< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga

na ovom cu blogu najvise pisati o formul1....
a malo manje o drugim stvarima....
pisat cu o glazbi,filmovima.....
pa kome se da neka cita....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr



mirna

ana

kimi

elena




malo o meni

pa evo zovem se mirna imam 14 godina i trenutno zivim u zagrebu iako mi je rodni grad zadar. jako sam cudna osoba kazu jedna sam od rijetkih zenskih osoba na ovom planetu koja voli i prati formulu 1. u taj sam se sport ( iako mnogi kazu da to u biti i nije sport ) zaljubila na prvi pogled to jest cim sam pogledala prvu utrku taj dan sam se zaljubila u fernanda alonsa kojem je i posvecen ovaj blog. nisam se zaljubila u njega,u njegovu vanjstinu nego u njegovu voznju i talentiranost koja me fascinira i danas kada vozi u oslabijelom renaultu i postignuce je ako dodje do 5 mjesta, takoder me fascinira kako to sve podnosi ipak je on dvostruki svjetski prvak u tom sportu. takodjer sam se zaljubila u glazbu njegove supruge,zarucnice ili kako vec. zena ima prekrasan glas a i pjesme su prekrasne. iako jako volim ovaj sport isto tako postoje nek stvari u tom sportu i vezane uz taj sport koje mi se naprosto gade npr. lewis hamilton. neki bi rekli da ga ne volim jer je uzivao bolji status u mclarenu od fernanda ili zato jer je "naprosto bolji od fernanda" pa se ja sa time ne mogu pomiriti, e pa dragi moji varate se, ne volim ga jer je prevarant i dupelizac, ne volim ga jer je od svog prvog pojavljivanja u medijima o sebi stvorio sliku nekakvog playboya i nekakve "face".
mislim da sam dovoljno napisala, nadam se da uzivate citajuci moji blog i da vam nisam jako dosadna :)

un poco sobre Nano....

ime i prezime:Fernando Alonso-Diaz

rodjen je:29.7.1981 Oviedo Spanjolska

visina i tezina: 171 cm i 68 kg

ozenjen:raquel del rosario

pobjede:21

postolja:51

pole positions:17

bodovi u 2008:48

prva utka:2001 Australian Grand Prix

prva pobjeda:2003 Hungarian Grand Prix

omiljeni nogometni klub:Real Madrid

omiljena glazba: spanjolski pop i RHCP


malo slicica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



stara fotka....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nano i raquel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



raquel...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 16.04.2008.

These wounds won't seem to heal This pain is just too real There's just too much that time cannot erase

evo ovaj post definitivno nema veze s formulom....bar tako za sad mislim.....

ovako odakle da krenem....najbolje od pocetka....
sve ovo najavljivanje zatvaranja blogova i to sto ljudi ne pisu bas postove ( pa ni ja ) me potaklo na razmisljanje....
mislim sve do prije minutu sam i ja htjela napisati post s kojim bi bilo definitivno gotovo...s moje strane....naravno ja bi bila blog ostavila i povremeno komentirala......

i kazem vam sve dok nisam krenula pisati post bila sam sigurna da je gotovo....ali onda sam se sjetila da iako nisam dugo s vama da to vrijeme mi je bilo odlicno i da ste mene kao osobu promijenili.....jednog dana mozda saznate kakva sam bila i da ste neznajuci mene spasili.....stvarno.....iskrena sam....da nije bilo anne i mirne ja definitivno nikad ne bi imala hrabrosti ikome ostaviti komentar, a sad sam svama kao frendica.....evo sad cu jos nesto reci...ja sam za vas blogove znala puno prije nego sto ste vi mene otkrili.....jos ovo ljeto sam ja svaki vas post citala i molila boga mozda jednom ja skupim hrabrosti ( posto sam uzasno sramezljiva ) ostaviti nekome od vas komentar.....i tako sam ja s vremenom otvorila ovaj blog i sluzio mi je za nesto drugo ali sam povremeno u nekim postovima spominjala moju najvecu ljubav.....i tako ste me pronasli nemate pojma kako sam bila sretna taj tren kada sam procitala prvi vas komment na svom blogu.....znacio mi je vise od icega....trudila sam se svakim postom vam pokazati da me niste bez veze pustili medju vas.....ali kroz ovo vrijeme sto sam medju vama dogodile su mi se neke stvari koje su mi promijenile zivot a i dalje ce ga mijenjati....uz sve to bas i nsam imala puno snage da pisem i potpuno budem u tijeku nego bih bez veze pisala postove i komentirala eto tako da me ne zaboravite....ali sinoc sam razgovarala sam mirnom i jos jednim mojim frendom i odlucila sam da je gotovo.....a onda sam sanjala da sam napravila ono sto sam naumila napraviti i da sam za nekoliko tjedana dosla vas malo posjetiti i da me se nitko nije sjecao....i sjecam se koliko me to u snu povrijedilo......al svejedno sam jos ustrajala.....ali otvorivsi blog editor sam shvatila da mi je to pre tesko i da to ne cu napravit......

eto nadam se da vam nije bilo dosadno citati ovaj post i da cete razumijeti sve sto sam tu napisala....

vasa F1chica.....



| komentiraj (33) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.