ovoga.....


khm..potaknuta gluposcu jednog dragog decka koji misli da je moderno bariti curu na nacin da joj pridjes s mislju da je zelis poseviti,postam clanak koji sam nasla opet svrljajuci po netu...

Ovaj problem muči mnoge i ponekada stvarno nije lagano prići nepoznatoj curi. Prva stvar je da se trebate opustiti. Nemojte se bojati neuspjeha, nego se zabavite. Recimo da ste sad premostili taj prvi problem sigurno se pitate što sada...
rijec je o nekoliko nacina kako ZBARITI zensku (muski rijecnik - PICKU)
Najbolje je započeti humorom. Takvi uleti najbolje pale jer žene vole tipove sa smislom za humor, a smijeh djeluje i opuštajuće. To znači da brže spušta gard i da vam je znatno olakšan put ka cilju. Najbolji primjer da vam dočaram je koliko je smijeh dobar je da si zamislite koliko se samo bolje osjećate dok vas prijatelj nasmije kada ste loše volje. Dakle cijela poanta je da je nasmijete nekim duhovitim komentarom i zatim nastavite razgovor.

Vrlo čest pristup je jednostavno predstavljanje npr. «Ja sam Luka. Kako se ti zoveš?», ali taj i nije baš najbolji. Razlog je taj što ni po čemu nije poseban i u potpunosti je formalan. Zbog toga je, iako će neki reći da je nepristojno, bolje pričekati dok vas ona sama ne pita za vaše ime. Ako vas pita kako se zovete zanimate je (nikoga nije briga kako se zove netko tko ga uopće ne zanima) pa vam je to također i dobar pokazatelj kako napredujete.

Bitno je i zaokupiti njenu pažnju. To naravno možete na mnogo načina, a ja ću nabrojati samo nekoliko:

1. Dramatični pristup
Ovdje morate biti spremni napraviti neku scenu. Možete to napraviti na mali milijun načina, a ja ću vam dati jedan primjer. Recimo da vidite zgodnu prodavačicu negdje. Otvorite vrata i spotaknite se pri ulasku glumeći spektakularan pad. Žena naravno ne zna kako da reagira (dal da se smije ili zove hitnu), a vi se pridižete sa velikim smješkom na licu. Ona će se vrlo vjerojatno nasmijati. Vi nastavljate rečenicom «Znao sam da imate osmijeh koji bi ledenjake otopio.» i sa zadovoljnim izrazom na licu se okrenite i polagano krenete prema izlazu ili ako želite igrati na sigurno samo ostanite stajati i gledati je u oči. Sada je vrlo izvjesno da će vas upitati: «Mogu li vam pomoći? Zbog nečega ste valjda ušli.».

Na vama je red da odgovorite «Ne zapravo. Vidio sam vas izvana i pomislio da bi vam dobro došlo malo smijeha pa sam ovo sve izveo da vidim mogu li vas nasmijati. Baš kao što sam i mislio imate prekarasan osmijeh. Ispričavam se što sam nepristojan, ja sam Luka.»

2. Izravan i laskajući pristup
a) Jednostavno dođite do nje i ležerno, polagano izgovorite sljedeće: «Ispričavam se na smetnji. Samo sam ti htio reći... Da izgledaš jednostavno prekrasno... I da bi te htio upoznati.». Ove tri točkice označavaju kratku, ali efektnu pauzu (izostavite ih po želji). Ovaj pristup, ako je dobro izveden, zrači samopouzdanjem. Problem je što ovo ne možete primjeniti nevjerojatno lijepe žene (one to stalno čuju pa se opet ne ističete ničime).
b) Krenite s nečim duhovitijim - «Da li ti je itko rekao da si briljantan primjer savršene jedinke ženskog roda?». Odgovor će vjerojatno biti «Hvala... Ti si prvi» uz osmijeh. Sada dolazi pravi trik. Iskoristite taj smješak. Odgovorite «Drago mi je da si se nasmijala jer iako si prekrasna htio sam vidjeti barem djelić tvoje osobnosti prije nego se predstavim. Ja sam...». Nije moj favorit, ali pali zato što joj date kompliment vezan uz izgled, ali i date do znanja da vam je bitna i njezina osobnost.

3. Umjetnik
Ovaj je genijalan... Primjenjiv je na konobaricama, hostesama, ali i na bilo kojoj curi koja sjedi u kafiću ili restoranu. Sve što vam treba je blok, olovka i malo hrabrosti. Dakle sjedite u nekom bircu i vidite curu kojoj biste htjeli prići. Pokušajte joj uhvatiti pogled i onda se počnite praviti da radite njen portret. Pokušajte što bolje oglumiti da je crtate. Nakon kojih 5 minuta već će je stvarno zaintrigirati što pobogu radite i sad je vrijeme da joj prezentirate svoje «umjetničko djelo» - crtež na razini djeteta od 5 godina (najobičnij čovječuljak u par poteza :)). Za kraj se još potpišite na sliku i napišite naziv slike (npr. Ljepotica u kafiću ili nešto jednako glupo :)). Polagano i sigurno se dignite od svog stola, presavinite papir na pola i ponosno joj dajte papir dok joj govorite nešto tipa: «Ispričavam se na smetnji, ali vaša me ljepota me potaknula na stvaranje ovog umjetničkog djela. Sad možete ili se vratiti na svoje mjesto i gledati dok umre od smijeha, duboko se nakloniti i nadati se da će vas pozvati k sebi ili jednostavno pričekati i kad se nasmije kažete recimo: «Drago mi je što ste si se nasmijala jer mi se činilo da si super pa sam te htio na neki način upoznati. Ja sam...». Uglavnom odličan ulet po meni, a ako se cura ne nasmije vjerojatno ni ne želite ništa imati s njom.

4. Bez uleta iliti pick-up linea
Dakle često uleti ne nailaze na plodno tlo pa ih je možda nekada i bolje preskočiti. Ponašajte se kao da je već znate neko vrijeme. Ponošajte se u početku prijateljski (toliko da ne pomisli odmah da joj se upucavate). Uz to ako ste i dovoljno samouvjereni, odlučni, duhoviti i zabavni vrlo vjerojatno nećete naići na mnogo otpora.

5. Uleti
Ako želite koristiti neki ulet onda probajte neki od sljedećih:

Jel vjeruješ u ljubav na prvi pogled ili moram još jednom proći ispred tebe?
Oprosti. Izgubio sam svoj broj moba... Mogu posuditi tvoj?
(zapanjeno dok prolazite pored cure u klubu) Jesi ti to mene uhvatila za guzu?!? Ne? Kvragu...
Oprostite gospođice jel pušite nepoznatim ljudima? Ne? Onda dopustite da se prestavim. Ja sam... (ovaj je malo previše brutalan pa ga nije loše ubalažiti zamjenom pušenje – ljubljenje)
(Priđite joj s prednje strane i pogledajte kao markicu na majci i recite) Znao sam :). Made in Heaven.
Hej. Jel znaš koji dobar ulet?
Eto to bi bili neki od mogućih načina kako prići curi. Zapamtite da zapravo i nije toliko bitno što kažete. Bitno je da razbijete led i uvijek probajte izmamiti barem mali osmijeh na njeno lice. Neki od ovih složenijih su možda i odličan način da se cura osjeti posebnom, ali nemate baš često takvu priliku. I za kraj, nemojte biti papci jer je gore kada niti ne probate nego kada vas cura odbije.


sve vas voli Ana! kiss ( Z miss u )

22.02.2007. u 22:24 | 11 reci nest kad si tu | Printaj | # | ^

procitajte..i prihvatite realnost..


kopam ja tak malo po internetskom smecu i nadjoh nesto zanimljivo..misljenje muskarca o nama zenama..khm..
Moj me je kolega nedavno oduševio svojim viđenjem žena u našem gradu, prvenstveno stoga što ih je, sortirajući ih prema nekim obilježjima, savršeno poslagao u pripadajuće «ladice». Iako je u svom opisu poprilično grub, sirov i pomalo nekulturan, njegov tekst smatram sjajno opisanom i realnom a vista podjelom žena u našem gradu, a zbog čega ću, uz dano mi dopuštenje mog kolege, taj tekst prenijeti u cijelosti.

…Sve su to žene s kojima izlazimo, stavljamo kurac u njih, pijemo kave, smijemo se njihovim glupim šalama... Unaprijed se ispričavam svima koji u ovom tekstu prepoznaju svoje djevojke, sestre, mame, ljubavnice, najbolje prijateljice...
Da se odmah razumijemo, ja obožavam žene, nisam nabrijana muška svinja (pitajte moju curu) no, kad je netko smeće šteta je to ne reći javno.

Cure koje misle da su SUPER PIČKE – primjer 1. – izlazak do 5 ujutro, završavam u stanu neke studentice za koju znam da ima super spičkanu cimericu (žena vani super izgleda, stvarno!), ova nema ključ, zvoni, vrata otvara užasno dlakavo čudovište (mislim stvarno dlakavo, čak joj dlake vire i iz obiteljskih bijelih gaća). Iskreno, došlo mi je da se pobljujem po njoj! Uglavnom, ono što vidiš vani zaboravi, čim se skine sise i stomak se objese, bez šminke izgleda kao leš star tri tjedna. Znak prepoznavanja u gradu – cipele koje su nosile i prošlu zimu, ona ružna debela peta, široko dupe od sjedenja po kafićima čekajući budalu »koja će ju razumjeti, a ne samo htjeti odvući u krevet«. Mislim...

Nešto slično su SPONZORUŠE – cure iz okolnih sela koje također sjede po kafićima, uglavnom onim gdje se skupljaju nogometaši, suci i odvjetnici, liječnici ili oni smiješni likovi koji briju na poštovanje i čast, kao neka mafijska brija. Faks se naravno upisuje samo da dobiju priliku maknuti se iz provincije i retardiranih roditelja. Uglavnom, neki dan sam pričao s jednom takvom. Maca (21 godina, podaci poznati autoru) ima super priliku brijati s nekim nabrijanim tipom, kvazi mafijašem, ali dvoumi se zbog toga jer on i njegova ekipa uvijek dijele žene s kojima izlaze pa me zamolila za savjet. Što da radi, dal da se izjebe sa svima il da mu kaže da ona »nije takva«? Ako kaže da neće odjebat će ju iz tako uglednog društva, a s druge strane što ako joj mama sazna?! Pusa Ivana!!!

BIČARAMA (izv. Bitch eng. kuja, kučka, žena lakog morala, prostitutka) sam običavao nazivati sve one žene na koje mi se jako dizao kurac, a nikad ih nisam izjebao, zbog ovoga ili onoga. Znam, nelogično je zvati ih bičarama, ali eto!

KUJE su, pak, gotovo sve one žene koje su od 95. do 99. završavale u mom stanu, sve one nesretnice kojima smo Jura i ja bacali cipele na hodnik nakon kopulacije. Mislim, ako ti je dosadno u stanu sjedneš u auto i voziš se, prolaziš Pejačevićevom, dvije mace šetaju, složiš tri normalne rečenice i eto ih za 15 minuta u stanu na Sjenjaku. Fuj!!!

LUJKE – Većina žena koje spadaju u ovu kategoriju studentice su koje traže i vjeruju u ljubav života, savršenog muškarca, žene koje stalno očekuju da im govoriš koliko ih voliš. S jednom takvom proveo sam godinu i pol. Godinu i pol je ona mene ispitivala »kako znaš da smo jedno za drugo, reci mi kako znaš«. Iskreno, nisam to znao, ali sam joj to govorio jer sam imao 18, a ona, čini mi se 25, i izgledala je stvarno fantastično i sve što sam želio odnosilo se na stavljanje i vađenje kurca iz nje. Inače, pripazite, žene lujke mjesec i pol dana taje da su zaručene za nabildanog idiota koji ju tuče. Na kraju je i mene malo dokačio, al jebiga nije bed. Pusa Donata!

PRLJAVICE u pravilu nisu loše cure, čak mogu postati i dobre legice, samo zato što su prljavice pa ju čovjek jednostavno ne želi u svom krevetu. Al stvarno nisu loše cure! Kad kažem prljavice prvenstveno mislim na cure koje se ne znaju obući, ne šminkaju se, hodaju u prašnjavim cipelama, pokidanim džemperima, nekada su slušale grunge, a danas su ozbiljnije pa je u priči Cave, recimo. Prljavice su uglavnom pretjerano nabrijane na knjige i filmove i to je sve o čemu se s njima može razgovarati, ali, nekad baš to i trebam!

PASULJARE su totalna suprotnost od prljavica, al su isto prljave. Priča otprilike kad moj lega kamiondžija ode istrest šutu na Sarvaški deponij gdje cigani vrpaju po smeću i digne mu se kurac na četrnaestogodišnju ciganku s nebesko plavim očima. Čak je i mene jednom stavio u kamion i odvezao me da ju vidim, strašno, al da se to opere tko zna!?

STARKE - od najranijeg djetinjstva brijao sam na starije žene, starije, starije žene. Najstarija je bila 18 godina starija, ja sam tada imao 18, ona 36. Zaista ne znam što me je privlačilo tim ženama, iskustvo, možda, nemam pojma, ali kad sam vidio nešto dobro oko tri-nula bio sam gotov, jednostavno je morala biti moja, i bila je, uglavnom. Danas mi je žao što su zbog toga neki brakovi odlazili u kurac no, s druge strane neki su postali bolji, neke su žene našle poslije mene još mlađe frajere i sretnije su nego ikada. Baš mi je drago! U cijeloj priči uglavnom je tu bilo i po jedno dijete, ali to mi nikada nije smetalo, klinci znaju biti super! Uglavnom puno toga sam naučio od starijih teta.

Ima tu još toliko kategorija žena (monstrumi, životinje, smećarke, fufice...) ali zapravo sve je to toliko nebitno. Jebite sve što stignete! One dobre, divne žene nagradite seksom, one loše kaznite na isti način. Ja sam se zaljubio, svoju djevojku sam izvadio iz ladice na kojoj je pisalo »jedina«.


pa mi recite svoje misljenje...uf...

19.02.2007. u 22:32 | 9 reci nest kad si tu | Printaj | # | ^

ovoga.....


jao..jao...jao...sto bih vise i rekla...sto da vam napisem...srce moje ukradeno?nije...netko me moze staviti na posebno mjesto u svom srcu,nekoga mogu ja staviti na posebno mjesto u srce...samo...ne dam svoje srce nikome..jer onda vise necu biti sposobna voljeti druge...vise necu dopustiti da mi srce izgaze,sutaju na sve strane i onda samo ostave u materinu...a,ne...ako me netko ima namjeru povrjediti nek mi se ne priblizava...jer mu kazem sada vec da od tog kolaca nece jesti...ovako...milijun puta mi je proslo kroz glavu pitanje: Sto ti tocno radis? Kamo tvoje lude misli vode...jesi li sigurna u svaki svoj postupak? Rekli su mi da sam jako naivna..prebrzo steknem povjerenje u ljude....ali jednu stvar treba shvatiti – ja ljude volim...volim kad se smiju..kad se sale kako na svoj tako i na tudji racun (jel tako Z.?)...ne zelim da mislite da otkako imam jednog malog na tapeti da ce svaki moj post biti ljubavnog karaktera..o ma ne...jadat cu se ja jos svijetu....ali sad sam trenutno u fazi kada svoje vrijeme posvecujem drugim stvarima odnosno jednom bicu koje je vrijedno toga...i koji zna da je gotov kad se budemo vidjeli...ne zna on sto smo mi Madjarice sposobne..khm...KIKI potvrdi ovu izjavu.. :) eto toliko..nemam inspiracije vise..vel'ki pozdrav od mene...
Z.... nedostajes mi macak... kiss

17.02.2007. u 01:50 | 2 reci nest kad si tu | Printaj | # | ^

post koji je upucen Zvonimiru...


Ljudi uskoro ce Valentinovo...vec trecu godinu ja taj dan provodim sama..smrc..moram priznati da se ponekad stvarno osjecam kao najusamljenije bice...koliko je strasna situacija u mom mozgu i srcu neam pojma...nikad nisam ni zavirila u sebe i ispitivala to...ali nije to bitno...bitno je da je fuckin' Valentinovo...svima onima koji su zaljubljeni zelim da nista ne kupuju svojim partnerima za taj dan...ucinite nesto lijepo,romanticno i ludo...nemojte biti pripadnici onih koji su Valentinovo ukomercijalizirali...Valentinovo je dan kad trebate pogledati partneru u oci i zamisliti se nad time sto vidite pred sobom...kupovati poklone,srceke i tako to mozete svaki dan,isto kao i iskazati ljubav....ali iskazati ljubav na jedan poseban nacin (pa makar on vec bio isfuran), to je najljepse napraviti 14.2....svi mi krijemo u sebi neki smisao za romantiku,ali ne iskazujemo ga svi....posto privodim ovaj post kraju moram napomenuti da se ja za ovo Valentinovo necu ni najmanje osjecati usamljeno,meni je Valentinovo bilo u petak...jedna mi je osoba u mislima stalno...ponekad postanem sama sebi dosadna kad pomislim na tu osobu i kako bih joj mogla poslati neki sms ludi..covjek bi mogo pomislit da sam opsjednuta...nisam,ali mi se ponekad neki trenuci uvuku na posebno mjesto u mozdanim vijugama i srce...ponekad mi se neki decko uvuce na posebno mjesto u mozdane vijuge i srce a da toga nije ni svjestan..kao ni ja...ponekad su ti osjecaji samo prijateljski a ponekad prerastu u nesto dublje od toga...ponekad sam i ja sretna,a ponekad....hm...macak ne znam na koji nacin da ti opisem koliko si mi drag...HOCES ME ZENITI???roflroflroflkiss Nista mi ne fali...znam kuhati, plesati,ma sva sam dobra...ali ako stvarno hoces, ne zaboravi na gitaru...(salim se ja malo)...dodji mi da se opustamo zajedno...heh..da...eto tako....ovo je vise-manje upucen post Zvonimiru s preslatkim obrascicima i osmijehom i okicama i svim ostalim...buci-buci...ok dosta idem gledat malo telku.... „BUDI MOJA VODA,JA SAM SADA VATRA,IZGORIJET CU..“

11.02.2007. u 20:42 | 6 reci nest kad si tu | Printaj | # | ^

pa ofako...


...ovaj ludi internet pravi cuda...upoznah drage ljude preko neta...u zadnje vrijeme na tapeti je jedan mali... smijeh on mi je vrhunac svakog dana u posljednjih tjedan,mozda dva...macak pa eto ne bi bilo fer da ne budes spomenut...zelim da svi znaju kako ima jos dobrih osoba na ovom svijetu..tako pametna osoba,inteligentna i spremna za akcije(ne znam koji epitet da nabacim jos),ma uf...svaka ti dala... wave i tako...blizi se zabava... 10.2.2007. u jednom malom selom u Baranji...pa 11.2.2007. jedan nastup. 17.2.2007. odrzava se zabava u hotelu Patria u Belom Manastiru...dolazi Olah Ibolya (HUN) koja je neka zvjezda u Mađarskoj i tako ce ona pjevati i onda ce nas ostatak veceri zabavljati grupa iz Mohacsa...a onda 18.2.2007. idemo na buše u Mohacs,imamo nastup naravno...tako da....prezauzeta sam... headbangpartynjami jos kad bi smjela piti alkohol...ali neka..izdrzat cu ja tu dijetu..pa kad koka dodje..hehe...polako odmicu dani...maturalni rad je koma..nist mi nejde od ruke..ako ima netko nesto jos o lizingu (leasingu) nek me kontaktira na mail: lakatosic@yahoo.com smijeh skinula sam valjda sve moguce s neta ali je sve na istu foru..i sad mi malo jede jetru..profa mi dala podeblju literaturu...ma joj..banana..big banana...i tako...eto..nabacih nesto sitno rijeci....pozdravcina... Macak,neam pojma sta bih ti rekla...znam ja da znas da su neke rijeci tebi upucene..kiss puset'na i poseban pozdrav mojim curkama iz Pule... wave

05.02.2007. u 23:25 | 9 reci nest kad si tu | Printaj | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (16)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



reci nest kad si tu

Par pametnih o....

Blog je nastao iskljucivo iz puke znatizelje...zanimalo me u cem je stvar...obozavam pisati...mozda je vecina stvari koje napisem glupost, ali to je iskljucivo moje misljenje koje se moze u dogledno vrijeme promijeniti...obozavam zivjeti,svaku sekundu cijediti cari zivota kao narancu...

moj moto je:
Svojom srećom gradiš tuđu sreću,
a svojom tugom narušavaš sreću drugih

...voljela bih svoja jedra razapeti na nemirnom moru nade,
a valove straha ostaviti da zapljuskuju obalu...by me...


Zvonko Bogdan

"..ako jednom odes ti nemoj mi se vracati,necu laznog oka plam radije cu zivjet sam..."
"...evo banke cigane moj,cigane moj sviraj mi ti..."
"...zenit cu se ja,zena mi treba,koja znade svasta raditi, a ja cu se gospodarit po tim Somboru..."

tamburica mi je slaba tocka..


Đorđe Balašević

njegove pjesme,balade jednostavno ne mogu covjeka ostaviti ravnodusnim...kada mi je bilo najteze utjehu sam nalazila u njegovim pjesmama (medju ostalim)...

Život je more..

Život je more, pučina crna,
po kojoj tonu mnogi što brode.
Nije mi srce plašljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose me struje.
Oseka sreće, a tuge plima.
Šiba me nebo bičem oluje,
al' još se ne dam i još me ima.

U jutra rana
plaše me senke minulih dana.
Sećanja mutna kao u laži,
kao u snu...

Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve više padam,
i sve su jače ruke
što me vuku dnu...

Možda će žena svilenog bedra,
koja me zove i pruža ruke,
uliti vetar u moja jedra,
do nove žene, do nove luke.

Slovenska

"Ako umrem mlad, posadi mi na grobu samo ruzmarin.
Ne dozvoli tad da naprave od toga tužni treći čin.
Nek' mi ne drže govore, nek' drugom pletu lovore,
ako umrem mlad, zaustavljen u koraku i snu."

...a covjek strahujuci od tezine svojih rijeci,sakrit ce lice u vlastitu sjenu...

nas je planet
radostima
ubog nesto.

treba
otimati
radost
danima sto bjeze.

na svijetu
umirati
nije tesko.

stvoriti
zivot
daleko je teze.

-*-*-*-*-

hocu da u smrti budem sa siromasima
koji nisu imali vremena da je proucavaju
dok su ih batinali oni
koji su podijelili i uredili nebo.

evo da nabacim par linkica i ja:

Fleš - čovjek zna! smijeh
Sogoricepartysmokin
Why is the deadliest sin to love, as I loved you..zujo
Kikicaheadbang
ushiuracthumbup
Sabakiss
arhiva mojathumbup
Sokice-Pulahrvatskasmijeh
Japylud
Martina-Pulawave
Martina-Pula novi blogwavezujo




pogledaj me....

pogledaj me još samo jedamput,
molim te....
da, tu sam, upravo tu gdje si me i ostavio,
zar me ne vidiš...?
ležim bačena kao krpa pod tvojim nogama,
molim za samo još jedan pogleda....

pogledaj me još samo jedamput,
gdje je nestao onaj neobjašnjivi sjaj iz mojih očiju?
zašto si ga ukrao?
gdje su nestali svi oni dodiri i mirisi...?
zašto si mi ih uskratio?

pogledaj me još samo jedamput,
i reci vidiš li me?
mene kao onu osobu koju si ti jako dobro poznavao
mene kao onu sretnu i razigranu curicu
koju si znao voljeti i ljubiti....

ma daj, pogledaj me....
sjećaš li se što sam ti rekla...?
želim da jednog dana dođeš pred moje lice,
pogledaš me i vidiš sjaj u mojim očima, jer....
sretna sam...
sretna ali na neki drugi način....
ja sam sada ona koju ti nikada nisi poznavao,
koju nikada niti nećeš upoznati jer svoju si priliku odbacio,
baš kao i mene....
zajedno s njom....

znaš, ovo jednostavno više nije tvoja stvar....
shvatila sam da ne mogu pratiti tvoj korak,
ne želim se više truditi,
ne trebaš mi!
izgubila sam te jer sam budna sanjala,
jer nisam bila dostojna tvog pogleda,
poljupca, dodira....
sada ionako nije važno....
shvatila sam da nisi niti ti dostojan mene,
mojih suza, moje sreće....

sada...
sada jednostavno postoji netko ko je toga dostojan...
nije kao ti, ne tvrdim da je bolji,
ne tvrdim da sam sretnija nego prije,
u tvoje vrijeme,
samo ti želi reći da sam ti zahvalana...
pokazao si mi da nekoga mogu voljeti,
naučio si me kako to drugima pokazati,
natjerao me da to izgovorim i sada...
da te zaboravim.....

i jesam, ali očito više nije važno....
uvijek ćeš imati posebno mjesto u mome srcu....
ovo nije oproštaj,
ne....

pogledaj me....
samo još jednom, molim te....
da, tu sam gdje si me i ostavio....
pruži mi ruku da se spasim,
dođi mi malo bliže....
zagrli me i ispričat ću ti priču....
priču o djevojci i mladiću koji su se nekada
možda čak i voljeli....
by:Saky