< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Ivana i idem u 8.b u jednu jako dosadnu školu za koju vi nemate blage.
Imam janga neizdržljivog brata, koji je stariji od mene!!!!
Imam punooo frendica i frendova!!!!!!!!
A ako očete znati nekaj već o meni čitajte moje postove:-)




MOLIM VAS DA MI KOMENTIRATE!! :-)

Linkovi

OVO SU BLOGOVI KOJE ČITAM:

valerija
klara
veronika


image hosting file

image hosting file

petak, 16.02.2007.

Evo i mene!

Konačno evo i mene....desilo se čuda toga al nije za javnost....jedino morem reči da nekim osobama nebreš nika dopovedati...mislim tvrdoglavnost...ljubomora bez veze i takše glupostiburninmadheadbangmadnononamcorpuknucu....i kak ste mi...ja sam ok....je bila sam na rockasu od NAJ frendice...bilo je ludo...čagale smo,pjevale...i dr. i šetale....i tak....bla...bla....nemma preveč nika za napisati....nika mi ne ostavljate komentare.....to je ne dobro...znači MORATE mi ostaviti komentare!!!!! Jasno??....no dobro ve gibam....aj kissek....!!!!thumbupmahwavekiss



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.