Yeki

ponedjeljak, 19.06.2006.

coolDok još nisam otiša na ljetovanje....cool

Da imate šta čitat malo ću napisat novi post koji mi je vjerojatno predzadnji post pa me neće bit sve do devetog miseca ili kraja osmog jer iden na Hvar.
Pa počet ću od posljednjeg posta kada je bija ponediljak. Onu sprdnju san zaboravija pa nastavljan dalje, sve san proša i nisan ništa otresa... FALA BOGU, ali zato ih je 9 iz razreda palo matišu a ko zna koliko ih je još ostale predmete otreslo, glavno je da niko nije otresa razred, BAR JOŠ NIJE A OĆE LI TO ĆE MO VIDIT.rolleyes
Goleš je reka da će vježbat matišu s menon korijene ali se nije javija... valjda se snaša btw i da se javija ne bi mu moga pomoć jer san bija u Makarskoj kod ujca. Naime kod ujca su mi došli i rođaci koji privremeno žive u Sarajevu a inaće žive u Zagredu i njih nisan vidija godinama pa san onda iša tamo da ih vidin. Ovaj rođak koji je bija beba kad san ga zadnji put vidija sad će u prvi razred osnovne a postoji i mlađi rođak koji sad ima jednu godinu... Baš je sladak, zamislite, kad mu pivate pismu zeko i potočić rasplaće se... henaughtyhenaughtyhenaughtyhenaughtyhe.... nisan virova dok nisan vidija.naughty
Ovako, užasno mi je vruće posljednjih dana i poludit ću!!! Ni klima mi ne pomaže.... užas živi! Danas san iša otvorit tekući račun i sad ću imat karticu....cool....a to san mora napravit jer ću radit ovo lito. Ma ne znan ni sam kad ću na Hvar ali to će bit jako brzo, valjda ću napisat još koji post prije nego šta iden.zujo

P.S. Golešu jesi se uvatija knjige? A vi tamo... JEL IKO ZNA KAD SU SVJEDODŽBE? I kad su ovima popravni? Chao...mah

hrvatskaE I NAPRIJED HRVATSKA U OSTALIM UTAKMICAMA!!!hrvatska

19.06.2006. u 21:44 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (1)
Prosinac 2005 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli...

Ma ako nemate živaca bolje da ovo ne čitate jer ništa nećete razumit... Ode pišen ono šta je vezano za moj stvarni život a to se inaće odnosi na neke gluposti koje pišen tek tako da napišen a samo oni koji me poznaju mogu ih razumit...

Linkovi

100%Bitch
Anja

A ostale ću nadodat kad mi se bude dalo...

O meni...

E pa to mi se ne da pisat.... Možda kad mi se bude dalo...

Zasluge...

A neman šta napisat jer ovaj blog je mojih ruku djelo i ničijih više.... u slobodno vrime znan napravit koji design ali više mi se ni to ne da...


Watch live video from me on Justin.tv