x...Desing By: Andrijana...x LITO JE STIGLO - My world is different - Blog.hr

My world is different

x...07.07.2007., subota...x

LITO JE STIGLO

Kao i uvik,želin se svima zahvalit na brojnim komentraima,fala vam šta i dalje posjećujete moj blog,i to,bez obzira šta ja pišen vrlo ritko posteve..ugl,ovih par zadnjih tjedana nisan imala net pa nisan ni stigla ništa novo napisat,a kao šta i znate ,baš mi se i neda,no ipak,zahvaljujući vama i vašim mnogobrojnim komentarima,odlučila san napisat novi post...Pa ovako,kao šta znate,škola je završila (znan,ima već 2-3 tjedna,ali moran to spomenit pošto nisan prije ništa o tome pisala)moran se i pohvalit,prošla san s 5,hehe...sada uživan,kupan se ,izležavan,izlazin i tako...a sad vas sve lipom pozdravljan,uživajte mi ,provedite ovo lito i praznike šta bolje možete..i do novog posta,
pussssaaaaaa

btw,možda stavin koju sliku sutra il preksutra

- 14:51 - Talk To Me... [870] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo san vam ja onakva kakva jesan,sa manama i bez njih....


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu
pomognite na njegovom
putu do World Domination!!








http://rudes.biz/Ljubav/?l=66811172952604
O MENI...
*zoven se Danijela

*na svit san dosla 23.10.1991.

*iman 15 godina

*iden u opću gimnaziju,1.d

*zovu me Dany,Danči,Muchacha...

*volin i treniran košarku,
nažalost san kasno počela
trenirati

*slusan sve,nema nista određeno

*visoka san oko 175

*iman smeđu kosu,
zeleno-smeđe oči

*obožavan životinje

*iman dva kućna ljubimca,
zvekija i mimi

*ljubavno stanje:...

*obožavan shopping

*jednog dana bi volila,ako se ne
pridomislin,biti odvjetnica

*trenutno uživan u životu

*volin lito jer nema škole

*životni moto:
Život je tu da uživaš u njemu...



*mozete mi se javit na msn:
yourmoonstar@hotmail.com

Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006