< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

nedjelja, 13.01.2008.

Zašto su ljudi toliko okrutni...,zašto,zašto??

Zašto su ljudi toliko okrutni,zašto??Ne znam zašto...nikad na blogu nisam pisala ništa ružno o nikome...al nekima smeta kad im napišem ime na blogu...mislim da zna taj čovjek ili ljudi o kome pričam...Bože....jučer navečer dođu frendice po mene,i pitaju dal idem van...naravno da sam išla...i tako šetamo se mi...i idemo malo do Šanse(kafić u RG)...nismo ušle...al bilo je dovoljno i doć ispred...gledamo mi kroz prozor...wow!Metateja je bila unutra!!!I tak stojimo još malo vani i dođu neke osobe(neću pisat imena jer su se te osobe nadurile kad sam im prošli put napisala ime)!I govori taj tipec da su tam došli blogeri...,ja si već mislim da misli na mene...i naravno misli na mene!!!I kaže mi da kao šta ja pišem da se on napio,ajme,koda netko zna ko je on!E,sad bi napisala i ime i prezime,al neću,ne zbog te osobe,nego zbog dvije moje frendice...E,pa šta sam mu ja kriva šta je na novoj jedva stajo na nogama??I njemu i njegovom prijatelju...E,pa razočarana sam...,al uostalom,boli me briga...al ne,ja sam stvarno razočarana u neke osobe...na prvom mjestu je Ian...(e,pa Ian ako čitaš tako je)...ma ljudi zašto je život tolko okrutan???Zašto su ljudi tolko okrutni??Nemam više snage za pisanje ovog bloga...čitaju ga neke osobe,a ja ne želim da ga čitaju... Imam par poruka za te osobe:1,ovo je moj blog,i pisat ću tu kaj got mi padne na pamet,ako ja želim pisat kak se neko napiuo,pisat ću to!!neće meni nitko srat zbog toga!!2.ne želim ovaj blog zatvorit zbog tih osoba!!Ne želim i neću!!
3.Ako se nekom ne sviđa blog,nek slobodno otiđe,tj.nemora nit doć!!!!
E,tako!!!Neće mene više nitko zajebavat!!!Nitko!!!il si mi prijatelj il nisi!!Nemoj glumit da jesi,jer to najviše mrziš!!!Jučer kažeš da smo najbolji prijatelji,sutra ćeš već nekom reć kak sam ja glupa,kak te živciram!!Ma daj,ajde!!!Ne znam kome mogu vjerovat...,al ono...kako neko može bit takav?Jedan dan smo super,a drugi dan ne pričamo!E,pa ja neću više tolerirat takve ljude!!!Dovoljno sam se nagledala lažnih prijateljstava!Dosta mi je više svega!!!Jednostavno ću nekima reć adios amigos!,i gotovo!Možda ću u tom trenutku povrijedit sebe,ali bolje to nego trpit lažna prijateljstva!!!Ovo pišem isključivo zbog nekih ljudi!!!određenih ljudi!!!Ne zbog svih frndova,nego zbog onih koji mi ih glume,a nisu mi frendovi!!!E,pa takvi zapitajte se!!!Jer ja sam stvarno razočarana u neke od vas i neću to pisat po stoti put,jer vi znate na koga se to odnosi...e,sad dosta o ovom...nadam se da ću neke potaknut na razmišljanje...

Škola-ovaj post sam i napisala zbog škole...mislim sutra počinje ta jebena škola,al nije dovoljno šta ona počinje,ne...sad mio se još više gadi pomisao da sutra moram tamo jer ću norat srest neke ljude...e sad školu proglašavam paklom!!!Jao...kad pomislim na školu...aj jedino čemu se veselim je zajebavanju hankije s Tinom!!!!Wiiii!!!!!!E,jadna ona!!!Ma ubit ću se!!Sutra odmah drugi sat matematika,već mi se kosa diže...pa engleski...joj!!!!!!!!!!!!Mrzim školu!!ko ju je izmislio?Ubila bi tog!....gada!!
Sad se tu živciram,ne znam zak!!!Znam zak....zbog škole i lažnih frendova!Zbog svega...kad se još sjetim da ćemo se sutra ON i ja morat srest...neću ga moć nit pogledat...prije sambar imala razloga ić u školu...zbog njega,a sad....kaj sad??Ljudofi help!!!Dajte mi kakav savjet...idem sada...nemogu više...pozdravljam vas sve jer mi se neda nabrajat!!!I jedini:Ivona javi kad dođeš!!!!!Ki$$am vas sve...
By:Petrica-djevojčica koja je jako pogriješilaeek

- 16:40 - KoMmaJ (53) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.