ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



Image Hosted by ImageShack.us

prozirna....i like it!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Svijet čarolije i svega što se uz to sporazumjeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo smo ja i moja seka

st patrick's

st patrick's



st patrick's day 2006

st patrick's day 2006



Ostale stvari












AAppreciative
NNatural
NNew
IIrresistible
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Linkovi
Sico - bend
Chang - bend
Sara - najfrendica
Lars - razred
Stela - iz škole
myspace layout

myspace layout

yennx2
25.03.2006., subota
Tako mi se neda pisat ali moram..........Sićo će me zaklat.mah popljugaj mi.........ajme ljudi kod mene vam je sve super da gore nemože bit........to još niste doživjeli...razočaravam se u ljude iz dana u dan, poludit ću..ljubavni život mi je u komi i tako dalje i bliže.....jučer sam bila na maturalnoj u colossu s frendom iz prvog osnovne...i bilo mi je genijalno s tim da je još netko bio tamo bilo bi puno bolje....
mrzim školu i neznam šta bi joj napravila.....još radim na tome.....danas idem u točku s najboljim frendom, sekom i ima da nam bude nezaboravno......pozdrav.......pu$$a
- 15:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>