< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Ivana i idem u 8.b u jednu jako dosadnu školu za koju vi nemate blage.
Imam janga neizdržljivog brata, koji je stariji od mene!!!!
Imam punooo frendica i frendova!!!!!!!!
A ako očete znati nekaj već o meni čitajte moje postove:-)




MOLIM VAS DA MI KOMENTIRATE!! :-)

Linkovi

OVO SU BLOGOVI KOJE ČITAM:

valerija
klara
veronika


image hosting file

image hosting file

subota, 20.01.2007.

BOK LJUDI!!!!

E ljudi kaj ima....ja sam bila na "rukometu"...ha,hee...a tu smo bile lejci wegi i ja....a danas sam se nasmijala ka so mi i suze išle...ha,heee...prvo i prvo je bilo...mislim ja sam se dogovorila s valerijom ka dojde po mene ka pemo skupa do busne...a ono ja zaspim...dojde val i brat joj otpre vrata i onak veli de sam?, a on joj spi....dojde mi v sobo i budime i pita dal se gubim a ja njemu onak još v snu zaka...on meni valerija ti je došla....a ja zbunjeno se stanem dojdem do nje na pol blečena i kaj da me struja stepla...a kaj ti delaš 7 i 25h.pre meni...a ona meni pak idemo na rukomet,a ja njoj "aha,stvarno"...bila sam blečena za 2 min. ono rekord... sam da znate kak sam zgledala...malo posle na utakmici...wegi i val su išle prek dvorane glet njihovo školo a ja sam ono ako "stražarila" i dok so one bežale do vrata, dojde nekša tam ženska i zbunjeno gledi kaj to one delajo, ja sam dale produljim put...dale ka se skrijemo nekoj ženski, smo dišle nekim stubama i došle do razreda a polek razreda je bila klupica i naravno mi se tam sele i dojde ram ta ženska gore i onak veli "cure dole na trbine tu je školski dio dorane i da didemo otut kraj... a posle pita jan malo glavniji zaka su vrata otvorena a to so otvorile val i wegi..... a ta žensa veli nekše pucke su se naganjale...i idemo mi dole...i sretnemo toga nekšega glavniga... i ono ups... on nama "cure kam vi to idete??"rolleyesnononamcora mi dbežimo u slačionicu dečki...i skrijemo se na wc..ha,hee...užassss....naravno malo smo ne išle vum iz slačionice pak nam je bilo dosadno i naravno mi moramo neka napravit ...malo smo im stvari zmešale i patike so im ne bile na mesti..npr 1 par patiki je bilo na wc,a drugi de su tuši...i takše gluposti....dojdo naši dečki od utakmice i govorio neko im je ukral stvari a mi smeh....i dobro smo prešle...jedino so me dečki nagovorili ka idem glet de su tuši ka moram neka videti a ja ono idem glet i jan se tušera al k tome ne naš nego jan nepoznat dečko...i bla..bla...i tak vam je to vreme nam prešlo... al bilo je coolll...wavemahludzujonutnaughtysmijehnutnaughtyzujosmijehthumbupwink



| komentari (24) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.