< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

subota, 29.03.2008.

aNoNiMcI...EwO wAm JeDaN pOsT,pRoČiTaJtE gA cIjElOg...

Evo pišem novi post iako nemam previše razloga...pišem ga isključivo da pojasnim
neke stvari....

Dakle...u proteklih nekoliko tjedana dobila sam dosta uvrijedljivih komentara,
pisali su ih osobe koje imaju nešto protiv mene,iako ja nikad od njih nisam
čula ništa loše...nepoznata,papaja,triorio...hm...ja nikog od njih
ne poznajem,odnosno možda ih ipoznajem,ali ovako pod nadimcima nema smisla...
Ian za tebe znam...i smatram da nije u redu da me blatiš po blogu...ako imaš
bilo šta protiv mene,kaži mi tu u lice...a ne ovako navlačenje preko blogova...
inače Ian,kolko se ja sjećam,ti i ja ne komuniciramo,pa te molim da se toga
i držiš...i prestani više srat jer imam i ja svakakvih materijala protiv tebe...
i papaja i nepoznata i tririo...ne znam šta sam ja vama skrivila u životu...ne znam...
ako sam vam bilo šta napravila,napišite svoje ime i objasnite mi...
jer meni je ovoga već fakat dosta...inače ako vi ne znate ovo je moj blog,
a ne vaš...i zato vas molim da prestanete srat po meni i mom životu...
držite se svog života,ak ga uopće imate...jer ljudi seru po tuđim životima,
u jednom,jedinom slučaju...a to je kad nemaju svog života...do sad se nisam žalila
na vas jer mi se nije dalo i mislila sam da ćete prestat...al ovo je sad prevršilo
svake granice...i meni je dosta...stvarno ste jadni,svi vi koji serete tu po blogu...
ne znam koja je to zanimacija...jbt,mislim da vi nise baš psihički zdravi...
hm...zrazmišljala sam o tome da zabranim komentiranje anonimcima...al neću...
još neko vrijeme neću,ne zato da bi vi mogli srat,nego zato da bi osobe koje žele
izrazit svoje mišljenje,a nemaju osobni blog mogle ostavit komentare...
Eto tek toliko...to se gore sve odnosi na iAnA,papaju,nepoznatu,triorio...i sve ostale koji serete po
meni i mom životu,mom blogu...itd...

Hm...da,vidla sam da tog vrijeđanja ima i po drugim blogovima....
meni je to grozno...i na neki način jadno...blog se ne koristi
u svrhe za srat po nekome...stvarno je glupo da se netko bahati preko bloga,a
kad tu istu osobu sretne na ulici il gdje već...tad se pravi da je sve ok...
e,pa to je meni nešto najgroznije...i znam puno ljudi kojima su ljudi srali po blogu...
Ne znam kako su to riješili...al svaka čast ako su uopće riješili takve gluposti...
Hm...ne znam dal će ovaj post nešto postić,a nit me nije briga...
puštajte vi komentare...al ako ste se već naumili srat po meni onda to radite pod svojim osobnim
imenom...ili još bolje u lice mi kažite šta mislite...osim ako prije dva tri mjeseca
niste naglasili da više ne komunicirate samnom i da ja za vas više ne
postojim...tek toliko...pozdrav svim anonimcima koji vole vrijeđat ljude...

BtW.Erik tnx na onom komu,nadam se da će pomoć...=)

- 12:58 - KoMmaJ (65) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.