< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

ponedjeljak, 28.04.2008.

Umag...uiii...supač...

Evo pišem post...nešto sam uranila malčice...al nije bed...jer inače kasnim
s postovim,jako,jako...al eto kad se dogodi nešto...hmm...ajmo reć značajnog
onda ja pišem post...a evo dogodilo se nešto značajno...bili smo u Umagu...!
Wiiii...ajme...THE BEST!!!!Uglavnom prvo ću vam malo opisat po šta tamo uopće
idemo...dakle,to vam je proglašenje pobjednika za ukupni pokal za ovu sezonu...
dakle dijele se pehari za prva tri natjecatelja u svakoj kategoriji...i naravno za klubiče....
ukupni poredak...moram natuknut da smo mi uvjerljivo prvi=)...makar smo malčice
popustili šta se tiče bodovne razlike,al ok...svejedno smo prvi=)...aha da se vratimna priču,
dakle tamo idemo s busom,skoro cijeli klub...(osim Tina i Lane(grrr..))...i ono ful nam
je zabavno...uglavnom,Umag bi mogla opisat u milijun stranica...al ovako da pojednostavim
opisat ću ga samo jednom riječju...a to je ZABAVA!!!Dakle nadam se da ste shvatili...
ajmo sad na pričicu....

Krenuli smo u pola osam,hmm...nismo točno...,ak se ne varam bilo je 7:33 kad smo sijeli u bus,
da,pogledala sam točno na sat...a zak nismo krenuli točno u pola osam...hehe,zbog
pelinkovca...i graševine...heheh...dobro vratimo se na priču...dakle mi sjeli u bus...
i šta sada sradit...onak prvo smo malo pričali...mi cure...,al dečki nisu...hehe
oni su slušali svako svoje mp3-eve...i boli njih di smo mi i šta radimo...hehe...
a oke...i tako je bilo već negdje pola devet...i ja sam nešto prčkala po Tininom mobitelu...
i uključila sam pjesmu Sve je lako kad si mlad(je tako Toni?)...uglavnom,mi smo sve cure
počele pjevat...i onda smo nastavljale s još tih pjesmica...vrtili su se stihovi Prljavaca,
Toše,Lane...ugl.pjevalo se...al najbolja je ona Malo nas je al nas ima...heheh....
I tako se put bližio kraju...aha nisam rekla da smo cijeli tunel Učka žmirile...hehe...
kakoone kažu...tradicija...al nije baš neka...to smo ja i Wončka lani izumile...
I došli mi tamo pred hotelček...al šmrc...nismo bili u onom hoteliču di smo bili sve godine do sada.
Al oke...dakle hotel se zove Sol Aurora....i tako smo malo razgledale hotel...
sjele smo se i čekale proglašenje...i da mene je bilo strah da Skrajani
ne zakasne,al ipak su stigli na vrijeme,al su nam Delničani kasnili...hehe...
i počelo proglašenje...i mi nordijci smo bili prvi na redu...i tako,ja sam druga ukupno,
i dobila sam peharič...supač mi je...i Tinčica moja je išla Samanti po pehar...
a Wončka je išla za naš klub ukupno...yea!!!Koja peharčina(stane puuno pelina
u njega),je tako starci??Heheh...i završilo proglašenje...i onda smo se mi sjele tamo
sa strane jer su alpnici još imali proglašenje...pa da ne stojimo i da ne trošimo
mlade dane na stajanje...hehe...i onda je bio ručkić...uii...čak smo se najele...
šta inače nije moguće pored tolko ljudi...al ono natrpale smo tanjure...i pojele mi sve...
i onda smo još malo sjedile...i tako...onda smo "sramotile dečke iz našeg kluba"
hehe...tako oni kažu,al dobro,j*be mi se sad za njih...i tako mi krenule u pustolovine...
dakle nas 5:Antonija,Ivona,Tina,Sanja i ja naravno...aa,da zaboravila sam samo napisat
da me Mateo upozno s Monikom...dakle ajmo sada na pustolovine...
hehe,prvo smo krenule prema plaži...i šetamo se mi tako uz obalicu...i ja i Tinči
smo tražile slatkač...al nikak ga nismo mogle nać...i malo smo se fotkale naravno...
ko i uvijek...i vratile se pomalo nazad prema hotelu...i uđemo u hotel...i evo Ree sa sladoledom...
i pitamo ju di ga je kupila i ona nam kaže di i krenemo mi tamo...i hodamo,hodamo...
i vidi ti...shvatimo da smo se približile onom starom hotelu di je prije bilo proglašenje...
a tamo uspomenice...jooj...tamo samo dečke hvatale...jooj...i tako dođemo mi do slastičernice...
i kupimo slatkač...i onda smo Tonka i ja isprobavale neke naočale,i kapice...hehe...al
ih nismo kupile...al dobro,super su nam stajale=)...i vratimo se mi...i opet smo se
prisjećale uspomenica...jooj...još vidim Becks...a dobro...i onda smo prolazile mimo igrališta,
i igrali su naši protiv alpinaca...i škicnule smo malo i onda opet šturlale prema hoteliču...
i dođemo mi u hotel...i onda smo se malo igrale mačke i miša...heheh...i gledamo di su nam
starci,i nikog nema,i onda smo vidle Mate,Edija,Iana,Filipa i Moniku...i sjele smo malo s njima,
i onda su se ovi htjeli ić švercat u vlakič...hehe...i tako to...al ipak nisu...i nakon tog smo
mi opet prošle na obalu...i tako...onda smo si malo nogice močile u moru...i sunčale se...
i tako to....i onda je ja mislim Ivona rekla da se idemo još malo fotkat jer da će nam bit manjka
fotka...a ono moš mislit,moj fotič i Ivonin fotič na pola puni...hehe...i onda ovoj crkne barerija...
i ostane samo moj fotič...buuu=(...jadnik...hehe...i opet se mi fotkale...i onda smo krenule prema
hotelu...i onda smo još išle do bazeniča...i tamo smo se sunčale...pol sata najmanje...i
čujemo mi neku glazbu,a kad ono tamo vjenčanje...i mi već mislile da su nam
starci prošli,i idemo ih tražit...i odmah smo ih našli...oni tam cugaju šta se ga da...
ma luuudi suuu=)...i tako je već bilo oko 18 sati...wau,rekord,inače smoi ostajali do 15,16
sati,al eto...nekaj novog....i tako...i onda smo još tamo malo sjedili...
i krenuli prema busu....i onda slikanje kluba...po običaju...i to sve...i onda smo se spremili i
polako doma...a ono čim smo sjeli u bus ludilo,svi pjevali...i strček Ružić je sviro....i tako
dođe on k nama i tam neš pjeva,a mi crkavamo od smijeha....heheh...i onda je prošo napred k
ovim ostalima...i tako smo mi putovali...i putovali...i došli smo doma...oko 21 h...i onda je Zok počeo
razvrstavat djecu i odrasle,ono ti doma,ti u Brezu(restoran)...tako to...i onda smo još Tonka,ja i
Ivona išle do Tonke...i tako,srele smo Kranjčeta...i to je to kaj se tiče Umaga...i sada....FOTKEEE!!

Image and video hosting by TinyPic
ja,Tonka,Wončka=)(b.f.f)

Image and video hosting by TinyPic
Jaaa=)

Image and video hosting by TinyPic
Nas 5 na obali...malo močimo nogice i rukice:)

Image and video hosting by TinyPic
Sanja je našla račića...uii,bilo ih je i većih...

Image and video hosting by TinyPic
Tinčica moja=)

Image and video hosting by TinyPic
Wončka i Tončka padaju...ccc...

Image and video hosting by TinyPic
Moreee....

Image and video hosting by TinyPic
Ivona(gore)Tonka i Nikolinica(dole)


Image and video hosting by TinyPic
LANA VIDIII!!!!

Image and video hosting by TinyPic
LANA I KATARINA GLEDAJTE!!!

Image and video hosting by TinyPic
i evo,još jednom nas tri...

Image and video hosting by TinyPic
Filip spava...hehe...to je za onu curku iz Kostrene

Image and video hosting by TinyPic
I evo za kraj,hotelič u kojem je bilo to sve...

Evo tolko o Umagu...nadam se da je bilo dosta
LANA I TIN NEK VAM BUDE ŽAO KAJ NISTE BILI!!...
a sad,neš ovak općenito...pa drugi dan,odmah nakon umaga je bila tekma...
igrali su naši protiv Gomirja,pobijedili su naravno!Mislim 5:0...
ak se ne varam...pa eto čestitam im...heheh...aaa kad smo već kod čestitka...
Danas je rođendan Krančetu i Eriku...hehe,i mi smo danas pisali matišu...
Pa eto retan rođendan Filipu i Eriku!A meni i mom razredu puuno sreće
s ispitom kad ga tičrica prgleda...al obećala je da neće prije 1.5...jer nas onda polovicu
starci nebi pustili na kres...a onda niš od feštice...buu,al ajd bila je fer pa je
rekla da ćemo rezultate dobit tek kad se vratimo s produženog vikenda...ljubim vas teacher!

I tako...ljubav...wau....ide pomalo...supač...
al sigurno,ma ustvari supeer je,odlično....ide na staro...
ma sve mi je super u posljednje vrijeme...osim školice...al ajde
proć će i to...i onda ljeto...i odu nam osmaši=(...a buuu...ode mi
Wončkica u srednju...ajoooj....bit će suza...al dobro,tu su još dva mjeseca...
i to se mora odradit...zacrtala sam si da moram proć s 4.7....a valjda budem
uspijela...za sad mi baš i nije takav prosjek...al hmm...našo bu se neki
predmet koji budem podigla na višu oijenu...pa...ajd dobro dosta o školi...
jooj...al i njem mi tak loše...mislim na odmaorima,al na satu...uiii...
za to imam bilježnicu za crtkarenje...pa mi vrijeme prije prođe...a i skraćeni
su nam satovi cijeli 4 mjesec,pa je super!!!I tako...ajd sad bi ja mislim bilo vrijeme da idem polako..
e,da...još samo da vam kažem,ako neko ima msn nek mi adresu pusti u komovima!!
I da puno vam hvala na komovima,volim vas...a da...još
da pozdravim neke ljude pa idem,pozz Ivoni,Tonki,Tini,Vikyici...onda Stixu koji
je bolestan,pa Tuni,Krešetu,Tinu....naj,naj razredu na svijetu...6.razredu
onda kome još?A Pozdrav svim mojim blogerima...i anonimcima koji su prestali srat!
Pozz Bricki,i nadam se da ćemo se vidit brzo...i pozz Emi,i nadam se da ću
doć k tebi na ljeto...pozz ekipici iz Umaga...mrkopaljcima...hehe...i to je to...aa i pozz
Butkoviću...ee,i Lani pozz i Katarinici pozz..i neka vam bude žao
kaj niste vidle Vegija....
Volim vas puuno=)Kiss=)

By:5r![h@...happy girl...

- 14:56 - KoMmaJ (170) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.