zthinnl

08.06.2006., četvrtak

... ... ...

Jučer smo na tjelesnom trčali 6 minuta oko šumice i Lea je trčala pored mene.Onda se zgurala ispred,ja sam pala preko njene noge i strugala po nizbrdici.Oderala sam si kuk,nogu i dlan,pokidala hlače i zakrvavila hlače.Jedva hodam jer me sve boli,a još teže sjedimdead.Ne mogu normalno sjedit.Valjda će mi proć do ponedeljka jer imam nastup u školi Kaštanjer.UBI ME BOŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dobra stvar je šta ću poslije ostat na čajanci!!!JEEEEEEEE!!!!!!!Nadam se da ću moć plesat...



A šta je bilo danas...
1.Kad sam došla u školu LEA me zagrlila i namjerno udarila u oderani kuk.I onda se još smijala.
2.LEA je svaki dan napilana,a danas ju je jedna profesorica još više napilala zbog zaključne ocjene,iako to ne želi priznat.Poslije je rekla Alexi kao šta se šteka za 5,da je to ispod njene razine...Da, LEA je na najvišoj razini.Ako nju ''boli briga'' za ocjene ne mora i Alexu.Onda se još više napilala.
3.Da bi imala zaključnu 5 iz biologije pisala je test i dobila istu ocjenu ko prije.Ej,poludila je.POLUDILA!!!.Sama si je kriva.Mogla je prije mislit na svoje ocjene,a ne sad na kraju derat se na sve,i žive i mrtve.




Još jedna stvar:
oni koji puštaju anonimne komentare nisu face(iako misle da jesu), nego su obične kukavice jer se ne usuđuju reć osobi u facu šta misle.O kome govorim?Zna dobro...bang





I jedna slikica za krajmah:
Image Hosted by ImageShack.us
- 18:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi