petak, 16.06.2006.

Komunikacija...

Tijekom dana komunicirate sa svima, razmijenjujete na taj način energiju sa mnogim ljudima, sa obitelji, sa suradnicima ili sa prijateljima. Nažalost mnoge od tih komunkacija ostanu nedorečene ili nedovoljno jasno izrečene te upravo taj nedorečen ili nejano izrečen dio vašeg razgovora sa sugovornikom, zaključujete i osmišljavate sami. A to ne mora biti niti slično onome što je htio reći vaš sugovornik.
Također je važno da znate da tijekom komunikacije uvijek nešto dobivate i primate ali i dajete. Morate obratiti pažnju što vam vaš sugovornik želi reći. Možda za vas ima vrlo značajnu i važnu poruku. Ako ga ne slušate pažljivo, promaknut će vam važna poruka koju ima za vas. Stoga s pažnjom slušajte i jasno odgovarajte. Neka to ne bude dvosmisleno ili nedovoljno jasno.
Ne dozvolite da vam bilo tko sa strane presjeca energiju komunikacije i ulijeće sa nekom novom temom dok ovu staru niste završili. Inzistirajte da sve iskomunicirate do kraja i da ništa ne ostane nedorečeno. Tada će vam svaki put biti sve jasnije koju vam je poruku sugovornik donio i što ona za vas znači.
Ako imate osjećaj da vam je nešto od vašeg razgovora sa sugovonikom ostalo nejasno, slobodno ga zapitajte: "Da li ima još nešto što si mi htio reći?" Kada osjetite da je taj razgovor završio, pređite na drugu temu, ali zapamtite bit prethodnog razgovora kako bi vam nakon njega na površinu izašla poruka koju ste primili i koja je važna za vas...
Svi mi većinom griješimo u komunikaciji, nadam se da ćete moći ispraviti pogreške..

spavaj ljubavi, spavaj

spavaj,ljubavi,spavaj
i ne boj se mračne noći
i njezinog vela tajne.
ja ću biti uz tebe
i,ako je dovoljno mračno,
pokazat ću ti mjesto gdje sjaje zvijezde.

spavaj,ljubavi,spavaj
i neka te ne more brige,
ne puštaj nemir u svoje srce.
ja ću biti uz tebe
i zajedno ćemo pronaći cilj,
ja znam da ti znaš kamo trebaš stići.

spavaj,ljubavi,spavaj,
i nemoj biti tužna,
ohladi goruće obraze od isplakanih suza.
ja ću biti uz tebe,
bit ću tvoja utjeha
a tvoja glava neka mirno sniva
na mome ramenu.

spavaj,ljubavi,spavaj
spokojno i slatko,
ne skrivaj osmijeh na svojim usnama.
ja ću biti uz tebe,
gledat ću te kako spavaš
i u tvome dahu osluškivati šapat ljubavi.

spavaj,ljubavi,spavaj.
znaš da te volim.

-Josip-

| 16:52 | Komentari (6) | Isprintaj | #