siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

*........opis bloga.......*

ma blog ko blog biti ćei tračeva i priča i koje kakvih sranja

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

majo sikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us












...........**o meni**...........

IME:Ines
PREZIME:ma ko da je bitno
RAZRED:6.b
ŽIVIM:u Osijeku

VOLIM:
ljeto
kupanje
sunce
pirsinge
tetovađe
zmije
crnu boju
starke
marte
najkerice
izlaske
zajebanciju
seku
macu mazu
avril
hladno pivo
i td

NEVOLIM:
lažnjive
govna koji ogovaraju
umišljene
razmađene
ljudi koji misle da znaju šta je najbolje za druge
kukce

DA MALO PRIČAM:
pošto živim u osijeku navijam za njega
na pusti bi otok povela naj frenda dominika
naj frendicu sanju
i čokoladu
ovo dvoje radi zabave a čokoladu
jer se smatram ovisnicom o slatkom
mnogi me nazivaju malom,slatkom
neznam zašto ali nebude mi krivo kad mi to kažu

MOJA ABECEDA:
A-Anna moja seka
B-bake
C-cica maza
D-duga volim njezine boje
E-eskim,volila bi ih viditi
F-rancuska
G-liste mrzim ih
H-rvatska moja domovina
I-ines moje ime
J-akov moj frend iz donjeg grada
K-arla frendica sa vijenca
L-eopard
M-arijana moja mama
N-ikolina frendica iz razreda
O-lga moja baka
P-ravo
R-ak
S-anja moja frendica
T-ata
U-mag
V-oda
Z-mija


četvrtak, 10.01.2008.

.................bezimeni.............hehehe

ma ljudi danas sam bila na jednom blogu i onak saznala nešto tužno ubila se 13 godišnjakinja neznam radi čega,ali ako vas zanima uzmite si ovaj msn nina_sucidar@hotmail.com

a sad da pređemo na vedrije tema pa ovak:
dnas sam post odlučila napraviti ranije jer za 3 dana škola i moram poćeti ućiti
jbg kaj se mora mora se
da crknem
ne mogu ni na klizanje,a dog sam se sa frendicom koji paksuz
ma ustvari bitnija je škola nego klizanje,a frendicu ću viditi za 3 dana kad poćne škola.

ZAKON LJUBAVI!
1. poLjubav u obraz - prijateLjstvo
2. poljubac u čeLo - žudnja
3. poLjubac u ruku - poštovanje
4. poLjubac u vrat iLi uho - strast
5. poLjubac u usta - Ljubav
6. poLjubac u rame - pohLepa
7. ugasi Li djevojka mladicu cigaretu - zeLi biti LjubLjena
8. udar Li ga - ima pravo na Ljubav
9. baci Li nesto na njega - sLjedi kazna od 10 poLjUbaca
10. Leže Li priLjubLjeno - mLadic Lezi na njoj
11. sjede Li priLjubLjeno - djevojka sjedi na njegovom kriLu
12. poLjubac traje najmanje 3 minute
13. on netreba pušiti prije LjubLjenja
14. pipkanje na rastanku - sanjaj me
15. stisak ruke -zeLi da budete sami
16. pokazivanje jezika - odmah me poLjubi
17. mrsi ti kosu - nemogu bez tebe
18. stati na nogu - izjava Ljubavi iLi sexa
19. poLjubac sa zatvorenim ocima - Ljubav
20. treptati ocima - daLi me voLis
22. stavi kažiprst na usta - zagrLi me
23. gLeda ti u oci - mnogo te voLi
24. igrati se prstima - sanjala sam te
25. gristi usne - Ljubomora
26. stisnuta šaka - da
27. staviti ruku na ceLo - ne
28. pucketa prstima - danas dobro izgLedas
29. ispitivanje - zeLim nesto da ti kazem
30. stajanje na petama - voLim samo tebe
31. gLedanje u pod - imam drugog
32. poLjubac uz pomoc jezika - Ludo kao Ljubav
33. manje od 30 poLjubaca - nije dozvoLjeno
34. prije LjubLjenja - gLedati se u oci
35. mLadic nesmi pitati djevojku da je poLjubi
36. sLijedi Li je vise od 5 min - Ljubomoran je
37. pokLonis Li nekom ovaj zakon - voLis ga
38. udari Li mLadic djevojku - budi samo moja
39. ako ona trci prema njemu - ima pravo da ga Ljubi
40. grickati nokte - Ljubomoran je
41. skrenuti - sutra u isto vrime
42. trci k njoj - budi samo moja
43. prati Li je - Ljubomora iLi budi samo moja
44. ne treba ti njen pristanak da je poLjubis - daj joj ga sam
45. ako ti stane na put - samo tebe voli
46. uzme Li joj nesto - stavLja se na raspoLaganje
47. mazi Li je po Leđima - žeLi da spava s njim
48. udari li je u koLino - zeLi da spava s njim
49. ukrste Li prste - je*** ce te kad tad
50. gLedaju se - voLe se
51. gLedaju se iz daLeka - voLe se aL nemaju hrabrosti
52. ako pLešu moraju bit bLizu
53. njegove ruke na struku - iskrenost
54. ako šute - nisu odLucni
55. kasLjucanje - sutra u isto vrijeme
56. više od 60 poLjubaca na kaucu nije dozvoLjeno
57. mLadic ima pravo Ljubiti djevojku od 13 godina
58. miLovanje po kosi - Ljubav
59. čeprkanje po kosi - zeLi bit s tebom
60. pokLoni Li djevojka mLadicu ZAKON LJUBAVI... znaci da ga voLi
61. pokLoni Li mLadic djevojki ZAKON LJUBAVI... zeLi da bude samo Njegova

Hladno ti je?Ugrijat ću te.
Vruće ti je? Skinut ću te.
Želiš nešto? Dat ću ti sve to.
Želiš osjetiti usne moje?
Dođi bit će samo tvoje, Ljubim te
najdraže moje!


neke kratice..-
lol-GLASNO SE SMIJEM
-rofl-VALJAM SE POPODU OD SMIJEHA
-tnx-HVALA
-24/7-NON STOP,NEPRESTANO
-asap-ŠTO JE PRIJE MOGUČE
-btw-USPUT
-f2f-LICE U LICE
-ltns-DUGO SE NISMO VIDJELI
-g2g-MORAM IĆI
-h&k-ZAGRLJAJI I POLJUPCI
-ljbf-BUDIMO SAMO PRIJATELJI
-myob-GLEDAJ SVOJA POSLA
(-paw-STARCI GLEDAJU
-ttyl-RAZGOVARAT ĆEMO KASNIJE



Volim tebe i tebe hocu,
o tebi sanjam i danju i nocu,
kao da si stigla iz neke price
jer svi moji snovi na tebe lice
***
Nema stvorenja bez ljubavi,
ni ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga
***

Dodi ublazi moju bol
Odstrani mi,molim te tugu
Voli mene i nemoj voljet drugu
***


Pisem ti pjesmu iako me boli
Jer znan da tvoje srce drugu vise voli
Ali uvijek se nadam,jer nada ne vene
Da u drugom gradu ipak mislis na mene
I zelim ti reci kazati sve
Ali ipak sutim i gledam te
***

***
NIJE MI ŽAO ŠTO JE GOTOVO,
JER SVEJEDNO KAD-TAD
BI DOŠAO KRAJ,
NIJE MI ŽAO ŠTO SI OTIŠAO,
NE ZAMJERAM TI,ZNAJ,
AL ŽAO MI JE ŠTO TI NIKAD
NISAM REKLA DA SAM TE VOLJELA....
ZA TO SAD JE KASNO,
JER ODAVNO VEC LAŽEM
DA SAM TE PREBOLJELA
***
MOJE SRCE KAO VATRA GORI,
DIŠE ZA PRIJATELJE
I LUDO IH VOLI.
I SAD ZNAM ZAŠTO
BOG PRIJATELJE STVORI,
JER ONI SU NADA KAD
SUDBINA ZABOLI.....
***
***
TI MISLIŠ DA SAM SRETNA
JER TI TO MOJ POGLED
KAŽE.
A NEZNAŠ DA SRCE
BOLNO PLACE I DA POGLED
PONEKAD LAŽE
***
POMOGLI SU MI DA TE
PRONAĐEM,
NATJERALI SU ME DA TE
UPOZNAM,
DOPUSTILI SU MI DA TE
ZAVOLIM,
A SAD MI NEDAJU DA TE
ZADRŽIM.....
***


osjecaš li pogled moj,
danima te prati....
ako ti išta znaci onda mi uzvrati...
dušu neka mi uzmu i to malo sreće,
al TEBE iz mog srca nikad nitko uzet nece
***
*****
Nadam se da češ jednom
shvatit zašto sam plakala
tiho i bez riječi. Zašto ti
uvijek želim sreću i ono
što se uvijek ne može
reći. Možda češ jednom
u mojim očima vidjeti bol
i skrivenu tugu možda češ
jednom shvatiti DA JE
TO ZATO ŠTO VOLIŠ DRUGU!
***


ŠkOlskE sTVarCHiCE...
učionica-kuća strave
zadnja klupa-slatki život
dnevnik-spisak mučenika(i to abecednim redom)
početak sata-dobar dan,tugo
prozivka-teško je biti sam
školski sat-odavde do vječnosti
školsko zvono-izbavitelj iz pakla
prva klupa-samoubojstvo
ploča-zelena smrt
roditeljski-bal vampira
ispitivanje-stenjanje u kralježnici
nedjelja-jedan dan života
kontrolni-ne okreći se, sine
izlazak na ploču-do pakla i natrag
petica-šta je to
nastavničko vijeće-vukodlaci zavijaju
kraj školske godine-biti ili ne biti
pismeni-mučenje mozga
wc-gori vatra
jedinica-naša svakodnevnica
mali odmor-pet minuta raja
dvojka-veseli se srce moje
ljetni praznici-prohujali s vjetrom
kreda-bijela smrt
spužva-izgovor da se izađe
veliki odmor-put prema raju
škola-sivi dom
trojka-na zapadu ništa novo
šaptači-prijatelji stari gdje ste
×~~×פ×~~~פ×~~××
nEšto prELiPO...

Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA,
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta značim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit Ću dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOĆI,
stalno ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
živim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reći LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom ZAUVIJEK GOTOVO JE



đAčKa MoLiTvA

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred plocom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred plocu
Nego nas ostavi na mjestu


IŽIVCIRAJTE RODITELJE
1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć

JaKo LiJePo
Voze se dvoje mladih na motoru.
cura: "Nemoj tako brzo, smanji!!!!!"
dečko: "Ne bas je ludo..."
cura: "Ne,nije...molim te uspori"
dečko: "Reci da me voliš!"
cura: "Znaš da te volim!"
dečko: "Zagrli me"
(cura ga zagrli)
dečko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao nesreću, jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je dečko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj curi...
Želio je posljednji put čuti njene riječi- VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...







komentari (46) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s