siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

*........opis bloga.......*

ma blog ko blog biti ćei tračeva i priča i koje kakvih sranja

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

majo sikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us












...........**o meni**...........

IME:Ines
PREZIME:ma ko da je bitno
RAZRED:6.b
ŽIVIM:u Osijeku

VOLIM:
ljeto
kupanje
sunce
pirsinge
tetovađe
zmije
crnu boju
starke
marte
najkerice
izlaske
zajebanciju
seku
macu mazu
avril
hladno pivo
i td

NEVOLIM:
lažnjive
govna koji ogovaraju
umišljene
razmađene
ljudi koji misle da znaju šta je najbolje za druge
kukce

DA MALO PRIČAM:
pošto živim u osijeku navijam za njega
na pusti bi otok povela naj frenda dominika
naj frendicu sanju
i čokoladu
ovo dvoje radi zabave a čokoladu
jer se smatram ovisnicom o slatkom
mnogi me nazivaju malom,slatkom
neznam zašto ali nebude mi krivo kad mi to kažu

MOJA ABECEDA:
A-Anna moja seka
B-bake
C-cica maza
D-duga volim njezine boje
E-eskim,volila bi ih viditi
F-rancuska
G-liste mrzim ih
H-rvatska moja domovina
I-ines moje ime
J-akov moj frend iz donjeg grada
K-arla frendica sa vijenca
L-eopard
M-arijana moja mama
N-ikolina frendica iz razreda
O-lga moja baka
P-ravo
R-ak
S-anja moja frendica
T-ata
U-mag
V-oda
Z-mija


ponedjeljak, 14.01.2008.

,.............prvi dan u školi...........

waveej ljudimah
onak danas sam se morala dići u 7 kmeeeeeeecrytuzan
navikla sam se dizati oko 10 tako da mi se bilo teško dignitti
prvi dan u školi je prošao oke prićali smo o skijanju
i nešto malo radi
ali sve jedno u sedam killbang
e jućer sam dobila kaznu koja je trajala 1 satthumbup
jer da je trajala duže kill bi se
mrzim kad sam u kazni
moja frendica se trebala naći sa frendom
ali on se nije pojavio
prvo u krivom megu se pojavi
a onda je otišo kad smo se našli
malo je glup i nerazumije
baš sve ali je oke
ime te frendice vam neću reći jer će se naljutiti
tako da neam više šta za napisati

volim vas pozzzzzzzzzmahwavecerekcerek



komentari (21) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s