...:::³ (@n't ³³v€ w³th¤ut u:::...

19.04.2006., srijeda

???why???

zasto zivot mora biti tako nepravedan???sve lijepe stvari se dese u pogresno vrijeme....uvijek je tako i to me najvise zivcira......grrrrrrrr.....=(((((((((((((((((((((((((((((
oke dosta mog pametovanja o zivotu da vidimo sta sam ja danas radila.......hmmm....e da ujutro smo se ja i lea nasle sa sekicom i onda smo otisli do nje da se ona presvuce....onda smo otisli se naci sa leeom da se upoznamo i onda smo sve skupa otisle u club di su bili tarik i paksu....poslije su dosli piki i veky.....e onda smo se ja,lea,leea i tea pokupile za drugi stol jer su nas ''brukali''.......nakon nekog vremena nas 4 smo se digle i otisle bez da smo platili racune.....hehehe.....da ste vidjeli kako su dosli za nama......hahaha......lol....otisli mi iz cluba i sada di cemo sta cemo pokupili se mi na stadijon na onu vliku plavu strunjacu, tamo smo se zbuksali i malo izglupirali......onda poslije su dosli sale i jos neki lik pa su se ovi nako nekog vremena pokupili u plejs a mi doma......kada smo dosli doma (ja i lea) jele smo i pokupile se na verudeli sa ekipom......meni je bilo prezako, a za nju neznam......hm..to bi bilo to za danas......ae kisssam vas sve.....
- 23:55 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S È P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

¤p³$ m¤g j3b3n¤g b³¤g@

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006



Free Site Counter

hit Counter
ewo koliko vas je do sada bilo...=)


i watching you....wahahaha

YYoung
OOdd
UUnusual
RRadiant
BBashful
IIndustrious
TTasty
CCranky
HHonorable

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

£³nl‹¤v³

...:::¤ m3n³:::...

eee ovako.....
zovem se HANA.....
zivim na VIDIKOVCU.....
druzim se sa prejakom ekipom i sve ih jakoooooo volim......
ne pusim, ne pijem.......hahaha........lol
rodena sam 13.12............
idem u skolu vidikovac.........
plavusa sam i viskoka 166 cm.........

.....TO JE TO ZA SADA.....


myspace

Stuff for your blog!