<body>


You're one in a million, babe,yeah that's what you are.!

16.03.2010.

Pa,da.Ima tu dosta toga.
Mnogo toga se promjenilo od prošlog posta.
Mislim mnogo,poprilično.
Prva stvar,jedna osoba mi je uljepšala dan
I ne samo uljepšala.Osoba koja mi trenutno znači SVE.!
U prošlim postovima sam vam pričala o prijateljima,
kako me razočaravaju.Al tek sam sad shvatila da jednoj osobi značim puno.
I to mi je važnije od mišljenja mnogih ostalih.
Divno je nekome biti nešto,Divno je tebi biti sve!
Tu je,uvijek uz mene,Uz nju se osječam sigurnije.
Od svega na svijetu tom TI SI NAJ VRJEDNIJE!
Nema te riječi kojom bi ja njoj mogla reč koliko je volim,i koliko mi znači.
A sad..Pa mogli bismo reč da sam se zaljubila..
Okej.još nisam sigurna jeli to zaljubljenost,al je nešto slično.
Hahaha.Nisam se odavno.al nemam šanse kod njega.
tako da idemo dalje!
Ali zaljubila se jedna važnija osoba u mom životu.
Tako da ako je ona sretna i ja sam najsretnija zbog nje!
U školi je sve okej,moglo bi i bolje.Popravi ču se ja.
A da,skoro zaboravih.Ima još jedna osoba koja me opsjeda.
Tako odvratna,Da bih se najrađe bacila pod kamion kad je vidin
Al sama sam kriva zbog toga.Sada moram popravit to kako god znam.
Dečko shvati,gadiš mi se!
I koncert Merlina je sutra.aww!.Nije da ga obožavan,al eto.
Neče me bit na blogu duže vrijeme.Škola i to.

When I'm with you I feel I could die and that would be alright.!

Image and video hosting by TinyPic
23:29 - Komentiraj ( 3 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Profile