utorak, 25.07.2006.

Zanimljiva razmišljanja...

Danas sam posegnuo za svojom omiljenom knjižicom, i našao sam nešto što sam davno zapisao, eto podijelio bi to sa vama.. Neki primjeri su malo sarkastični, ali takav je i život, nije li?

OPĆENITE STATISTIKE I JEDNADŽBE
- Žena brine o budućnosti samo dok ne nađe muža.
- Muškarac ne brine o budućnosti dok ne nađe ženu.

- Uspješan muškarac je onaj koji zarađuje više no što mu supruga može potrošiti.
- Uspješna žena je ona koja pronađe takvog muškarca.

SREĆA
- Da bi bili sretni s muškarcem, morate ga puno razumjeti i malo voljeti.
- Da bi bili sretni s ženom, morate je puno voljeti i uopće ne pokušavati razumjeti.

DUGOVJEČNOST
- Oženjeni muškarci žive duže od samaca, ali puno više žele umrijeti.

SJEĆANJE
- Svaki oženjeni muškarac treba zaboraviti svoje greške - nema smisla da dvije osobe pamte iste stvari.

IZGLED
- Muškarci se bude jednako zgodni kao i kad su legli u krevet.
- Stanje žena se, nekako, pogoršava tijekom noći.

MOGUĆNOST PROMJENE
- Žena se uda za muškarca u nadi da će se on promijeniti, ali se on ne mijenja.
- Muškarac oženi ženu u nadi da se ona neće promijeniti, ali ona to učini.

TEHNIKA DISKUSIJE
- Žena ima zadnju riječ u svakoj svađi.
- Sve što muškarac poslije toga kaže početak je nove svađe.

RAZUMIJEVANJE
- Muškarac ne razumije ženu u dva navrata - prije braka i poslije braka.

I ZA KRAJ
U početku stvori Bog Zemlju, i odmori se.
Tada Bog stvori čovjeka, i odmori se.
Nakon toga Bog stvori ženu, i od tada ni Bog ni čovjek nemaju odmora.

pjesmica...

Zvjezdani put
Lutam svemirskim
stazama, oko mene
zvijezde se skupile
prate me na
mliječnom putu.

Sa mnom se igraju
veselo skakuću
pomažu da nađem,
negdje u kutu
beskrajnog svemira,

moje mjesto
ljubavi i mira.
Gdje će me sunce
grijati drugo..
i neće trebati dugo,

da me shvti, i voli
gdje ljubav je
iskrena i ne boli...
gdje mi neće davati
lažna obećanja..

Gdje ljubav je prava,
a ne da se sanja,
gdje sa mnom ljudi
neće ego hraniti,
gdje će me cijeniti
voljeti i braniti.

Braniti i od mene
ako zatreba...
zato sa zvijezdama
lutam, kroz
prostranstva neba,
da u kutu svemira

nađem svoje mjesto
svoj svijet
ljubavi i mira,
jer ovaj svijet
me muči i steže,
lomi i reže..
ne čudim se što
mnogi iz njega bježe.

-Josip-

| 16:39 | Komentari (9) | Isprintaj | #