travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




Get your own Poll!


Free Web Counter
Free Web Counter




Created by Crazyprofile.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Bigoo

Bigoo


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Customize your blog

Customize your blog


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster






Get Your Own Chat Box! Go Large!


nedjelja, 22.04.2007.

-hellooooo-

Ciao ljudi,peh;HVALA NA PUUUUUNO KOMENTARA.I tako dakle...Možda se pitate zašto smo prestale pisati???Ma ne ,jednostavno nismo imale vremena.....Uh šta se sve događalo jučer,a tek u četvrtak.....
PUFFFF..Dakle ,da krenemo ispčetka...U četvrtak smo imali TZK ,i trebali smo igrati košarku s glupimmmmm dekačicama(dA sE uBiJeŠ!!bang)
E i onda smo se snjima dogovorile da ja i Sara igramo protiv nih četri..Koje krave ,neznaju igrat samo se vuku,čupaju grebu,,a kad smo već kod grebanja,ona glupa muzička mi je cijeli vrat izgrebala pa sam se s njom pošorala pod satom......Kako mi je drago kad sam ju nabijala u ono bradavičasto koljeno,,zapravo ne bih je je niti pipnula ,još da dobijem sidu(sva je bradavičasta),,(jadna moja tenisica sigurno već polako umire od side)i Sara se s njom pošorala......


SUBOTA

Jučer smo imali utakmicu (košarka) protiv neke škole(j.kaštelan).
Mi smo došli malo ranije i rastrčavali smo se po terenu......Po cijeloj dvorani plavili su se modri dresovi naše škole,dok je svirala pjesma od RHCP(snow)......
To bi bio jedan super uvod za neki roman,zar ne??
A kad su one došle,,a ponajprije sam zamijetila jednu curu(br.15)fuuuj.
Odvratna je...Imala je konjske zube,masnu kosu i kožu....ijuuu
I u toj igri bilo je svašta,,tučnjave ,faula,itd.Ali na kraju ,sve u svemu pobjedile smo ih 20:50(dotukli smo ih...)

e da da nezaboravim;pozdrav loreni ,koja je vjerovatno prva pročitala ovaj post.

PUSSSSSSAAAcerekcerek



| komentari (77) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.