<body>


JuJ^

17.11.2009.

Tako mi je dosadno..i neda mi se niss...:(...sta ima kod vas...ja nzn sta cu sa sebon...moran ucit..i pisat domaci..a neda mi se..
stalno visin na fejsu..glean slike...i tako to..ufff^..kako me neke osobe zivciraju...misle sa su neko i nesto...a zapravo nisu niss...i te osobe su uzivljene u neke ljude...i stalno trce za njima...punoo osoba je posvadano i moe dvi naii frendice..grr...ubila bi ih zbog toga...nairade bi ih sve po redu istriskala..xD..iman osjecaj da se od nekih ljudi udaljavan..a i mislila san da cu liipeo imat frendicu.pravu..i za bozic..sve heppi..ali izgleda da tako vise nece i nemoze bit..stvarno mi fale neki ljudi.-nekad bi uzivala sa njima..a sta sad??..uh.uh...uglavnom..u skoli e sve uglavnom okee=D..iako san jucer dobila asa iz povijesti..i to mi je razrednik..sad ce me se uvatit...grr...uff.sad moran ucit i poviiest..a onu faking fiziku nekuzin dva posto...neki dan san prispavala kod frendice...pa smo se slikavale..JuuJ^...liiepo...a ja jos cekan da mi dode hello kitty torbica..zelim visoke najkice..zelim novi mobitel..zelim novu frizuru..:S...ja jedva cekan bozic...sve veselje...praznici.pokloni..kolaci Njam Njam...<3..nova godina..nadan se da cu je proslavit sa frendicama...vec je po 11 mj..kako sve brzo prolazi..i za mi je sa neman snijega..ode nikad nepada...ja bi snjeg..=(...Justin Bieber<3One time<3..uzivih se..kJut...jel vam se svida novi dizZz??..meni je extra...eh,da zelim i kaputic..ali nikako da nadem bas onakav kakav zelim..i da.prehladila san se..JooJ..to mrziin.....iden vratiit komm...i ucit..:P...mogla bi brzoo opee napisat post..
mwa..oOo..

P.S. zeliin da sve bude ka priie..
14:47 - Komentiraj ( 30 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Profile