... All I want for Christmas is You .... - My World. My Dreams. My Rules. - Blog.hr
16.12.2008.
... All I want for Christmas is You ....

Mjesec, dva .. Više.. Ne znam.. Nije ni bitno.

Dosta se toga dogodilo, i lijepoga i manje lijepoga. To nije bitno. Neću pričati o tome.

Trenutačno ne mogu iz glave izbiti jednu jedinu osobu. Pa ću probati izbaciti svoje osjećaje. Možda mi pomogne da ga zaboravim. Ostavim iza sebe. Konačno krenem dalje.

Pisala sam već o njemu. Ovo je za mene. Za moju dušu. Patetično? Da. Glupo? O da. Istinito? Itekako.


Jeste li ikada upoznali osobu koja vam je u trenu iz ničega postala sve? Osoba oko koje se počeo vrtiti cijeli vaš svemir.
Ništa drugo nije važno.
Fokusirate se samo na njega. Pratite svaki pokret, svaki osmijeh, slušate svaku riječ.
Opažate sve. Pa ma kolko to nebitno bilo.

Jeste li se ikada zatekli kako maštate?
Kako sanjate o osobi i pitate se da li ona mašta o vama.
Ne.
On nije sanjao o meni. Ne vjerujem.
Ali to me nikada nije sprečavalo.

Jeste li se ikada zaljubili?
Toliko da vam ništa drugo nije bilo važno?
Sve pada u drugi plan.

Jesu li vas ikada veselile tako male stvari?
Jeste li ikada cijeli dan bili sretni zbog samo nekoliko riječi koje vam je On uputio?
Jeste li ikada preuveličavali svaku njegovu riječ?

Jeste li ikada mislili da ste upravo doživjeli najsretniji trenutak u svom životu?
Jeste li ikada pomislili da je sve savršeno?
Jeste li ikada plovili sedmim nebom ne pomišljajući na povratak?

Jeste li se ikada razočarali?
Jeste li ikada plakali?
Jesu li vam se snovi ikada raspali kao brod o stijenu?
Ja jesam.

Jeste li ikada pomislili da nije bilo vrijedno toga?
Jeste li ikada odlučili krenuti dalje?
Jeste li ikada odlučili da je gotovo?
Jesam.

Jeste li uspjeli zaboraviti tu osobu?
Jeste li ga uspjeli spremitu u ladicu s nazanakom Prošlost?
Jeste li se ikada prestali nadati?
Ja nisam.

Koliko god to glupo i naivno bilo. Još vjerujem. Još si tu kada mi treba utjeha. Ti si mi u mislima.
Kada mi je teško.
Kada plačem.
Kada se razočaram u ljude koje volim.

Pomislim na Tebe.

Ti si moja utopija.
Možda nikada nisi ni bio moj. Ali ja si to nikada nisam priznala.

Svatko od nas ima jednu takvu osobu. Kao što je On meni.

Nikada ispunjen san. Nikada okušana sreća. Nikada dostignut cilj.

Kao da se nalaziš u podnožju planine. Privlači te taj vrh. Koliko god on daleko bio.
Koliko god on nedostižnim se činio.
Želiš ga. U tom ti je trenu taj vrh sve.
Penješ se.
Zaboraviš na hladnoću, vjetar i opasnost.

Želiš to.

Svako malo posustaneš.
Želiš odustati.
A onda pogledaš gore i ugledaš svoj cilj.
Čini ti se vrijednim muke.
Ideš dalje.

I pokušavaš i pokušavaš. Iznova i iznova.
Ohrabren malim stvarima.
Možda nebitnim.
Svaki puta kad maltene odustaneš zapuše povoljan vjetar.

Misliš da je to znak.
Vračaš se na put.

Hoću li ikada doći do cilja?
Neću.

Nisam toliko nerealna.
Znam da nikada neću biti s njim. Znam da on prema meni nikada neće osjećati ni približno ono što ja osjećam prema njemu.

Ali on je i dalje moja utopija. Moj san.

Zašto?
Jer se jedino još u njega od svih dečki nisam razočarala.
Još.



Jeste li ikada navečer u krevetu, gledajući u strop obavijen mrakom razmišljali o svemu?

O smislu svega što radimo. O cilju svega za što se žrtvujemo. O tome što želimo. O realnosti naših ciljeva.


Tata me pita što želim za Božić.
Razmišljam.

Glavom mi prolaze toliko snovi.
Želim toliko toga.
Toliko bi me toga moglo usrećiti.
Možda nikada nisam željala više.

A istodobno nikada nisam željela manje materijalnih stvari.

Novi kaput- 1000 kn.
Nove tenisice-900 kn.
Playstation 3- 3000 kn.

Jedan njegov zagrljaj - neprocjenjivo.


Možda jednoga dana dobijem ono što toliko želim.
Možda.
Možda moj Edward postane neka sasvim druga osoba.


A dotada.
Želim prestati plakati za Njim.
Naučiti uživati u malim stvarima.
Pokazati svojim prijateljima koliko ih volim.
Okititi bor sa svojim roditeljima.
Da mi mama napravi rafaello.



Svima vam želim sretan Božić. Želim vam sve najbolje.
Želim vam da osvojite planinu.
I da ne odustanete.

Hvala vam što se sa mnom.

Do slijedećeg posta.










21:42 - Komentiraj { 33 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O svemu što mi padne na pamet....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Boomp3.com



Ime: Matea
Godina: 16
Posao: (m)ucenik po struci.. 2. opce gimnazije
Sport: kosarka, nogomet, rukomet, skijanje i F1
Treniram: a-a
Hobiji: slusanje glazbe, provodenje vremena s frendovima i laptopom

Obozavam: -glazbu
-svoj laptop
-svoj mobitel
-Twilight
-svoju obitelj
-svoje frendice
-cokoladu
-sladoled
-juice votku
-ljeto
-kino
-neke knjige
-sjajila za usne
-plasticni sareni nakit
-kricave lakove za nokte



Ne podnosim: -lektiru
-hrvatski
-glazbeni
-secer u caju
-svoju mladu sestru
-umisljene i bezobrazne ljude
-nenajavljene testove
-jesen

Slušam: sve sto mi se svidi... Cajke ne preferiram... Trenutacno me drze: Avril, Linkin park, Chris Brown, Enrique Iglesias, James Blunt, NIckelback, Nelly Furtado, Sean Paul, One Republic, Timbaland, Toše, Simple plan, Mika... i da sad ne nabrajam do preksutra... vrlo šaroliko društvo...

Cilj: biti sretna i okruzena ljudima koji me takvom cine



free hit counter

hit counter


Twilight



































credits