< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



Image Hosted by ImageShack.us

prozirna....i like it!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Svijet čarolije i svega što se uz to sporazumjeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo smo ja i moja seka

st patrick's

st patrick's



st patrick's day 2006

st patrick's day 2006



Ostale stvari












AAppreciative
NNatural
NNew
IIrresistible
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Linkovi
Sico - bend
Chang - bend
Sara - najfrendica
Lars - razred
Stela - iz škole
myspace layout

myspace layout

yennx2
15.04.2006., subota
veliko razočaranje....

U zadnje vrijeme neide mi ni kurca....popizdit ću.............svi me jebu u zdrav mozak, dosta mi je više gdje god izađem sve naopako...u colossu je ok dok ne dođe Hrlecov tim i raketa i počnu pričat gluposti.....i ćak mi je seka bolesna i nemože van, ali danas oće jer mora ja sam mamu namuljala da ide i sve ostalo.... nemogu bez nje....bogte ljudi prvi put da me masu ljudi živcira, a da među njima nije moja sestra...čudno nešto se ćudno događa samnom. pozdravaljam Sićota bez kojeg ne bi uspijela...zna on dobro o ćemu...psssst...neka to ostane među nama....jedva čekam da danas odem se isplesat u coloss sa sekom kako treba više.....za moj veliki gušt...i još bi spomenula ljudi kad widite nekoga i ako je lijep, zgodan, sladak mislim na sve ono o ćemu svaka cura sanja....bježte od takvih to su vam wragowi umaskirani u Anđele....to su wam pokwareni ljudi, a ja nalazim inače na takve i uvijek se razočaram, a dobro i oni u mene jer nemoš mene tako lako sjebat....kad ja zapilim jadni svi okolo....pitajte moju seku...ona sve samnom prožiwljawa...ah ewo točkice su malo powćale post onako kao puno sam pisala....ha ajd widimo se....zaprawo ne, ne, ne moram wam još spomenut ja i my red frendica nika.....we kupujemo IGUANU...big,big one i onda ćemo je lijepo ubacit Mr. Hrlecu u boxerice pa da widite kako će plesat onda stari moj!!!!!....... pa dobro on je ionako rekao da woli te guštere i tako to što gmiže....ali stvarno ćemo kupit iguanu....aje stvarno me prsti bole.....pozdraw
- 11:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>