ponedjeljak, 12.06.2006.

"R'n'R JE ŽIVOT MOJ" CORNER dio 8!

Pred vama je osmi, predposljednji nastavak serijala o ženama pod kodnim imenom "EXTRA CORNER" by R`n`R. Posljednji deveti nastavak možete očekivati sredinom tjedna, a nosit će naslov "ŽENE - SAME O SEBI". Posljednji nastavak najaviti će i odlazak "Rock `n` Roll-a" na ljetnu turneju koja će trajati do sredine rujna, kada vam zakazujem pomovni sastanak, naravno ako bude interesa kod "Glavnog i odgovornog" za neke takve ili slične teme. Današnji osmi nastavak nosi ime "MRIJETI ili IPAK OSTARJETI ? a započet ću ga jednom mudricom koju posvečujem našem "Glavnom i odgovornom" :

"Ljudi koji misle na prošlost, nemaju budučnost." Hermione Gringold

"Ona ima pravo na veliki trbuh. Ona je rodila petero djece. Djeca su otišla a trbuh je ostao." Anna Swirszczynska

"Nijedan muškarac nebi trebao vjerovati ženi koja otkriva svoje godine. Jer žena koja vam to kaže, reči će vam još svašta." Oscar Wilde

"Odrasla osoba je tek dijete uvečano godinama." Simone de Beauvoir

"Kad bi samo mladost znala, a starost mogla." Francuska poslovica

"Jedini ljudi koji stvarno uživaju u mladosti su oni u srednjim godinama." Pam Brown

"Žena nikad nije prestara za čežnju." Grafit

"Otišla sam u mirovinu, jer da ja nisam napustila film, on bi napustio mene." Brigitte Bardot

"Sve dok možete biti razočarani, dovoljno ste mladi." Joyce Cary

"Jedno od najtežih odluka u životu je pitanje kada počinju srednje godine." Nepoznat-a

"Tajna zadržavanja mladosti je ; živi pošteno, jedi polako - i laži koliko ti je godina." Lucille Ball

"U mladosti učimo, u starosti razumijemo." Marie van Ebner Ecshenbach

"Ružan je život uvijek bolji od lijepog sprovoda." Katharine Hepburn

i da bih bio dosljedan sebi a i vama, za kraj na ovu temu ostavio sam dvije meni najdraže :

"STARIJE SU ŽENE BOLJE U SEXU, MOŽDA STOGA ŠTO SE UVIJEK BOJE DA IM JE TO POSLJEDNJI PUT." Ian Fleming

"SEX SA STARIJIM MUŠKARCIMA ? JA KAŽEM ZGRABI GA ALI PRIPAZI DA NJEGOV PACEMAKER NEBI PROŠAPTAO : "OBAVI TO DOBRO, JER BI MI TO MOGLO BITI ZADNJI PUT U ŽIVOTU." Phyllis Diller

| 18:56 | Komentari (3) | Isprintaj | #