< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

subota, 08.03.2008.

SvE ŠtO iMaŠ tI nAdA zOvE sE,sVe ŠtO ImAm Ja MoLi Za TeBe,SvE ŠtO iMaŠ tI čIsTa Je KeMiJa KoJa TrEbA mI sAdA kO nIkAdA

Ey...pa di ste vi? Hm...komovi su ok,može se reć 106 je ok broj...
Ali...treba ih bit bar 120 drugi puta! Eh,da fakat hvala svima koji su me
komali,a to su:Anchy,Ivona,Tonka,Petra,Tin,Nina,Dorčica,Elena,Barbara(tnx na onih 30 komova)
I tak to...nemam baš inspiracije za pisanje,al bio bi red za novi post,pa...
A šta reć? Eh,da dečk isu prošli na pripreme,išli su čak i ovi koji treniraju skijanje,iako
mislim da nisu dobili dopuštenje od Zokya...hehe,zgibali su mu,ccc...
A dobro šta,ak je njima bolje tam,nek idu,i ja bi rađe išla tam,
nego sutra na trku,i to sprint,fuuuj!Mrzim to!A dobro,preživit ćemo i to...
I tak...nema baš nekih novosti,baš razmišljam kaj pisat...
Boa?Ne pada mi ništ na pamet...
Ne ću opet pisat kak sam se razočarala u neke osobe,jer
to fakat,al fkat stalno pišem,i opet to pišem,i pisat ću jer me to živcira
više od bilo čega.Mrzim takve ljude...ja se stvarno,al najstvarnije trudim
da takve ljude nemam za prijatelje,al onda se opet uspostavi da
su mi neki ljudi s kojima se družim svaki dan srali iza leđa,ama ajd...
Nemogu to smislit! ....

No ajmo dalje,u školi je sve ok...ocjene su može se reć ok,
bolje nego prvo polugododište...i to je dobro jer mogu visit na netu kolko
me volja! Kad smo kod škole,u školi(općenito) mi je sad puuuno bolje...
jer Tomislava nema već dva i pol tjedna,wiii!! Ajd bar mi nitko ne prigovara
za sve kaj got napravim!!Hehe...ccc...sad sam se sjetila,netko mi je pustio komm
anoniman,a nadimak ono da nemože bit gori;"ja volim samo sebe",mislim
si ja ko može bit tak umišljen,hehe...iAn,a ko drugi,jbt iAn drugi put napiši
jasnije na kog sam ja to ljubomorna jer glupo je ovak da sam napišeš da
sam ljubomorna,a ja nemam pojma na koga ni kak,nit ništ!
I tak...

Antonija će mi spržit slike s nove godine i još neke s topolina,pa možda koju
stavim na blog,ak će bit primjerene za to...
Fuuuj! I ja sad tu pišem kaj got mi padne na pamet,jer nemam
inspiracije...hm...hm...e,da Nina je izbrisala blog,ne znam zak,
pa ak netko zna nek mi to napiše u komentaru jer me stvarno zanjima
zak je to išla napravit,a blog joj je bio tak suuuper! a dobro kaj se može...
aNa&DoMaGoY su napravili blog,imate ih u linkovima,pa ih posjetite
i komentirajte jer jadnici moi imaju sam 1 kommm na zadnjem postu...
I Tin si je napravil blog,isto imate u linkovima,pa ga posjetite...ehe,platit
ćete mi vas troje za ovo,jer vas reklamiram tu po blogu...i Ivonu mi posjetite...
u linkovima je,i Tonku je rima malo komova,isto je u linkovima,i naravno
morate i mene komentirat!!!

Ajd idem polako...e,da pozdravi,to sam zaboravila...
Pozz Ivoni,Antoniji,Tini,Ani,Ani-Mariji,Viky,Mateji,Nikolini,
Sanji,Lani,Ivi,Tinu i Lukyci mom...
pa...Stjepanu,Filichu,Toniju,Krešimiru...
pa...dalje...Petri(what to say),Katarini,Eleni...
i da Barbari(i komentiraj me opet,plz Barbara)...i kog da još pozdravim?
Hm...cijeli 6. razred i TSK ravnogorac...i to je to!
Komentirajte me!!!Pozz
bY:PeTrA-SpOnGe BoB=)

- 12:37 - KoMmaJ (379) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.