Design by:*Maria*
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

A nish, ja ko ja, obožavam TH...itd. neda mi se pisat tko sam što sam, bla bla bla uživajte(ako možete)

ae evo ukratko neš o meni

ime:Lea-Ana
živim u: Zagrebu
obitelj: dva brata, mama, tata
slušam: tokio hotel, nightwish, green day
volim samo i jedino: BILLA
cerekcerek
frendovi/frendice: maja, kristina, filip, mate, marko, luna, lana, denis, lukas

oke, ekipa, ovaj blog radim samo zbog tokio hotela, ne želim puno komentara, ja ću na ovaj blog samo stavljat slike, oke??

Image Hosted by ImageShack.us


E ovako, kažem vam...pravilo na mom blogu je samo jedno:
NE OSTAVLJAJTE MI VIŠE OD 10 KOMENTARA!!!!!!!!!
ali sve ukupno ne više od 10, ne zato jer nemam vremena vračat....IMAM ali neželim...na prošlim blogu sam na svakom postu imala najmanje 3000 i to mi je dosadilo! Dakle, vi meni ostavite 1, 2 il 3 komentara, u kojem sve lijepo kažete šta imate, a ja ču vama ostavit 10, 20, 30 možda i 40(ovisi ako komp ne šteka) OK? valjda to nije teško za shvatit!


kod za ovu glazbu mi je dala:

My simple lifenutnut


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Simplica
Dusha Balkanska ~/Bubi
Ary
Trina the frikusa
Monikin glavni blog o Toši
Drugi blog o Toši
Blog o Tokio Hotelu


ponedjeljak, 30.06.2008.

Ponovo post

Evo opet pišem post. Nekako brzo al...onako, došlo mi! Pa u ovom postu ću vam stavit jedan slide i par slikica od TH-a(bez toga nemogucerekcerekcerekcerek). PA prvo se moram zahvaliti Arijani koja mi je objasnila kako napravit slide(jer sam ja pametna zaboravila). Tu su slikice od mojih frendova, mene, mog dečka i tako...



Joj, baš sam nekako tužna, sjetila sam se svoga Tošecrycrycry. Imala sam prije cijli blog o njemu, al kad je poginuo nisam imala snage dalje ga pisatno. Sad nekako opet skupljam hrabrost da ga uopče spomenem. Evo jedna slikica koju je napravila Katarina, cura koj ga jako voli. I naravno svakako posjetite Moniku koja također voli Tošu!
Image Hosted by ImageShack.us


Ah, ajmo na vedrije teme. Evo danas je mojoj Simplici rođendanpartypartyparty. Pa evo

Image Hosted by ImageShack.us


I još da spomenem Monikin drugi blog o th-u

i Sad malo slikica!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


bye bye


- 14:04 - Komentari (84) - Print - -.-'