nedjelja, 11.06.2006.

Kako se "skinuti" s ljubavi?

Ljudi se skidaju sa droge, alkohola, tračanja, i još puno drugih stvari, a da li se iko ikada skidao sa ljubavi?
Idući ovim principom da je svaka prava ljubav i bol, i da u tome treba uživati, da je to sve slatko i prolazno, ja sam se navukao, kao narkoman i sad je tražim sve više i više.
Neuzvraćena ljubav je nešto najgore što može čovjeku da se desi, barem sa one duhovne strane. Laži koje ti neko izgovara ne misleći ni slučajno da su istinite zaista bole. To jeste prava bol, ali nije ljubav. Dijeliti sa nekim krevet a da u svemu tome imate samo sex jeste zadovoljstvo, ali nije ljubav. Tražiti ljubav od onoga ko ti je ne može dati je gubljenje vremena, koliko god mislili da se ljudi mogu promijeniti i zavoljeti nas. Gajiti nadu da će svako novo jutro donijeti opravdanje za takvo ponašanje je čisti promašaj. Okretati glavu od svake nove prilike je strah. Stanje u kojem se nalazimo je bijeg od ponovnog ostavljanja i voljenja u prazno. Voljeti u jednom pravcu je kao da voliš drogu. Znaš da te ubija ali je i dalje želiš bez obzira na to što ona nema dušu koja živi za tebe.

Malo je srodnih duša. Nekada sam vjerovao da svaki čovjek ima svoju bolju polovicu, a sada je pitanje da li je to istina. Nekako je svaki pokušaj promašaj. Uvijek dajem više nego što dobijem zauzvrat. To je moja karma. Možda se nekad i promijeni, ko zna, ukoliko nastavim vjerovati u ljubav.

I pitam sebe i dalje koliko ću se još skidati sa ljubavi, kada će i meni biti jednom svejedno, ali valjda za to nisam rođen, valjda zato što i dalje imam dušu i u svaku vezu ulazim čista i otvorena srca. Možda je to loša navika pa me zato tako često ljubav boli i čini ovisnim. Ali, ja jednostavno ne znam disati bez nje. Tako je predodređeno. Valja živjeti s tim.

Ovo je primjer jedne moje prijateljice, al eto morao sam to malo opisati svojim riječima budući sam obečao. Sada koliko ima istine u tim njezinim osjećajima, ja joj vjerujem, to je valjda najbitnije..

Mala pjesma za najbolju prijateljicu

Ja znam tko si i kad nemaš sebe
kad nisi tijelo, kad si tuga
znam tvoj umor, pijesak tvoga srca
pustinju po kojoj polužedno hodaš.

Ja znam tko si kad si uzdah
kad si samost, znam da ćezneš
kad si bolna harfa suza
prije svega, tad si Ljubav

-Josip-

| 10:55 | Komentari (3) | Isprintaj | #