petak, 16.01.2009.

"... i nestane sve te čarolije..."

Nestane sve te čarolije.
Ona je opet kao prvo,
Obično, malo, jadno drvo."
...... citati iz pjesme Dobriše Cesarića "Voćka poslije kiše"

Jučer mi je bio rođendan.
Bio je to moj najluđi rođendan dosad.
Nisam se ni nadala da će to tako biti.
Mislila sam da će mi rođendan proći kao i prošle godine, tj. UŽASNO!

Ali, ne. Nije bilo tako.

„Gle malu voćku poslije kiše,
Puna je kapi, pa se njiše.
I bliješti suncem obasjana,
Čudesna raskoš njenih grana.“

Rado bih vam detaljno opisala jučerašnji dan ali mi se jednostavno ne da.

Današnji dan je bio kao i svaki drugi. Kao što sam počela ovaj post, opet sam "obično, malo, jadno drvo.".
Danas je sva ta "čarolija" nestala. Netragom je nestala. Nažalost.
No, što se može...

Ne smije se živjeti u prošlosti.

Međutim, toga se baš i ne pridržavam.
Neće valjda svijet propasti...

Promijenila sam dizajn. Pomalo mi je već i dosadio onaj prošli.

To je za sada sve. Nemam nikakvu, ali baš nikakvu inspiraciju za pisanje.

Pozdravljam cijeli svoj razred (osim pojedinaca), sve koji me poznaju i koji me ne poznaju.


15:48 | Komentari (52) | Print | ^ |

četvrtak, 08.01.2009.

Jedva čekam taj dan, jedva čekam svoj rođendan!

Jedva čekam da osvane taj dan...
To će se dogoditi točno za tjedan dana... 15. siječnja 2009.
Ne mogu vjerovati...
Nadam se da će mi taj dan biti dobar.
Nadam se da neće biti kao prošle godine.
Nadam se da će mi se nešto lijepo dogoditi.
Da bar...
Ali to su samo maštarije.
Plodovi moje mašte...
Kao da bi se meni moglo za rođendan nešto lijepo dogoditi...
Možeš si misliti...
Čini se da ćemo idući tjedan u školu.
Ništa od "preskakanja" tjedna...
Čini se da će se to sve lijepo srediti... Ili neće?????!!!!!!!
Ma, ne znam ni sama.
Danas je završila sedma sezona Gilmoreica...
Baš su mi zakon...
Presuper, preotkačene...
Oprostite, čini se, na lažnoj uzbuni za školu..
Da...
Pozdrav...
By, by...
P.S. Htjela bih promijeniti dizajn, ali ne bi crni....
Jel' zna tko gdje mogu naći dizajn a da nije crni. Na kojem linku...
Ajd komajte...
By...


13:51 | Komentari (20) | Print | ^ |

srijeda, 07.01.2009.

Sreća u nesreći

Upravo sam na teletextu RTL televizije pročitala da zbog nedostatka plina škole neće biti još tjedan dana. To je sreća u nesreći. Totalno. A zapravo kad malo bolje pogledam na sve to, to je užasno. Natjecanje iz njemačkog je 21. siječnja, a i zemljopis i vjeronauk nisu daleko, a sim toga, zadnji dan ove školske godine trebao je biti 10. lipnja 2009., a sad...no Ja stvarno ne bih htjela da odgode školu za tjedan dana... Ne znam što pišem. Ne znam što mi je...
Tako je hladno vani i užasno je... Ne znam...
Pozdrav, bok...


11:08 | Komentari (2) | Print | ^ |

četvrtak, 01.01.2009.

Sretna nova 2009. godina!

Ljudi moji! Sretna vam nova godina! Neka u ovoj novoj godini imate više zdravlja, sreće, ljubavi, uspjeha i svega lijepoga! Nova godina je počela doista lijepo. Nakon što sam se probudila i dignula rolete, skoro sam poskočila od iznenađenja. Vani je sve bilo bijelo! Nisam mogla vjerovati svojim očima! Kad se sjetim, i prošle godine je padao snijeg na Novu godinu. Sada, dok pišem ovaj post, pomalo paducka snijeg i ja uživam u ugođaju.
Želim da u 2009. godini imam više, prije svega, zdravlja, jer me prošle godine baš i nije služilo. Onda uspjeha u školi i sreće da se mogu upisati u srednju gdje zaista želim ići, zatim, naravno, ljubavi i kao što sam već rekla, svega lijepog! Nadam se da će ova godina biti puno bolja od prijašnje i tako...
Više ne znam što da pišem pa vas opet pozdravljam...


10:58 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.