Danas na meni-u....dobro kuhani ljudi pomoću prirodnih sastojaka =P - ...[i wanna die]... - Blog.hr

ponedjeljak, 23.07.2007.

Danas na meni-u....dobro kuhani ljudi pomoću prirodnih sastojaka =P

uffff....danas nije bilo tako sparno ali ja sam danas bila na španjolskom(na Cvijetnom) i skuhala sam se kao nitkooo!Doro,kao cijela Hrvatska.Na španjolskom mi je bilo zanimljivo.Nije onako dosadno kao kad imaš pravu nastavu...mislim,ipak je ovo ljetni tečaj i nitko ti ne može ništacool i imam ga tako od 23.7. pa do 10.8.al brijem da neću ići zadnji tjedan (ili nekoliko dana jer idem ća!mah )
eto,jučer sam bila u city centru i kupila sam si majicu,tajice,sportske kaprice koje su suuuupač i balerinke koje podsjećaju na tenisice!prekrasne su mi!!!!Kupila sam ih u New Yorkeru za koji mogu sa 100%-tnom sigurnošću reči da je najjeftiniji dućan tamo!Mislim,svaka im čast na tomyesthumbupnajbolja su marka,najjača i nisu skupi!Ja sam te svoje balerinke platila 79kn.onak,ak to nije jeftino onda...rolleyes greedy
hm...kaj još??!ah da!zahvaljujem se kiki na onoj super razglednici i komentaru!!kikach,oni dupini su jednostavno preeeeslatki!super si pogodila razglednicu!dupini su mi omiljene životinjethumbupyes
također hvala sanji i robyci na komentarima!sanja,beks,uskoro vrnem i ja do vaswinkthumbup
mislim da bi to bilo to...anyway...here ya soon!

love ya,
anchy
cerekkiss

23.07.2007. u 18:45 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[photoshop]



Cell Phones
Eugene and David Grin



¤jesse mccartney->right where you want me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi ;]

Ljudeki koje poznam:
Dino-thumbup
Lorena-cura je full simpatičnawink
Lucka a.k.a Mala--upoznale smo se i cura je ODLIČNA!cerekmah
Stela

Jan
Marivona

Ljudeki koje poznam prek foruma,bloga i sl.:
Mateo Đidohrvatska
zadranka-simpa cura
Selkafilozofeksmijeh
smijeh
Kikica_10-moja frendica-cura je simpatičnakiss
Roby-Moja frendicawave
Cura sa forumabyaby blue-mali filozof
Stvarno fora dizajni...
AnitaMarsovkathumbup

Cura je OKcool
Elicawave
Fora...thumbup

jelenasimpathumbup
sanja

Pjesme...

Aaron Carter-I´m All About You!
There's something i've gotta say,
you're always with me even though
you're far away,
talking to you on my cell,
just the sound of your voice makes
my heart melt,
oh girl,well,its true

CHOROUS:
I'm all about you,
i'm all about us,
no baby you never have to question
my love,
and every night,
there's a new crowd,
but it's always you i'm singing about,
there is only one these words are
goin'out to,
oh girl,
i'm all about you


i know you worry sometimes,
(sometimes you worry)
some other girl will make me
forget you're mine,
there's not a doubt in this world,
that anyone could take the place
of my #1 girl,
its true

CHOROUS:
I'm all about you...


When I close my eyes I can see you,
its like you're right here,
and these feelings only gettin' stronger,
YOU'RE WITH ME EVERY WHERE!!

CHOROUS:
I'm all about you...


Aaron Carter-Do you remember
Remember we'd be up all night
Talking 'til the morning light, yeah
Like the way it used to be
Those simple days
Just you and me, mmmm

I think baby I know
What's on your mind
Cuz you look like you've
Got something to say

I may not say those words anymore
But maybe it just ain't my way

You ask me do I love you but
Do you remember
Why I walked on water for you
Do you remember
My first steps on the moon
Have you ever wondered why
I gave three wishes to you
You asked the question
But the answer lies
In you, in you
The answer lies in you


Remember we used to laugh and say
No one else could get in our way
And there were times
When you would cry
And came knocking
On my door
And I was there
To shelter your pain

I think baby you should
Get that off your mind
Make it seem like
A brighter day

I may not say those words anymore
But maybe I can make it my way

You ask me do I love you but...

The answer girl
Lies within your heart
Take a look inside

You ask me do I love you but...

In you, in you
The answer lies in you 3X

ja sam...

¤IME:Ana-Marija
¤NICK NAME:anchy
¤ŽIVIM:u ZG-u
¤GODINE:15
¤NAJ BOJE:ljubičasta,crna i plava
¤SLUŠAM:pop,rock(malo),rap & r´n´b
¤NE SLUŠAM:dance,fanky i jazz
¤MRZIM:cajke i techno
¤NAJ SPORT:rukomet i nogomet
¤NAJ KLUB:Dinamo(nog.),Zagreb(ruk.)
¤BAVIM SE:glazbom
¤HOBY:glazba,sport,crtanje,izlasci...bla,bla
....mislim da vam je to dovoljno!...
....a sad...ako želite čitati moje postove,čitajte!...
...tko mi ostavi komentar ulazi pod moje linkove...
...i ja ću njemu komentirati...zaista!...

...love ya,
anchy ...


CreDitS

designer joy.deprived
fonts&brushes x x x
images x
image hosting x
software

Adobe Photoshop 7.0 & Macromedia Dreamweaver 8.0

- please keep the credits AS THEY ARE :] thankyou.