THIS IS SPARTAA!

ne zapravo nikad nisam pogledala film u kojem se izgovori ta famozna rečenica "This is Sparta!" no nije niti bitno.


one and only!






-t.
-16
- croatia.
- atheist.
- artist.

♥ punk, rock, metal.photography
hate: love, turbo folk, duplicity, lies, depression, Croatian (subject at school).


-feelit@net.hr

playlist: offspring, sex pistols, kawasaky 3p, ac/dc, g'n'r, danko jones, ekv, clapton, jonny cash, kiss, cannibal corpse, judas priest, motorhead, slayer, korn, kreator, lz, megadeth, ratm!

my love :&


♥ the most


play motherfucker!






(c)

Ovaj blog zaštićen je copyrightom. Kao i sve slike na kojima je oznata "t."
Zahvaljujem se za dizajn.

since : 07.12.2010. (18:32)


credits

Design: o / Base Code: o
Adjustment: murderscene
1. Built it up, just to watch it fall!
utorak, 07.12.2010.
Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Stead of makin' me better, you keep makin' me ill
You keep makin' me ill

P!nk. http://www.youtube.com/watch?v=JDKGWaCglRM


Tablete,tablete,tablete...
Da prehlađena sam, smčem, kašljem i punim se tabletama za prehladu.
Za šta su zapravo stvorene tablete? Koja je njihova svrha, kada je danas normalno ušmrkavati, vući, piti.
Neznam niti me ne zanima dok pomažu.
Neide mi se u školu u ovom stanju, neide mi se nigdje.
Želim biti doma, omotana mojom dekicom na neka mačkice, gledati TV i slušati muziku.
Odmaknut se od svijeta koj ne prihvaća raličitost. Idiots.
Nemam volje za ljubav. Po prvi put u životu.
Možda jer sam previše puta bila povrijeđena i izdana.
Bojim se zaljubit. Ponovo nakon godinu dana.
No vjerovatno već jesam ali to ne priznajem sama sebi a kamoli drugima.
Neželim biti zaljubljena u nekoga s kime sam već bila i ko me sada shvaća samo kao prijateljicu.
Vjeruješ da je moguće biti prijatelj s osobom s kojom si bio u vezi?
Ti da. Ja ne.
Zagrljaji više ne nose iste osjećaje, istu svrhu bez obzira kolko ja bila stisnuta.
Na kojem području tijela i u kojem trenutku.
NIJE TO VIŠE TO!

Mrzim nju. Pretvara mu se prijateljica a samo ga želi ščepat.
Mrzim taj osjećaj ljubomore.
Mrzim kako se on ponaša prema njoj.
Mrzim jer smo prekinuli i jer laže.
A usput volim sve to na njemu.
Nisam napisala volim, ne nisam. Ja nevolim nikog.
Uvijek sam se držala kao netko tko je snažniji od svih, netko tko nema osijećaja. Ili su me makar takvu smatrali radi glazbe koju slušam, ali u PIČKU MATER i ja sam ljudsko biće.


Image and video hosting by TinyPic

Haj. Kako ste skužili ja sam nova. Nadam se da će netko čitat ova moja sranja i ostavit svoje mišljenje.
Ne, netrebaju mi 500 komentara "Imaš super blog, svrati do mene. Pusa" ili " Ako ne prosljediš ovo crknut ćeš za 7 sekundi" ne vidim njihovu svrhu, iskreno.

t.

| 18:32 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |