<body>


NeCu da Mi zivot kvari neko vrijedan ko poLovne stvarii..

26.11.2009.

NeCu da Mi zivot kvari neko vrijedan ko poLovne stvarii..
Situaciia si nie prominiLa..samo Šta su me neke osobe Jos viŠe razoČaraLe..i na kraJu niko niie pravi priateLj..a stvarno san misLiLa da su neke osobe punoo boLje..aLi totaLno san dobiLa drukČije miŠljenje o njima..neke osobe toLiko voLin..a Ja njima nisan nista.. niie mi uopĆe staLo do iČega..

Lajkam pismu..preko ruba vremena..ako ste ČuLi..awww^...u ŠkoLi okee..mogLo bi biT i boLje..:S

I Sada Mamurna Pita Gdje Je Utjeha
Gdje Je mLadost NestaLa..
TiLa bi na konCert Parnog Valjka..awiiiČ..aLi neman s kin..imaLi dobrovoLjaca???..bwhahahaha..xD
kupiLa san kaputiĆ..NjNj..Crni..ma savrŠen je..JuuuJ^...veĆ san ga priie vidiLa..aLi moa frendica je dosLa par minuta priie mene..i uzeLa zadnji broii..kmii.i onda san obisLa jos Jedan duĆan u gradu..i niie ga biLo...u petak san biLa na cJepLjenju..BoC.BoC..i onda san sa frendicama isLa po gradu..i taman smo vidiLi taii duĆan..baŠ je otvoriia na taJ dan..oOo..
Pre Je KaputiĆ..<3
Ja svaki dan broiin do BoziiĆa ..HaHa..Jedva Čekan..
JoŠ misLin da neĆu iĆ na rivu za Novu..na Tonija Cetinskog..kmii.=(
Čovik je kraLjina...oBoŽavan ga..^
I da..frendica mie maLopriie javiLa da Je dosLa HeLLo kitty torbica..
awww^..uŽivLjena..nadan se da se nece odma razgrabit..ka i uvik..:o
dosadna sam sa tom torbicom viŠe..hah..JeL tako???

Vjerovatno Ću sLjedeĆi post napisat za BoŽiĆ..
Moran sad punoo uČit za kraii poLugodiŠta..

WoLjan was<3
20:00 - Komentiraj ( 39 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Profile