65!

Kako sam sretna, drage moje! Imam 65 kila! joj, baš mi je krenulo...
evo, nisam vam se mogla javit jer mi komp ne radi, sad sam ok.
dakle...ovih sam dana bila na privikavanju, za sutra. jela sam samo voće i povrće, i jogurte.
od sutra sam na tekućinama dok ne smislim nešto bolje. inače, radim čučnjeve i trbušnjake.
i odlučila sam da moram do 21.3. imati 62 kile. i uspijet ću, hoću!
drage moje, hvala vam na podršci! puno vam hvala, stvarno, vi ste mi jedina podrška u ovome, i jedine me razumijete.
sjećam se prije godinu dana (kad sam imala negdje 71 kilu), i svaki put kad bih zaribala sam se išla rezati, sada samo kad zaribam idem raditi čučnjenve i trbušnjake, i full pomaže.
da vas pitam još nešto: koristite li kakve laksative i koje? ja mislim da bih mogla početi, ali ne znam kakve.
to je to za sada...komp mi još malo šteka pa ne mogu baš dugo pisat..čim ga popravim pišem opširno izvješće
do tada..sve vas pozdravljam i ljubim! kiss

11.03.2008. u 20:03
° 16 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Blog jedne cure koja se bori s viškom kila...

Visina: 166cm

25. veljače 2008:

67 kila

thinspo

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

pjesma