ponedjeljak, 31.08.2009.

Samo tvoja ljubav, Bože

Lutao sam ovim svijetom,
sam bez cilja i bez nade.
Umoran od svojih rana,
umoran od svih lutanja.
Sve dok me tvoja ljubav, Bože, nije dotakla,
sve dok me tvoja ljubav, Bože, nije podigla iz blata.

Nije bilo prijatelja,
nije bilo nikog
ruku da mi pruži,
moju bol da podijeli...
Sve dok me tvoje boli nisu iscijelile,
sve dok mi tvoje svjetlo nije sve moje rastjeralo tmine.

Samo tvoja ljubav može
učiniti da sve procvjeta,
samo tvoja ljubav može
upaliti nova svjetla.
Samo tvoja ljubav, Bože!


Nema takve pjesme,
nema takvih riječi,
kojima bih mogao
hvalu ti izreći.
Neka ti život moj, o Bože, bude hvala.
Neka ti život moj o Bože, bude pjesma koja nema kraja.

Samo tvoja ljubav može
učiniti da sve procvjeta,
samo tvoja ljubav može
upaliti nova svjetla.
Samo tvoja ljubav, Bože!


11:49 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.