...Ja...

.....pa....
ime: Roberta
nadimak: Robeeeerta
datum rođenja: 5.7.1992.
horoskop: rak
razred: 2.vt, osijek
sestra: Rebeka
slušam:
pa zaprovo imam svasta evo stavit cu vam listu pjesama koje ja slusam:

Riblja corba - Danas nema mlijeka
Silbermond - Meer Sein
Hladno pivo - Knjiga zalbe
Gibonni - Adeo u tebi
Avril Lavigne - I can do better
Raspashow - Bio bih samo njen
Lordi - Bring it on
Natasha Bedingfield - I wanna have your babies
Feminem - Chanell 5
Ivana kindl - Piece of my heart
Lordi - The devil is a loser
Nightwish - Wishmaster
TBF - Smak svita
Hladno pivo - Dobri prijatelji
AC/DC - Highway to hell
Tina Turner - Proud Mary
Zara - Dobro se osjećam
Gulliano - 24 sata
Adastra - Ti si sa neba
Adastra - Nabujala rijeka
Avril Lavigne - Sk8er boy
Black eyed peas - Pump it
Full Blown Rose - Somebody help me
Christina & Missy Elliot - Car wash
Dino Jelusic - Malena
Magazin - Migrena
Daleka Obala - Kurve
Damir Kedzo - Idem
Rihanna - Don't stop the music
Evanescence - My immortal
Evanscence - Bring me to life
Gavin DeGraw - I don't wanna be
Gibonni - Hodaj
Gibonni - Posoljeni zrak i razlivena tinta
Gibonini -Tempera
Parni Valjak - Gledam je dok spava
Lordi - Hard Rock Hallelujah
Gloria Gayner - I will survive
Jacques & ivana Kindl - Kazna bozija
Jacques & ivana Husar - Princeza
Joan Osbourne - One of us
E.N.I. - One way or another
Laufer - Budi moja voda
Lordi - Would you love a monsterman
Marlyn Manson - Sweet dreams
Metallica - Master of puppets
Natasha Bedingfield - Unwriten
Nightwish - Wish I had an angel
Nightwish - Gethsamane
Nirvana - Smells like teen spirit
No name - Zauvjek moja
OK Band - Cadillac
Prljavo kazaliste - Steta sto je
Shakira & Beyonce - Beautifu liar
Shakira - Illegal
Petey Pablo - Show me the money
Parni valjak - Suncanm stranom
Teska industrija - Bokser i balerina
Toy Cetinski- Tebe ne bih mjenjao
Treblebass - Svadbas
Hladno pivo - Utjeha kose



VOLIM:
...sebe...

...krave...

...svoj komp...

.....svoje starke....

.....svoju gitaru.....

.....svirat frencuski rog ( Hornu)....

.....pisat točkice......................

........svoje pse...........

.....svoje role......

.....svoj mobač
(sony eriscon Z310i)......

.....slat SMS.......

.....dobit SMS.....

...svoju skolu koja je bogu iza carapa...


NE VOLIM:

...umišljene krave ......

......kada ne dobijem odgovor na SMS........

....kada dobijem loše ocjene.....

....kada mi se netko podsmjehuje i gleda me ko da sam pala sa Marsa.........

.....EwO WaM mAlO MoJiH SlIkIcA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo vam sada slika ona iz posta ali sada sam ju okrenila da nebudem zločesta......(ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.......)


FoRa SlIkIcE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Nadareni kutak

...Ja volim samo sebe a tebe ko j**e!!!!!!........

meni se pije kad čujem krv,
i leš u grobu kad gricka crv,
meni se pjeva kad vidim crijeva
i stari gosti što trunu ko kosti,
u meni neka loša je strana
u meni rađa se prava STRAVA!!!!

bangsamoubojstvo je način kako Bogu reči: Ne možeš me otpustiti......
dajem otkaz!!


profesore naš!!!

Profesore naš,
koji sjediš za imenikom,
sveti se pero tvoje,
nestani kraljevstvo tvoje,
budi volja NAŠA,
kako na mjestu tako i pred pločom.
Peticu našu svagdašnju daj nam danas
i zaboravi jedinice naše
kako i mi zaboravljamo gradivo tvoje.
I ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na miru...!!!

...AMEN...





KAKO NAŽIVCIRAT RODITELJE:

1. Slijedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno rokći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć




5 PRAVILA ZA SREĆU1.Oslobodi srce od mržnje
2.Oslobodi misli od briga
3.Živi jednostavno
4.Daj više
5.Zahtjevaj manje







Ko rano rani, zajeba je pjetla!

Šta možeš napravit danas, napravi sutra.

Kad sve ostalo zajebeš, pročitaj uputstva.

Printanje upustava može zablokirati printer.

Sva velika otkriča su otkrivena greškom.

Svaka stvar koja ti padne uči će u najnedostupniji kut.

Šta ćeš jednostavno, kad moš komplicirano.

Ne čekaj da se stvari same pokrenu, prespavaj ih.

Tako sam umoran da ne mogu spavat.

Ovca koja bleji,ne laje.

Jebeš drogu, živili ćevapi!

Ne padam ja daleko od gajbe.

Ne pij i vozi, puši i leti.

Ne pij kad voziš, več prije.


Mudre izreke
* Bavi se sportom,umrijet ces zdraviji...

* Život netreba shvaćati preozbiljno,uostalom tko se iz njega živ izvukao?...

* Život je kurva...i onda umreš...

* Razočarala sam se u život,pa sam utjehu pronašla u igli.Sad heklam i dobro mi je.

* Nitko nije beskoristan.Svatko može poslužiti kao loš primjer.

* Pošto pametniji popušta-glupani vladaju svijetom.

* Ako glupost preživi možemo reći da je preglupa i da umre!

* Dečko mi je ko slika-treba ga objesiti

* Možda muškarcima mozak i nije slaba točka,al je ipak točka!!!

* Tko prije umre,duže je mrtav

* Ljubav je poput duševne bolesti












































Cursors

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

... ,a ko da ovo netko čita........
ok,ok vidim da če te svi vi pošizit pa ču nešt napisat...
evo, ovo je moj blog u kojem ču ja pisat sve šta mi padne na pamet.....


MoJ MSN: trantincica6@hotmail.com
belj




evo od dana 3. kolovoza 2oo8. na mom blogu vas je bilo:


free hit counter


( znam da je prosla vise od godina dana od kako sam ja napravila blog ali eto...zubo )

PoSjEtItE oWe BlOgOwE....

Moja Cimericafino

Sekica mojaheadbang

Kristinamouthwash

Toni & Kuzo yes

Mary smokin

Adelalud

Moji Mali Metalci
zubo

petak, 30.03.2007.

TEŠKA ODLUKA

UVOD: pa evo ovako još prošle godine ja sam rekla mami ako uđem u okestar sa hornom da mi kup gitaru......i ja ušla i tako sam u 11 mjesecu dobila crnu solo električnu gitaru sa pojačalom (cijena:1299kn) ljepa Beringerova .....
PROBLEM:kada sam dobila gitaru svirala sam ju oko mjesec dana i onda stala onako samo odjednom...više je uopče ne sviram....neznam zašto..nemam volje .a voljela bih znati svirati gitaru....
PRIJEDLOG RIJEŠENJA: ovaj jedan iz 8.b ivan jakobović je po novom reko da svira gitaru ....ali akustičnu pa bi htio električnu.i čuo on negdje da ja imam gitaru ali da ju nesviram ( grdičubangpuknucuheadbangmad)
i sada on hoče kupiti gitaru od mene reko mi je čak da če platiti 1000kn za nju kešom.jer kako on kaže više nemože bez gitare..................
PITANJE: sada stvarno više neznam ali mi javite komentarima šta da radimda prodam gitaru ili ne???????????????

BY:Boba



| Make My Day (11) | Beautiful | # |

ponedjeljak, 26.03.2007.

...moja nova navika, to je da te jutrom ljubim......

ne pitajte se zašto ovaj naslov...... vjerujte mi neznam ni ja.....eto tako malo za promjenu....
evo sada ću vam ukratko prepričat što se dešavalo u proteklih tjedan dana........ovako...

PONEDJELJAK: bijo je kod nas kirvaj......ujutro od 9 pa do 11 marš (mimohod) đurdanom u uniformama bilo mi je jaaaaaaaako vruće....ah šta ćete mora se....
evo jedna slikica..... neradi imagesuck pa nema slikice...ka proradio stavim!!namcor
bilo je zakon samo što sam ja obukla minič i išla na veliki rngišpil....pa vi dalje zaključite......jel a čujte nisam normalna....to se znaludludlud
onda sm si kupila f(p)edera za mobač nekakvi zeleno žuti i baš mi je kullllllcool

UTORAK: ujutro u školu....prepričavanjekirvaja.....lječenje žuljeva na nogama i tako....normlan dan.....smokinsmokinrofl

SRIJEDA:ujutro škola....popodne u tri vjeronauk u crkvi.....cure su pobjedile dečke u qvizusmijehsmijehsmijehi onda pizza u Bosi (btw. nova pizzerija u Đurdanu( pizza 10 kn)roflnjami)
...završna utakmica Rasničkih sportskih igara za žene ....osnovke bile 4. a to je supač! jer smo prošle godine bile zadnje!!!zujozujo

ČETVRTAK: ...ujutro škola.....ništa posbno...normalan dan ko da takav postoji u ovom mom životu!!!!mouthwashmouthwashmouthwashmouthwash

PETAK: kao i obično ujutro škola ...ali samo 3 sata jer sam morala iči svirati za otvorenje kina iliti radničkog doma....a pošto nam je škola blizu....svratili smo i do škole......bili dežurni braz i strujić pa smo ih zezali .....poslje smo otišli nazad u kino..ali kada su pavlići otišli kući...ja sam otišla nazad do braza i strujića ...i onda sam ja izvalila da se brazov trombon zove Sara(btw..cura koju braz voli cerekcereki ide s njim u razred) i strujić kakav je da je odmah se bacio na politiku.....kada je braz rekao da ju voli?????....kada je rekao da se njegov trombon zove Sara?????kada ovo...?? kada ono???....puknucupuknucuheadbangi nas dvoje(strujić i ja ) se dogovorim da pošaljemo sari poruku koja glasi ovako: Saro ja te volim. hočeš bti samnom??boba mi je posudila mob jer je moj kod kuče.Braz......eto vidite kakve mi gluposti radimo.....i onda danas saznam da če me braz ubit na probi....a sara mi kaže da je on njoj rekao da smo se ja i strujič zezali a onda ju je pitao za ozbiljno hoće li biti s njim.....i ona je nama rekla da bi ali kao da se nemora s njim ljubiti kisskissjer čeka "gospodina.pravog"roflrofl...i na kraju nam je prop plan....a danas na probi braz me je gađo sa svime čime je stigao....palicama....hornom...i tako....

SUBOTA: spavala sam do 3 i 10 POPODNE!!!!! i prespavala radnu akciju i vatrogasce.....ed i otkrila sam da mi je istekla dozvola za pecanje dobro da nisam išla več par mjeseci na pecanje nije još sunčano.....

NEDJELJA: ovo mjenjane sata me totalka zbunilo....digal sam se u 12 po novom vremenu.....i normalno zakasnila na misu.......a gostovali su neki pjevački zbor neka 7-člana obitelj 2 sina 3 kčeri i roditelji.....

eto to bi bilo to ..pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

BY: Bobawavewavewavewave



| Make My Day (6) | Beautiful | # |

subota, 10.03.2007.

adams family......

evobaš sam si trežila neku pjesmu da mi vira na blogu i gledan od početka i sada pod a ..........ima još nekih ali ja nađem adams family i pustim si i baš mi je ono kul ......pa evo ovo vam je onda pjesma koja če se vrtit na mom blogu sve dok ja nenađem nešt drugo ....a pošto ovaj post nosi ime po njima bilo bi uredu da se tu pojavi i njihova slikica pa evo je:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

baš su fora a najviše su mi kul ona curica Wednesday što ju glumi Christinna Ricci:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i ona ruka:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo našla sam nešto o njima ali je na engleski pa ko zna neka čita:

The sequel to Barry Sonnenfield's popular original, Addams Family Values comes to DVD courtesy of Paramount. Like the original, Paramount has released only a standard issue disc with just two theatrical trailers as supplements.

The Story

Picking up several months after the original Morticia Addams (Anjelica Huston) is pregnant and soon gives birth to another bundle of joy, or disaster depending on what side of the Addam's family you're on. Gomez (Raul Julia) names the newborn Pubert and he, Morticia, Uncle Fester (Christopher Lloyd) and Grandma (Carol Kane) are excited about the child. However, the new baby introduces some problems for the Addam's Family household. The children Wednesday (Christina Ricci) and Pugsley (Jimmy Workman) resent the new baby and try repeatedly to kill the newborn with little success. When Gomez inquires "Children why do you hate the baby?", Wednesday and Pugsley respond "we don't hate the baby we just want to play with him, especially his head". Thus Gomez and Morticia think it best to higher a Nanny to watch over the children.


After the first few Nannies get frightened off by Wednesday and Pugsley's less than normal behavior, a new nanny, Ms. Debbie Jellinsky (Joan Cusack), arrives at the Addams Estate. She seems full of love and cares about the children, but soon Debbie's true colors are revealed. Seems she's a "Black Widow" who likes to marry rich men and then murder them while taking off with their money. Now her new target is none other than Uncle Fester! When Debbie fears the children are getting too close to discovering her plans she convinces Gomez and Morticia into thinking they want to go to summer camp. With Wednesday and Pugsley out of the way Debbie makes a play on Uncle Fester who immediately agrees to marry her.


Meanwhile at camp Wednesday and Pugsley have trouble fitting in with the other children and are concerned for their uncle who's a sitting target for the Black Widow. Trapped in the throws of passion Uncle Fester is oblivious to Debbie's true intentions. Poor Debbie thinks she's got it made and that Fester will be an easy kill...she's obviously not familiar with the Addams family.


I love the Addam's Family and have been a big fan of the original TV series (on video of course). When the creepy and kooky family made it into a major motion picture in 1994 I was excited to see it and I think they adapted well to the big screen. Three years later an inevitable sequel was made and of course like most sequels it doesn't quite live up to the original. In a film like Addam's Family Values the cast and crew get the opportunity to build on what was established in the original. We get to see more of the characters develop as they are placed in new situations. Unfortunatley this is where the sequel disappoints since much of the film and the laughs are retread of the original. Even the plot is very similar to the original and features Uncle Fester on yet another odyssey in which he abandons his family only to return at the end. To me the story was way too similar in theme.


One bright spot is that more focus and screentime is given to Christina Ricci and if you've read my review for the original you know my feelings about her acting. Ricci once again plays Wednesday the Addam's Family's little girl who's not so little anymore when compared with the original. The other performances are great, but again are not as good as the original. It seems like a spark is missing from the performances of the main cast that was present in the original that really made them click. The performances are still good but next to the original they don't measure up IMO. The dark humor of The Addam's Family is what gives the sequel as well as the original its charm and that it succeeds at. As I mentioned before the film just felt like more of the same without any standout or inspired scenes. To Addams family fans like myself that's fine but for casual fans looking for something new and different they will likely be disappointed.


Paramount presents Addams Family Values widescreen at 1.85:1 in a 16x9 enhanced transfer. The transfer, while pleasing, is surprisingly not as good as the image on the original The Addams Family DVD. The transfer is overall nice and clean but some grain is visible in some shots and I also noticed the smoke near the end of the film (after "Debbie's House" explodes) flowed chunky and unevenly. The print used for this transfer was in good condition but not pristine. Some occasional specks and blips pop up, but they didn't at all distract me. I also found the overall image softer than that of the original, which I felt, was sharper and better defined.


Sadly I have more complaints, I found the transfer to be a bit on the dark side as well. I realize Addams Family Values like the original was shot and intended to be a dark film, but the transfer here is a little TOO dark almost to the point of obscuring character's facial features even in daylight scenes. These quibbles aside Addams Family Values looks good, but the fact The Addams Family (a film 3 years older than Values) looks better than this sequel leaves me scratching my head in puzzlement.



pa eto to bi vam bilo tooooo......puno pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaa o pussssssssssssssssssssssa od jedne i jedine bobe¨!!



| Make My Day (2) | Beautiful | # |

subota, 03.03.2007.

evo ljudi ovo vam je moj sretan broj...

6 – ŠEST

Vi ste izrazito nježna osoba. Osjećajni, puni razumijevanja prema svima. Krhki ste kako psihički tako i duhovno. Lako vas je povrijediti. Umjetnička ste duša, imate osjećaj za lijepo, a i sami ste izrazito lijepi. Osvajate na prvi pogleda a tek kada ljudi upoznaju vašu nutrinu…

pa to je donekle i istina
evo vam par slikica

Friendster

Friendster



evo ovo vam je zvončica...inače moj najdraži lik iz crtića uz taza

image hosting for myspace

image hosting for myspace



...........pusek i .....pozzzzzzzzzzzzzzzz.....................
by:boba



| Make My Day (6) | Beautiful | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.