< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

O blogu! BITNO!!!!

Sasvim dolje imate malo spotova, pa ih poslušajte i komajte mi da čujem kako vam se sviđaju.
Uglavnom na blogu se nalaze postovi o meni i mojim frendovima, tak da možete nesh naučit.

TkO Je On???

NjEgOvO ImE Je JOSIP, pReZiMe Mu Je: Ma ne mogu se sjetit joj
IdE u O.Š. AnTuNa MiHaNoViĆa U oSiJeKu.

RoDiO Se 16.8.1996 U BoLnIcI u OsIjeKu.

U HoRoSkOpU jE laV.


BaVi Se: VeSlAnJeM u VK IKTUS, SvIra Brač(bas prim) u BISERIMA SLAVONIJE i PiŠe PjEsMe U dRuŠtVu PjEsNiKa ANTUN IVANOŠIĆ i DrUgIm DrUšTvImA PjEsNiKa IzVaN OsIjEka.

NeMa CuRu.

ViSoK Je:1.62

TeŽaK Je: 50 kg




???STO MISLIS O MOM BLOGU???
BLOG TI JE SUPER
BLOG TI JE DOBAR
TREBAO BI STAWITI VISE SLIKA I SPOTOWA
BLOG MI SE NE SWDJA
BLOG TI JE JADAN
BLOG TI JE PLJUGA
DE LEGA IZBRSI GA
  
pollcode.com free polls



???STO MISLITE O MOJIM POTOWIMA???
bas su jako zanimljiwi
bas su super
dobri su
trebas pisati duze i zanimljivije postowe
kratki su i dosadni
uopce ne znas pisati postowe
de ajde lega neas pojma
  
pollcode.com free polls


Tko ti je najbolji lik u Harry Potteru???
Harry
Hermione
Ron
Malfoy
Lord Voldemort
Damblodore
McGonagol
Hagrid
Longbotom
Snape
  
pollcode.com free polls


Dali slusas cajke???
Da
Ne
Nekad
Nikad ih ne slusam
Cajke su OUT!!!
  
pollcode.com free polls




MoJe ImE

JJoyful
OOdd
SSweet
IInnocent
PPatriotic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Eo nekoliko viceva

Dođe vam Pero u pekaru i želi kupiti jastuk.

LoL - vic koji nea veze s vezom


Došla vam zebra u pekaru i kaže jedan kruh. Pita ju prodavačica koji želite crni ili bijeli? Kaže zebra nije važno došla sam biciklom.

LoL - vic koji nema veze s vezom


Imali baka i djed mačka koji se stalno umiljavo baki i ona ga stalno pazila i mazila, a djed bio ljubomoran i kaže on neće to još dugo tako. Jednog dana ode baka u selo, a djed odvede mačka na kraj sela i ostavi ga tamo. Vratio se djed kući, a mačak već u dvorištu. Kaže djed nećeš još dugo biti ovdije. Ode idući dan baka u selo, a djed mačka u auto i odvede ga 200 km dalje od sela. I navečer kada su legli spavati otvorili su prozor da ima zraka, a mačak hop kroz prozor. Ode baka opet u selo, a djed mačka u auto i odvede ga 3 sela dalje. I kako se djed vraćao kući spuštao se mrak. I djed se nije znao vratit i kaže sam sebi prespavat cu u autu i ujutro nastaviti put. Probudi se djed idalje ne zna put kući. Nazove on kući i pita baku: bako dali je mačak kod kuće? Kaže baka: Je ewo bas ga mazim, a kaže djed: Daj mi ga malo na telefon.

LoL - poanta je u tome kako se djed izgubio, a mačak uvijek zna put kući pa ga je htio pitati kojim putem da ide



Svađali se baka i djed tko će prwi umrijeti. Kaže djed ti ćeš, kaže baka ti ćeš, kaže djed ti ćeš, a kaže baka: zašto ću ja umrijeti prwa? Kaže djed: zato što dame imaju prednost.

LoL - deda je smotan

Image and video hosting by TinyPic

MoJe LeGe I lEgIcE

EmA

EnA

EnIn StArI BlOg

AnAmArIa

InEs

AnA

banner by xblogmasterx.blog.hr





Image and video hosting by TinyPic

Tko se želi dopisivati???NEKA SE JAVI!!!

Ako se netko želi dopisivati sa mnom na MSN-u onda neka to učini petkom u 21 sat.
Moja MSN adresa je: Monarch.101@hotmail.com

Cure čekam vas!!!!!
Bye Bye







Image and video hosting by TinyPic

eW NeKe sLiKe MoJiH FrEnDoWa

Ew neke moje slikice - isse kak crno bijele hh
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MoJ FrEnD MaTeJ - isse koja je on legenda, on je najbolji
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MoJa NaJbOlJa FrEnDiCa EmA - isse kak me nekad zna naživcirat, al dobro...pozz ema
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


moja frendica hana - isse kak se nekad zna zajebavat da ja puknem, al ipak mi je i ona super pozz hanaImage Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa EnA - super je nekad me zajebava al ok
Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa InEs - koja ludacha pozz ines
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa AnAmArIjA - super frendica
Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa AnA - kak je ona zabavna pozz ana
Image Hosted by ImageShack.us


MoJa frendica BaRbArA - super je
Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa JeLeNa - isse kadkad je dobro raspoložena a nekad nije pa je se bolje čuvajte pozz jejo
Image Hosted by ImageShack.us


MoJa FrEnDiCa D0Ra - koja ludacha hh pozz dora
Image Hosted by ImageShack.us


A ew neke slikice bez veze sam ih stawio fore radi
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ew neke slike od grupa koje slusam:

TOKIO HOTEL
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LINKIN PARK
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


CINEMA BIZARRE
Image Hosted by ImageShack.us



Lordi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





ŠTO VOLIM???

Wolim:
-druženje
-izlaske
-glazbu
-horore
-kino
-zoo
-spavati

-MSN
itd



ŠTO NE VOLIM???

Ne wolim:
-umišljene
-ljene
-učiti
-školu
-rano se ustajati
-raditi kućanske poslove
-neka kuhana jela

itd

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 19.08.2008.

PoSt Za MoG FrEnDa...

...ovo ne piše Josip...već njegova prijateljica...Jelena...radim mali postić za njega...jer on je stvarno dobar prijatelj...zato što...
-dobar je...
-zna slušati...
-zna čuvati tajne...
-smješan je i zna zabaviti kad si tužan...
-ima cool ideje...
-pametan je...
-kad se naljuti,brzo se pomirimo...
-kad je dosadno,on uvijek uskoci xD...
-jos 1000 razloga...
X_x to bi bilo to od razloga...al onako...ima još puno punoo razloga koje ni ne moram pisati...sve već vidite o njemu na blogu...hehe...neznam šta da još napišem...osim...da je stvarno dobar prijatelj...i to bi bilo to...bye-bye smijehwave


pusa svima...cerekcerekcerek



| komentiraj (31) | print | # |

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.