travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




Get your own Poll!


Free Web Counter
Free Web Counter




Created by Crazyprofile.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Bigoo

Bigoo


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Customize your blog

Customize your blog


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster






Get Your Own Chat Box! Go Large!


ponedjeljak, 23.04.2007.

-ciao ljudi-



E hvala svima na komentarima.....A ja odem na vaš blog i izbaci me.....Božeee.Ne mogu vam ostaviti komentar(burninmad)a htjel bih.Ne želim da se naljutite pa da kažete da sam sebična i da vi meni ostavljate ,a ja vama ne!sorryte fakat,nešto me izbaci,,zapravo prvo mi se pojavi neki prozor i moram stisnuti end now.Baš jadno...(e cure;pinkismyworld i twinsice,,ne mogu vam ostaviti komentar jer ih imate previše pa mi se komp sporo učitava.....probat ću sutra.)



E SAD SLIJEDI PRAVI POSTTTT....nutnutnut
Zapravo ,danas nije bilo ničeg tako važnoggg.Ništa zanimljivog.....E ustvari sad sam se sjetila....
Kad smo se vračali iz škole ,bila je tamo jedna primamljiva kuća.A bila je primamljiva ne....Zapravo,u dvorištu je bilo neko drvo ukrašeno plastičnim pisanicama.....I mi pametne,nagovorile jednu curu da preskoči ogradu i uleti u dvorište i...mazne pisanice.I ušla ona u to dvorište...Meni je dohvatila rozo jaje(jupiii). A JME,,a onda je naletio kućopazitelj i uzeo neke novine i krenuo prema toj curiii,,e mi smo se usrale.... počele smo bježat....e i tako....ona je pobjegla doma,a mi smo ostale zezat čovjeka u plavoj kuti.
E i pred njim smo plesale neko kolo i zajebavale ga..(zar ne lorena?)i tako .....
aj sad ciao.....cujemo se sutra



| komentari (55) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.