< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga

na ovom cu blogu najvise pisati o formul1....
a malo manje o drugim stvarima....
pisat cu o glazbi,filmovima.....
pa kome se da neka cita....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr



mirna

ana

kimi

elena




malo o meni

pa evo zovem se mirna imam 14 godina i trenutno zivim u zagrebu iako mi je rodni grad zadar. jako sam cudna osoba kazu jedna sam od rijetkih zenskih osoba na ovom planetu koja voli i prati formulu 1. u taj sam se sport ( iako mnogi kazu da to u biti i nije sport ) zaljubila na prvi pogled to jest cim sam pogledala prvu utrku taj dan sam se zaljubila u fernanda alonsa kojem je i posvecen ovaj blog. nisam se zaljubila u njega,u njegovu vanjstinu nego u njegovu voznju i talentiranost koja me fascinira i danas kada vozi u oslabijelom renaultu i postignuce je ako dodje do 5 mjesta, takoder me fascinira kako to sve podnosi ipak je on dvostruki svjetski prvak u tom sportu. takodjer sam se zaljubila u glazbu njegove supruge,zarucnice ili kako vec. zena ima prekrasan glas a i pjesme su prekrasne. iako jako volim ovaj sport isto tako postoje nek stvari u tom sportu i vezane uz taj sport koje mi se naprosto gade npr. lewis hamilton. neki bi rekli da ga ne volim jer je uzivao bolji status u mclarenu od fernanda ili zato jer je "naprosto bolji od fernanda" pa se ja sa time ne mogu pomiriti, e pa dragi moji varate se, ne volim ga jer je prevarant i dupelizac, ne volim ga jer je od svog prvog pojavljivanja u medijima o sebi stvorio sliku nekakvog playboya i nekakve "face".
mislim da sam dovoljno napisala, nadam se da uzivate citajuci moji blog i da vam nisam jako dosadna :)

un poco sobre Nano....

ime i prezime:Fernando Alonso-Diaz

rodjen je:29.7.1981 Oviedo Spanjolska

visina i tezina: 171 cm i 68 kg

ozenjen:raquel del rosario

pobjede:21

postolja:51

pole positions:17

bodovi u 2008:48

prva utka:2001 Australian Grand Prix

prva pobjeda:2003 Hungarian Grand Prix

omiljeni nogometni klub:Real Madrid

omiljena glazba: spanjolski pop i RHCP


malo slicica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



stara fotka....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nano i raquel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



raquel...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 27.04.2008.

VN Španjolske......tuga,razocarenje,strah,borba za zivot,Kimijeva pobijeda.....

sta da kazem malo naslov posta ne zvuci dobro osim onog zadnjeg kimijeve pobijede......mislim mozda sam malo ovo borba za zivot prenapuhala ali stvarno se nije cinilo da je bila bas obicna nesreca.....

no da krenem od pocetka.....
jucer one kvalifikacije prekrasno, savrseno 2. mjesto.....bila sam presretna....vec sa ga zamisljala na postolju kako se smije i daje izjavu za novinare.....stvarno vec mi se sve to vrtilo po glavi.....koji osjecaj.....nako toliko dugo....a ovo moram ispricati kad me se prvi put jucer spustilo na zemlju.....kako sam nakon kvalifikacija otisla kod oca i od tamo ostavljala komentare i sve to skupa.....ocuh me kad sam se vratila docekao sa vjescu da je Alonso diskvalificiran....u tom trenu mi se cijeli svijet srusio.....kaze mi stara da sam problijedila i da sam se tresla ko nitko.....no naravno to nije bila istina ( bogu hvala ).....

no dobro danas prije utrke sam bila sva sretna jao nitko na svjetu bolje raspolozen od mene.....i onda start prekrasno iako ga je massa pretekao ipak je imao hamiltona iza sebe....kako je to bilo lijepo za gledat,onak opakost se u meni probudila.....otisao je u boks vratio se na 11 mjesto racunala sam sve ce on to vratit sve super.....al prva stvar koja me sokirala kovalainen isuse boze mislila sam da nije ziv kakva bi to tragedija bila grozno......pogotovo jer nisu nista niti govorili niti prikazivali o njemu.....al onda su prikazali kako je digao ruku i kao ziv je sve je ok....i otisao je u bolinicu.....

i mislila sam sad ce utrka uredno teci bez problema sve super......a onda od jednom vidim nanov bolid kako staje i vidim dim, vatru.....prvo sam se prepala da mu nije nesto al onda je izasao iz bolida i prva stvar koju je napravio je otisao pozdravit fanove......stvarno u tom trenutku mi se tako digao u ocima....da sam nasla slike bila bi ih stavila.....

no sto se god dogodilo u toj utrci mi nije toliko tesko palo koliko onaj pokvareni osmjeh hamiltona stvarno grozan prizor.....znate tada sam se sjetila one pjesme hladnog piva ako nocas u vjestima jave da s nestao bez traga,smiri se ne placi od srece, moj pokvareni osmjeh dobro pogledaj i vidjet ces da djubre kao ja ne umire

no to bi bilo to od mene slike opet ne mogu stavljat.....



| komentiraj (38) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.