Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge najgori dan...... - ...::**party time**::.. - Blog.hr

...::**party time**::..

srijeda, 08.11.2006.

najgori dan......

bangbangnajgori dan u mom životu bio mi je danas ....... zašto???? bangbangbang
zato što sam dobila 4 kulje..headbangheadbangheadbang...... da , 4....... u svih osam godina koliko sam išla u osnovnu školu
nisam dobila toliko jedinica......, a ovdije u 1 danu njih ČETIRI ........
i nebi to bilo ništa strašno da su to samo njih 4 ali ja ih imam sve skupa 11....... samo ih gledam kako ljepo strše iz tog imenika..... i mislim si , to je dovoljno za jedan mali vinograd..... ah naravno od tih glupih krava iz kemije i fizike nisam mogla očekivat ništa drugo , fakat me mrze..... ono šta su me pitale znala sam bar za 2 ali ne , nebi one meni dale 2 ni mrtve........burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad , i još nešto sutra odgovaram povijest .... pa držite mi fige.....da ne dobijem i 12 jedinicu.....thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Dress Up Games, Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Myspace Graphics from dolliecrave.com

- 20:42 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Myspace Codes