< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

ponedjeljak, 21.01.2008.

Vratila sam se s Topolina...iz Italije,zemlje mojih snova,bilo nam je super,osim pojedinih događaja...lol...i šta još reć?Čitajte post,malo je dugačak,ali...lol..

Pa ljudofi moji ja sam se vratila s Topolina...kao što vidite iz naslova...pa da počnem...

U petak u 5.30 krenuli smo u Italiju,putem smo stajali par puta,uglavnom put je prošao kao inače,sve ok...došli smo pred hotel(Olimpionico)tamo idemo svake godine...ove nas je godine dočekalo iznenađenje,hotel je renoviran!Ajme!Nije ništ posebnog,al uglavnom zid iz vana su obojali u neke kocke,trokute šta ja znam!Ma strava!Ne sviđa mi se,al oke...Sobe su također nove,otvaraju se na kartice,a ne na ključeve...mislim tehnologija napreduje ne...i tak ivona,Antonija i ja dobimo sobu 202 po trći put!Super!Tina,Sanja i Lana su dobile sobu 103,a do njih u sobi 104 bile su...bile su...o tome kasnije...i tako smo mi oko 15 sati krenuli na trening,staza na kojoj smo trčali bila je teška...sreli smo mnogo ljudofa...kad smo se vratili iz treninga družili smo se,svi skupa,koje čudo!Al nije dugo trajalo...ja sam izašla na hodnik i vidla Delničane da su došli...pokušali smo to pritajiti od dečki iz našeg kluba...al uzaludno...Stjepan je saznao da su tamo...i u trn oka dečkisu već bili na hodniku i čekali Eni!I tako...kasnije smo se Filip i ja kladili da se ne usude uć k Eni u sobu,al ipak su ušli...I tako mi ostale same na hodniku...nakon večere su dečki opet otišli k Eni...neznamo kaj su radili,uglavnom priča se da je bilo svčega...strava!Neki su rekli da se igro poker na skidanje,neki da su samo "pričali",neki opet nešto drugo,al nikad nitko neće saznati šta se te noći događalo u sobi 104!Nitko nikada!Idemo dalje...00.00...odlazimo na spavanje...00.30...Tina zove našu sobu da nemogu spavat jer je kod Eni u sobi buka,a Enina soba je pored njihove!I tako Sanja,Tina i Lana dođu k nama u sobu i ispričaju nam kak su tam kod Eni svi dečki iz našeg kluba,da SVI!!!Svi koji imaju od 12 do 16 godina!neću sada tu pisat imena jer ne bi htjela povrijedit neke ljude...oke...dalje....Tina,sanja i Lana odlučile su da će ipak spavat u svojoj sobi,a ne u našoj...Antonija i ja smo išle s njima do njihove sobe i na hodniku se pojavil Danko(naš trener),pita nas kaj radimo budne,a mi kažemo da nemožemo spavat...pita zak?Zato jer je u sobi 104 buka...i pokuca ovaj na sobu 104...dečki iz našeg kluba bježe kroz prozor da ih Danko ne vidi!Jao!I tak polako svi odu u krevet...i spavamo mi....zzzzz....zzzz....6.00!Zvoni budilica!Moramo ustat jer imamo jutarnje razgibavanje...svi dođemo pred hotel...prvo nas danko opere jer smo radili buku po hodnicima i ljudi su se žalili na nas...onda opere dečke zbog Eni i ostalih radnji....i oke...razgibamo se mi i odemo na doručak i to sve...onda smo mi stariji opet išli na trening....popodne su trčali klinci,nisu ništa postigli,ma šta ništa,luzeri na treću!I tak,poslije večere smo se svi okupili i dankec je držo prodike,o svemu,o ponašanju,o trčanju,ma o svemu...i naravno kaj bi reko nego da mi stariji moramo bit bolji od mlađih....i tak...mi cure smo otišle,a dečki koji su se noć prije zabavljali su ostali mazat skije,eto to im je Eni donijela...al nije ih nit to zaustavilo,išli su i taj dan kod Eni u sobu,itd,itd...da ne pričam ponovno istu priču!Odemo spavat....zzzz....zzzz....6.15....budilica opet zvoni...još smo se morale spakirat i to sve...u 7.00 opet razgibavanje,a u 8.15 smo otišli na stazu...u 9.30 smo startale mi(Ivona,Sanja,Tina,Antonija i ja),dođemo na start i slaže nas čovjek u špuru(iako većina vas ne zna kaj je to)...sve oke...krenemo mi,bla,bla....trčimo...ma sve 5...i dođemo na cilj:Sanja 40.,ja 42.,Antonija 56.,Ivona 71., i Tina 100.!Sve oke...nismo baš nešto,al...iz hrvatske značajnije rezvultate postigli su:Vedran(Delnice)13.mjesto,Matej(brod Moravice)5.mjesto,Rea(Delnice)18.mjesto i Viviana(Mrkopalj) 11.mjesto!Drugo sve je sranje!Ništ nismo postigli,osim šta smo ukupno 3.!I završe trku i najstariji....odemo u hotel...poručamo i odemo na tombolu...Filič osvoji neki rupsak,kapu i tak,ma ništa ubiti!Poslije smo krenuli doma i tak...put dosadan ko uvijek,boring,boring....i tak mi dođemo doma oko 22h,al drugi dan nismo išli u školu!!!Super!!Stavila bi slike,al nešt mi se neće skinut s fotića,pa...
Pa ovak,meni je podosta dosadno...vikend...nikog nema...bo?Jučer sam bila kod Ivone i tak,pa smo se malo šetale i tak...niš posebnog...ljudi su postali čudni...govore neke glupe stvari,tipa da nikom ne vjeruju,da se više s nikim ne druže...bo??Ne znam šta to na ljude utječe ovo vrijeme?Il škola?Ili šta??U petak sam imala natjecanje iz matematike,rezvultate još ne znam,al sumnjam da će bit nešto.Rješila sam 3 zadatka,a bilo ih je 5!I am luzer!!!Hehehe...I tak...vidite imam novi dizajnić,uredila sam box,onaj u kojem pišem o sebi...možda stavim slike frendova il neš...a kaj se tiče slika s Topolina,to stavim jednom drugom prilikom jer sad nemogu jer mi fotić šteka!Uglavnom ne znam...sorryte kaj nisam dugo pisala,nije mi se dalo...nemam volje za blog,za ništa...al ipak sam odlučila napisat ovaj postić...hvala na komentarima,stvarno hvala svima!!!I sorryte šta vas ne komentiram redovno ko prije,al znate kak je to,škola,obaveze...joj,joj..i šta još?Aha!!Pozdravi!!!!Pozdravljam Ivonu,Antoniju,Tinu,(sad sam skoro napisala Iana),koga da još pozdravim? Aha...Agi,Ponči,Niku,Niku,Katarinu,Petru,Elenu,Elenu,Ninu...Dina(sorry Dino još nema slika,Matikya...ma pozdravljam vas sve!!Komentirajte me ko i do sada!!!Još više!Idem sada!Ciao!!!!
By:PeTrA

- 16:08 - KoMmaJ (72) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.