MOJ BLOG

srijeda, 22.03.2006.

1.travnja-dan šale

Jutros smo se ja i moj 2 frendice Margita i Kike motali u garaži nove zgrade koja je bila blizu moje.
Sakrivali smo se jedna drugoj . Ja i Kikie smo surađivale i govorila sam Margiti da neznam di je Kike.
Margi je išla u lift kad ono neki čovik je unutra koji mi se nasmješio jer nisam htjela ić se vozit do prizemlja.
Taj čovik je na Margi vikao i dera se na nju da se više ne vozamo liftom i da nepritišćemo 2 dugmeta odjednom.
Margita se ponovo vratila na -1(garaža) i za dišpet je pritisla 2 dugmeta odjednom.
Kike je bila iza vrata tako da smo sve 3 bježale ča do skrovišta.
Poviše vrata od skrovišta bilo je veliko srveno svjetlo koje je sličilo na alaram. Zaskriknila sam alarm (namjerno)
tako da me skoro cijeli kvart čuo. Njih dvije su pobjegle i to šprinom skalama do prizemlja a ja sam se smijala i govorila:
APRILILILI!!!!
Moja preporuka:
Zeznite i vi druge kao što sam ja zeznila Margitu I Kiku!

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #