Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge ha, ha, ha..... - ...::**party time**::.. - Blog.hr

...::**party time**::..

subota, 04.11.2006.

ha, ha, ha.....

evo napokon moj prvi normalan post ........
evo danas idem van sa svojim frendicama točnije sa svojih 10 frendica.......
a moja naj frendica vecky ide se nači sa dva dečka u isto vrijeme na istom mjestu.....ha , ha ,ha (ona je fakat luda)....
šta če oni njezini jadnici tamo pomisliti kad vide nas 10 ...... prošlu subotu nas je bilo 5 pa su rekli uuuuuu koliko vas je to došlo....... ajde da su ti decki neki komadi..... ali ono za moj ukus oni su koma , ah , sta ces vecky je takva .... uvijek nađe neke koma frajere...... kad se samo sjetim onog krivookog kojem ono okeco non-stop skače ....i to je jedan od njezinih komada(frend ga je udario šakom u oko i skoro mu ga izbio)...... ajde dosta sad ovecky , idemo sad malo pričat o niny .... a a a njezi ukus je još gori , koma , užas (to joj nikad nisam rekla , a i neću....ipak mi je ona frendica...).... njezin bivši ima toliko prišteva nalicu , da ga cijediš 100 godina nebi mu to iscjedio , ajde da je on bio dobar , ali je on bio toliko umišljen i bahat da to nije normalno, ubrijao si je da je on največi ljepotan , samo si je ubrijao jer je bio toliko ružan i ljigav da ga ja nebi ni izoliranim štapom dotaknula..... ali moj zaključak je da se o ukusima ne raspravlja , ipak su one moje the best frendice i ja ih svejedno volim....mahcerekmahcerekmahcerekmahcerekmahcerek

- 12:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Myspace Codes