...Ja...

.....pa....
ime: Roberta
nadimak: Robeeeerta
datum rođenja: 5.7.1992.
horoskop: rak
razred: 2.vt, osijek
sestra: Rebeka
slušam:
pa zaprovo imam svasta evo stavit cu vam listu pjesama koje ja slusam:

Riblja corba - Danas nema mlijeka
Silbermond - Meer Sein
Hladno pivo - Knjiga zalbe
Gibonni - Adeo u tebi
Avril Lavigne - I can do better
Raspashow - Bio bih samo njen
Lordi - Bring it on
Natasha Bedingfield - I wanna have your babies
Feminem - Chanell 5
Ivana kindl - Piece of my heart
Lordi - The devil is a loser
Nightwish - Wishmaster
TBF - Smak svita
Hladno pivo - Dobri prijatelji
AC/DC - Highway to hell
Tina Turner - Proud Mary
Zara - Dobro se osjećam
Gulliano - 24 sata
Adastra - Ti si sa neba
Adastra - Nabujala rijeka
Avril Lavigne - Sk8er boy
Black eyed peas - Pump it
Full Blown Rose - Somebody help me
Christina & Missy Elliot - Car wash
Dino Jelusic - Malena
Magazin - Migrena
Daleka Obala - Kurve
Damir Kedzo - Idem
Rihanna - Don't stop the music
Evanescence - My immortal
Evanscence - Bring me to life
Gavin DeGraw - I don't wanna be
Gibonni - Hodaj
Gibonni - Posoljeni zrak i razlivena tinta
Gibonini -Tempera
Parni Valjak - Gledam je dok spava
Lordi - Hard Rock Hallelujah
Gloria Gayner - I will survive
Jacques & ivana Kindl - Kazna bozija
Jacques & ivana Husar - Princeza
Joan Osbourne - One of us
E.N.I. - One way or another
Laufer - Budi moja voda
Lordi - Would you love a monsterman
Marlyn Manson - Sweet dreams
Metallica - Master of puppets
Natasha Bedingfield - Unwriten
Nightwish - Wish I had an angel
Nightwish - Gethsamane
Nirvana - Smells like teen spirit
No name - Zauvjek moja
OK Band - Cadillac
Prljavo kazaliste - Steta sto je
Shakira & Beyonce - Beautifu liar
Shakira - Illegal
Petey Pablo - Show me the money
Parni valjak - Suncanm stranom
Teska industrija - Bokser i balerina
Toy Cetinski- Tebe ne bih mjenjao
Treblebass - Svadbas
Hladno pivo - Utjeha kose



VOLIM:
...sebe...

...krave...

...svoj komp...

.....svoje starke....

.....svoju gitaru.....

.....svirat frencuski rog ( Hornu)....

.....pisat točkice......................

........svoje pse...........

.....svoje role......

.....svoj mobač
(sony eriscon Z310i)......

.....slat SMS.......

.....dobit SMS.....

...svoju skolu koja je bogu iza carapa...


NE VOLIM:

...umišljene krave ......

......kada ne dobijem odgovor na SMS........

....kada dobijem loše ocjene.....

....kada mi se netko podsmjehuje i gleda me ko da sam pala sa Marsa.........

.....EwO WaM mAlO MoJiH SlIkIcA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo vam sada slika ona iz posta ali sada sam ju okrenila da nebudem zločesta......(ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.......)


FoRa SlIkIcE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Nadareni kutak

...Ja volim samo sebe a tebe ko j**e!!!!!!........

meni se pije kad čujem krv,
i leš u grobu kad gricka crv,
meni se pjeva kad vidim crijeva
i stari gosti što trunu ko kosti,
u meni neka loša je strana
u meni rađa se prava STRAVA!!!!

bangsamoubojstvo je način kako Bogu reči: Ne možeš me otpustiti......
dajem otkaz!!


profesore naš!!!

Profesore naš,
koji sjediš za imenikom,
sveti se pero tvoje,
nestani kraljevstvo tvoje,
budi volja NAŠA,
kako na mjestu tako i pred pločom.
Peticu našu svagdašnju daj nam danas
i zaboravi jedinice naše
kako i mi zaboravljamo gradivo tvoje.
I ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na miru...!!!

...AMEN...





KAKO NAŽIVCIRAT RODITELJE:

1. Slijedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno rokći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć




5 PRAVILA ZA SREĆU1.Oslobodi srce od mržnje
2.Oslobodi misli od briga
3.Živi jednostavno
4.Daj više
5.Zahtjevaj manje







Ko rano rani, zajeba je pjetla!

Šta možeš napravit danas, napravi sutra.

Kad sve ostalo zajebeš, pročitaj uputstva.

Printanje upustava može zablokirati printer.

Sva velika otkriča su otkrivena greškom.

Svaka stvar koja ti padne uči će u najnedostupniji kut.

Šta ćeš jednostavno, kad moš komplicirano.

Ne čekaj da se stvari same pokrenu, prespavaj ih.

Tako sam umoran da ne mogu spavat.

Ovca koja bleji,ne laje.

Jebeš drogu, živili ćevapi!

Ne padam ja daleko od gajbe.

Ne pij i vozi, puši i leti.

Ne pij kad voziš, več prije.


Mudre izreke
* Bavi se sportom,umrijet ces zdraviji...

* Život netreba shvaćati preozbiljno,uostalom tko se iz njega živ izvukao?...

* Život je kurva...i onda umreš...

* Razočarala sam se u život,pa sam utjehu pronašla u igli.Sad heklam i dobro mi je.

* Nitko nije beskoristan.Svatko može poslužiti kao loš primjer.

* Pošto pametniji popušta-glupani vladaju svijetom.

* Ako glupost preživi možemo reći da je preglupa i da umre!

* Dečko mi je ko slika-treba ga objesiti

* Možda muškarcima mozak i nije slaba točka,al je ipak točka!!!

* Tko prije umre,duže je mrtav

* Ljubav je poput duševne bolesti












































Cursors

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

... ,a ko da ovo netko čita........
ok,ok vidim da če te svi vi pošizit pa ču nešt napisat...
evo, ovo je moj blog u kojem ču ja pisat sve šta mi padne na pamet.....


MoJ MSN: trantincica6@hotmail.com
belj




evo od dana 3. kolovoza 2oo8. na mom blogu vas je bilo:


free hit counter


( znam da je prosla vise od godina dana od kako sam ja napravila blog ali eto...zubo )

PoSjEtItE oWe BlOgOwE....

Moja Cimericafino

Sekica mojaheadbang

Kristinamouthwash

Toni & Kuzo yes

Mary smokin

Adelalud

Moji Mali Metalci
zubo

petak, 25.07.2008.

Naslov....nemam ideju za drugi!! ...kes...

evo ljudi dosao je i taj sudnji dan....ja napisala posu......jeji ja.....heh.........
svasta se dogadalo ovdje bogu iza carapa.......
prvo je 27. i 28. bio festival S.S.Vjeverica.... ja i sara pjevale sve jos mirise na nju od parnog valjka i osvojile 1. mjesto....jeji smijeh....a bilo je ok tog dana....

onda je bio moj 16. rođedn....a taj isti dan bio i onaj malonogometni nocni turnir... prvo sam malo popila na svom rodendanu i oko pol 12 dosao rebekin decko i donjeo mi vodtku....vigor exotic.....fino....mmm...i onda smo ja i marijaica i ta boca vodke otisle na turnir... i popile smo i tu vodtku i malo plsale po cesti kuc....bilo je ok

a 9 dana kasnije kufnerov rodendan....ajoj....kopila sam mu vodku ...onu cistu ali malu.dead...ma bilo super.odmah ja pocela po vodki....pa onda cistu mjesala sa vigorom od sumskog voca....i onda malo ciste i recimo skoro pola boce zavrsilo kod meneparty...a ostalih ploa kod davida ...zubo a znate da sve sto ude mora i izac....headbang tako da sam se fino izbljuvala vise puta...
vecinom iza u travu ali je jednom bilo i bulki u krilo...bulka sory bila sam se malo ubilalud dobro da malo ...malo vise....bilo je super.....nemam slika ali ce mi kuzo i tea sendat pa cu ih stavit....a vidjet cete ih negdje....valjda....eto to bi bilo to.....

ovih mjese dana nisam puno bila u nasicama ali bi mogla ad za vikend otici malo van....

imam novi msn....onaj stari vise ne radi nikako....tak da svi znate.....pie vam sastrane novi pa me dodajte ak ocete....eto to bi bilo to.....

P.P. molim sve koji misle da sam ih imala u mobitelu u imeniku ili one koji to znaju da mi poslju sms i da se potpisu , jer sam "slucajno" obrisala sve kontakte iz mobitela...zubobang ...al eto ..... komajte i chujemo se.....pozzzzzzzzzzzzzz



| Make My Day (13) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.