< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Zowem se Petra..al me ljudi često zovu
drugačije..hmmm..swakako..xD..žiwim u RG..hehe..
u malom mjestu u Gorskom kotaru..oke je..al..nije sawršeno..hehe..

*Volim:*
->.svoje frendove.
->.family.
->.dečke..ofx.
->.lizaljkee..mMm.=)=).
->.ljeto..xP.
->.msn.
->.svoj blog.
->.ic van.
->.vikend=).
->.praznike.
->.svoj najbolji razred.
->.zajebavat ljude.
->.mjuzu..=)=).
->.svog the best bratića Luku..xD.
->.kad nema treninga.
->.kad sam zaljubljena..trenutno nisam..xD
->.ić u Skrad k Bricki.
->.odmore u školi..buahaha.


*Ne volim:*
->.lažna prijateljstva..ofx.
->.ustanovu koja počinje sa šššššš.
->.skijanje.
->.to kaj moram skijat.
->.kad neko sere po tebi.
->.kad je vani hladno.
->.kišu.
->.snijeg kad moram ić na trening ili trku.
->.i tak..toe to.

*Music:*
->.RHCP.
->.Guns `n` Roses.
->.Hladno Pivo.
->.Prljavo Kazalište.
->.Daleka Obala.
->.hmm..par cajki..joj=(.
->.neznam..neda mi se nabrajat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









LINKOVI


(=
Ivona
(=Antonija
(=Tin
(=Katarina
(=Mihaela
(=Dorči
(=Dora
(=Teič,Čoky,Doroty i Monika
(=Ana
(=Bad girl agent
(=Matejčy
(=Kika
(=Tea
(=Elena
(=Elena from RI
(=Petric@
(=Tin@

EkiPiČ..<3

(=.cure iz razZz.
Image Hosted by ImageShack.us

(=Matejči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mojA TinČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=mOja briCkaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Dražen&Domagoi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Filip&Domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Stiky..LoL.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Iwona und Tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=moja MicHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=MicHa,ViKy i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=sve Cure iZ razReda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNna uNd icH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=aNčii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A.B.C.D.

A-Antonija..Ana..frendice
B-Borna..hmmm..bratić..xD..dalo bi se o njemu...=)..a da..i Bricka..frendica.
C-cvijet..Hmm..boO..
D-Dražen..bivši..xD
E-ej..prwo kaj rečem na msn-u..
F-film..Filip..frend..xD
G-moe prezime..LoL!
H-hlače??..bOo
I-Ivona..xD..ne treba objašnjavat
J-jesen..mrzim tooo..
K-komm..xD..lajk it..puštaj mi kommowe
L-Luka..moj najdraži bratić=)..the best ČOBO!!..LoL!
LJ-ljubaw..ne moram objasnit
M-Mislav..deblčina od mog brata..
N-novci..mmm..jeje..
O-oko..xD..voljam plave oke..
P-Petra ofx...hehe
R-role..xD..tu sam profić
S-Selce..mMm..ja bi nazad=)
T-Tina..frendica..i Tomislav..xD..zak ga stavljam tu..ccc..bivši..
U-uUu..vidi komad..xD
V-Viky..=)..bf
Z-Borna..hehe..oke..ne shvatljivo..zna Luka..LoL!!

petak, 11.01.2008.

Vrijeme je za novi post,iako ne znam šta da napišem...ma smislit ću ja nešto

Ta-da!!Evo me!!Kao šta ste vidli u naslovu,neznam kaj da
napišem...Post pišem iz glupih razloga,nema ništa novog tu kod mene,
praznici su još par dana,a onda škola!!!A u školi zajebavanje hankije,to je jedino kaj me veseli u ovom trenutku,mislim to je jedino dobro u našoj
školi!!Škola???Mislim da to nije prikladan naziv za tu ustanovu,bolje je zatvor il mučilište,mislim sve je bolje nego škola!!!!Aj da napišem nešt...pa ovak...kod nas vam više nema snijega,ajd nađe se tu nešt za kavu grudu il tak,al za skijanje??Ma nema šanse!Tj.ima,mi naravno treniramo po tom jebenom snijegu,ovaj kopnu i vodi!!!Skije smo sve(sorryte na ružnom izrazu) sjebali!!!ma ono!!!Aj nekaj dobrog u skijanju je...TOPOLINO!!!!!E,to je ono the best!!!Pa tak,na Topolino idemo u petak(onaj drugi,ne danas)...u subotu trče klinci,a mi trčimo u nedjelju!!!Ludimo po hotelu,e kad smo već kod hotela,antonija mi upravo javlja preko SMS-poruke da će s nama u hotelu bit Delničani!!!Delničani!!Znate šta to znači??Tj.prije je značilo sad više ne....šmrc...uglavnom prije je za njihov klub skijala jedna osoba,našem srcu draga...al sad više ne,ne znam zak...al...s druge strane to znači da ide i Eni,a ako ide Eni,onda znači da će Filip,Ian i opstali bit zaokupljeni njom!!Tj.Ode nam društvo!!!E to ti je život!!!!Ma mislim...E.šta bi dala da ON sad skija,da nije presto skijat!!!Antoniji,meni i Ivoni nebi bilo dosadno,a usput malo bi "živcirale"Filipa!!!He-he...E,sad SAM U BEDU!!!Mrzim kad se njima(dečkima)posreći,a nama(curama)ne!!!Oni uvijek,al uvijek imaju više sreće neg pameti!!!Pitam se kako će Filip odlučiti petra(ne ja)ili Eni??Ajoj...teško pitanje za njega!!Aj,neka-neka,bar ćemo se mi malo nasmijat!!Malo puno!!
Kad bolje razmislim,neka ide Eni,neka!!!Eto,možda se opet posvađamo s njima il nekaj sličnog,ma bit će tu svačega!!!!Al iskreno,nek idu,nek idu...boli me di su i šta su...al,nek ne seru onda da smo im frendice,nek idu k Eni.
Isuse,šta ja tu o njima pišem,ma daj!!!Druga tema...Pa ovako...imam ovaj blog već 4-5mjeseci...možda manje,i u tolko vremena ,upoznala sam puno super ljudi,mislim upoznala,onak prek bloga!!I baš mi je drago,i ti ljudi su fakat zakon!!E,kad smo već kod ljudi koje znam s bloga!Dino!Sorry kaj te nisam pozdravila u prošlom postu,eto pozzam te sada!!!čula sam da si uvrijeđen,pa...Wow,nisam mislila da ću ovaj post tak duuugo napisat....mislim dosadan je i to sve,al i to je nekaj...mislim da je kraj ovom p postu!Aj sad pozdravi...pozzzek Ivoni i Italy,pozz Antoniji,Tini,Stjepanu,Ianu(jedva čekam da mu kažem da će mu Eni bit s nama u hotelu,Filipu(e,i njemu moram reć za Eni),pa pozdrav svima iz kluba....net frendovima,tj.Petri,Nini,Nikolini Š.,Nikolini G.,Simoni,Katarini,Dinu(da te ne zaboravim ovaj put),pa...Agi,Eleni(izbrisala je blog),još jednoj Eleni,ma pozdrav svima koje znam preko bloga i koje znam onak za pravo!!!!
Do sljedećeg posta!!!!!
K_O_M_E_N_T_I_R_A_J_T_E M_E V_E_R_Y M_U_C_H_!_!_!

- 10:08 - KoMmaJ (102) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.