real world

ponedjeljak, 17.10.2005.

Dan nakon izleta....

Image Hosted by ImageShack.us



Evo ovako.....
Petak i subotu moj razred i ja ,i još neki ,bili smo na izletu u Italiji.Mislim da nema smisla prepričavati što smo vidjeli nego kako nam je bilo i što smo radili.
Za početak ,krenuli smo u 6.00 u jutro s tim da sam se digla u 5.00,al nema veze.
Kada smo krenuli atmosfera je bila prilično pospana ali smo se brzo razbudili,jer nas je čekalo 8 sati vožnje do San Marina.
Tamo smo imali slobodno vrijeme,nakon kraćeg razgledavanja grada-države.
Tijekom tog slobodnog vremena naravno,obavili smo kraći shopping(dečki cugu,cure torbre i satove).
E zamislite vi ove ufurane paštare/talijane.Jedna grupa nas je cijelo vrijeme pratila pa zaustavljala, pa su nas pitali kako se zovemo,od kuda smo ,pa nas slikali s mobitelom itd....I tako stalno...Ma njih treba namlatit.... Dosadni su ko buhe...
Onda smo oko 17.00 došli u Rimini gdje smo se smjestili u hotel-vjerovatno već naslučujete kakav je bio-3 zvijezdice-ma koje 3 .....
Jedva ima 1 i to zakrpanu neku...Neznam tko ih je njema dijelio....Kreveti su bili u totalnom raspadu,kupanica zapišana i prljava...televizija nije ni radila,a tek hrana FuuuuuuuuuuuJ.
Na večer smo išli u disko gdje je bila pjena party...
Meni se to nije baš svidjelo jer ta pjena smrdi za pooooludit pa smo se mi neki pokupili ča.
Kad smo došli u hotel oko 3.00nastupio je najbolji dio...Mi nismo nosili cugu da nebi nadrapali jer nam je dovoljno bilo što nam je ona kuja iz hrvatskog rekla da šta se mi deremo i smijemo ko budale,da nas je zapamtila ona i da će nam prisjest izlet a možda čak i matura....ZAMISLITE VI KOJA KRAVA!!!!!!!!!!
Nakon sprdancije u sobi ipak smo se odlučili za malo spavanja tako da smo legli u 5,30 a opet se digli u 7.30....uh što smo se naspavali...U 8.30 nakon doručka smo krenuli u Ravennu,gdje smo razgledavali grad ,a bilo nas je oko 60 i glavno da smo prouzročili saobračajku....Tamo se svi voze na biciklama pa su se 2 biciklista slupala jedan u drugoga....a joj...bilo je bolno ...ha ha ha...
U povratku je bio najbolji dio...stali smo 2 sata u pravi shoppin u Mrcone-u(tako našto) ...E bilo je super osim što su nam dečki umrli od dosade...I tako smo se mi vratili u Rijeku oko 21.00..
Išla sam spavat u 0.00 i digla sam se drugi dan u 14.00 i cijeli dan sam bila u komi .....Ali ipak sve u svemu bilo nam je fenomenalonoooo,osim što nam je kučka iz hrvatskog to malo pokvarila...al vratit ćemo mi njoj to......

- 14:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #