<body>


ufff^^

29.10.2009.

napkon novi post^^
sta mi radite ljudovii????....meni dosadnoo....dns san bila u skoli...napokon.hh
bila san bolesna...u nedilju san povracala i imala temperaturu..uff..bilo e grroznoo..
i bolia me trbuh pa nisan isla ova 3 dana u skoluu..bila san u subotu ujutro kod moee domine^^
u splitu..nisan je vidila dva miseca...njena baka zivi kraii mene..a ja san na moru..tako da ona uvik
liti dolazi u bake..pa se druzimo..znamo se od rodenja..obozavan jee..^^
iako ja svaki dan iden na korektivnu gimnastiku tamo di ona zivi.nikad se nevidimo..pa smo pricale o svemu..
isle smo do jokera...ona zivi blizuu....i tako..ima extra robu..i jednu kariranu minicu..aww..karirano^.i
kupila san ljubicasto crno karirani sal...aww.....famozaan je.....^^
pa smo ispeglale kosu..ona ima kovrcavu...ja iman ravnu..ali nie ono sad ispeglana skroz..
malo san tuzna^..a nako..na momente...pozeliin da je sve drukcije..neke me osobe zivciraju..
priiznaen da ima previse ljudi..za koe bi zivot dala..a da ja njima nisan gotovo nista...
i nekad se mrziin zbog toga...mislin da san grozna...i da nikome nie stalo do mene...
a mozda i nie^..ma iman ja dosta frendova..ali jednostavno..nikome nie stalo do mene...niko nie pravi frend..
i za mi je nekad sta nisan drukciija...i neka mislin da nean razloga ziivit...ali znan da to nikoga od frendova nie briga..
niko nemari za to..zavidin nekin osobama..sta su savrsene..i sta ih svi obozavaju..mozda je problem u meni..
ma svarno nez...ali zelin imat nekoga kome se mogu povjeriit...i ko ce uviik bit uz mene...necu vas zamarat svoiin mislima..
ovo sve i piisen na ovaii blog..jer znan da niko od moiih frendova nezna za njega i nece to citat...ah^....idemo dalje...
u subotu je rodendan mojoj necakinji...kou obozavan..i bit ce joj tri godine....kupili smo pjatice,case,salvete i kapice na hello kitty..JeeeeJ<3.....i tako....iiden van sad....:hug:

Image and video hosting by TinyPic
20:03 - Komentiraj ( 46 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Profile