četvrtak, 07.09.2006.

Joj...joj

Eto ljudi nisam vam se javljala...sorry zaliven ...ali nisam mogla ili jednostavno nisam bila od volje...u zadnje vrijeme nis nije dobro...to je malo cudno jer sam ja veseljak ...i nisam cesto u bedu ...a eto pocela je skola...super je ...makar ko bi reko... lud ...uvijek je na pocetku super... smijeh smijeh

Za vikend sam bila u paklenici i bilo je pre dobro - isao je moj naj bratic wave ... i tako jednom rijecju bilo je prekrasno

A sad moj problem ... ... ... ...

E..pa od kud da pocnem...Evo bas sam se jucer posvadala s jednim frendom i to me jako pogodila...poznamo se od malih nogu i uvijek smo si bili super a sad... ovako je poceli : On zivi u spanskom,i tam sam se ja jako dobro skompala s jednom ekipom...a on je jako ljubomoran...neznam zasto ali je i onda prica svakakve gluposti po kvartu...a kad ja dodem tamo ...dobim srcani ,kaj sve cujem fakat ga ne kuzim headbang puknucu ...i neznam kaj da mu kazem...
Nazvao me jucer i odmah u pocetku je bio gahat...rekao mi je da ga zivciram ... nisam mogla vjerovati...lud ...jer neznam kaj sam napravila lud ... onda sam mu rekla da kad se ohladi i dobro razmisli kaj ce mi reci da me nazove ...ili da me ne zove...i poklopila...a sto sam drugo trebala ??? Kad neznam sto mu je ... i kaj sam napravila lud

Eto tako da me to muci no lud ...jer me i zivcira...u zadnje vrijeme stalno sam ja za nekaj kriva...a sto je i najbolje neznam o cemu se i radi nono ...

Dobro dosta o njemu samo mi je jos gore...Dans je u sk. bilo totalno ludo...najbolje na biologiji...ma strasno valjali smo se od smijeha smijeh smijeh smijeh smijeh kakve su gluposti decki govorili...smijeh ... a i profa je luda... thumbup

inace kod mene nis posebno...s Markom necu imati nista...to sam mu rekla...makar je tip fakat super...ja ga vidim kao super frenda !!! lud


Pozzzzzz svima a posebno mojoj Hancy,mom najboljem braticu,i ekipi iz Spanskog...i naravno sve vas koji komentirate...lolim vas sve kiss kiss kiss kiss kiss i svima saljem jedan veliki KISS ...





- 16:32 - Tvoje riječi ( 29 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.