< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

ljubimci,moj zeko,frendovi,muzika,spotovi
poznaješ li me,
probaj,i saznaj više o meni

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

Blog images codes

Blog images



Myspace Graphics


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
spotovi i ostalo
video hosting

video hosting


myspace graphics


myspace

myspace


free myspace layout

free myspace layout


myspace generators

myspace generators

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 16.05.2007.

jedna frendica

moja frendica s plesa želi biti kad odraste manekenka
i učiteljicaeekrolleyes
što bi joj učenici govorili ili postavljali pitanja
koji bi roditelji uopće bili time zadovoljni
npr.učiteljice,gdje idete na manikuru ili koliko ste često na dijeti.
druga frendica w.b -she rocks
to sam vam pričala o 3. b.razredu (plesna ,u tom sam ja)
a 3.a je -bolje da ne poćinjemzalivenzaliven
ah ,ako imate ideje o čemu da pišem
komentirajte

|Komentiraj 10| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.