subota, 26.05.2007.

Umrtvljenost & bijes...

To nije običan strah, kakav me ponekada ulovi. To nije uznemirenost. To je nešto puno gore. Nešto tako grozno da groznije ne može biti. To je osjećaj umrtvljenosti. Potpuna tupoća. Krajnja bezvoljnost. Kao da je sav život iščeznuo iz mene.
Sa tim sam se probudio. Ne razumijem zašto. Otišao sam na spavanje odlično raspoložen...

Da nije mamurluk?
Ne, nije. Popio sam vrlo malo. Nije mi potrebno piće da bih se dobro zabavljao.

Osjećaš li se krivim? Zbog čega? Zbog toga što si se dobro zabavljao? Pa kažnjavaš sebe tupoćom što si se opustio?
Ne, mislim da nije to. Ne predbacujem sebi zbog opuštanja. Naprotiv, vjerujem da svakome treba oduška, bar s vremena na vrijeme.

Pada li ti na pamet nešto drugo?
Stvarno ne znam.

Da te nešto nije povrijedilo? Sinoć? U toku večeri Ili tokom dana?
Ne, sve je bilo u redu. U stvari, ima jedna sitnica, ali mi ne izgleda od posebnog značaja. Nije to stvar koja zaslužuje da se na nju obraća pažnja.
Sve može biti od značaja. Naročito sitnice.

Pa, eto, bilo je veselo. Padale su šale. I ja sam ispričao jednu. I?
Ništa. Nitko se nije nasmijao. Nitko me čak nije ni saslušao.

Da li te to ljuti?
Nije to ljutnja. Ipak, nije mi bilo drago. Nisu se potrudili ni da... To ipak nije prijateljski. Ne kažem da sam duhovit kao... Ali ipak...

Kao tko?
Pa taj stranac prijatelj mojih prijatelja. Njega su smatrali dušom društva.

Zabavan je?
Kako za koga. Meni nije. Za mene je to običan davež.

Drugi ne misle tako?
Ne. Kao da ih je opčinio. Gutaju svaku njegovu riječ. Previjaju se od smijeha šta god da kaže. Ne mora čak ništa niti reći. Dovoljno je da složi facu.

Nisi imao njihovu podršku?
Nikada nemam njihovu podršku. Nikada u životu nisam imao ničiju podršku.

To ti smeta?
Naravno da mi smeta.

Osjetio si se zapostavljenim?
Nije pravedno da drugi stalno dobijaju više pažnje od mene. Jesam li ja nešto gori od tog davitelja? I svih ostalih. Treba li me baciti u kontejner ili što?

Da li se nešto pokreće u tebi?
Da.

Što je to?
To je bijes.

Veliki?
Ogroman. Stravičan.

Nema više umrtvljenosti?
Ne. Sada razumijem. Umrtvio sam se da bih ubio svoj bijes.

Ne voliš sebe kada te uhvati bijes?
Ne, ne volim.

Nerado ga priznaješ?
Vrlo nerado.

Samo jedna sitnica iz jednog života.. vrlo interesantna pitanja, vrlo interesantni odgovori, vrlo interesantno pretakanje osjećaja i smisao između umrtvljenja i bijesa...

-Josip-

| 10:05 | Komentari (7) | Isprintaj | #