x...Desing By: Andrijana...x Hmmmm... - My world is different - Blog.hr

My world is different

x...17.04.2007., utorak...x

Hmmmm...

Evo i mene,al ovo vam je po običaju samo kratko javljanje da ljudi ne bi rekli da nikad nista ne pišen,al sta cu kad neman inspiracije ,a osim toga počela je i škola..ja van samo mogu rec da jedva cekan lito,i da vise ne mogu izdrzat,zadnjih dana mislin samo o litu,litu i nicem drugom...
To bi bilo to,i iskreno neznan kad cu se opet javit,neda mi se pisat postove,pa vise necu vjerojatno ni pisat,mozda koji put,al vidit cu jos...
Fala na komentarima,i pozzzzzdrav svima......



- 18:11 - Talk To Me... [35] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo san vam ja onakva kakva jesan,sa manama i bez njih....


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu
pomognite na njegovom
putu do World Domination!!








http://rudes.biz/Ljubav/?l=66811172952604
O MENI...
*zoven se Danijela

*na svit san dosla 23.10.1991.

*iman 15 godina

*iden u opću gimnaziju,1.d

*zovu me Dany,Danči,Muchacha...

*volin i treniran košarku,
nažalost san kasno počela
trenirati

*slusan sve,nema nista određeno

*visoka san oko 175

*iman smeđu kosu,
zeleno-smeđe oči

*obožavan životinje

*iman dva kućna ljubimca,
zvekija i mimi

*ljubavno stanje:...

*obožavan shopping

*jednog dana bi volila,ako se ne
pridomislin,biti odvjetnica

*trenutno uživan u životu

*volin lito jer nema škole

*životni moto:
Život je tu da uživaš u njemu...



*mozete mi se javit na msn:
yourmoonstar@hotmail.com

Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006