Yeki

petak, 09.06.2006.

ALO LJUDI... Evo novi post!!!

Ka šta vidite prominija san design i mislin da mi je sad bolje... yes Ovaj san predložak mislija stavit na onaj drugi blog međutin ima nedostatke koje moran popravit pa nisan stavija. A kako mi se ne da to popravljat ko zna kad ću stavit!

Šta se tiće današnjeg dana... pa ovako ujutro san bija dignit radnu knjižicu (nisan ima prva dva sata) jer ću valjda radit ovo lito pa onda moran to imat.rolleyes I kad san se vratija iz grada onda san mora ić u školu, i sad ja dođen na fiziku samo da bi vidija kako će mi ona zaključit četvorku ali nema veze... i iza odmora ova iz likovnog nas pošalje doma koji imamo zaključen likovni, znači praktički nisan ni ima školu.nut

I tako ja dođen doma i ovaj predložak prilagodin za blog, kad ono zove mene Goleš. I pita on oću s njin na tjelesni pa da posli idemo na fax tamo di ima internet-brzine svjetlosti međutin kako mi je mater digla živce burninmad točno prije nego šta me on nazva odbija san jer san bija ljut na svakog pa san se kasnije pokaja headbang ali nema veze...rolleyes

I dobro da ne zaboravin nešto jako važno (hehenaughtyhehe) zvala me je Edita jer joj je pakleno dosadno... LOL.... zijev

Iden sad ća, a vi ne zaboravite komentirat!!!

09.06.2006. u 19:18 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (1)
Prosinac 2005 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli...

Ma ako nemate živaca bolje da ovo ne čitate jer ništa nećete razumit... Ode pišen ono šta je vezano za moj stvarni život a to se inaće odnosi na neke gluposti koje pišen tek tako da napišen a samo oni koji me poznaju mogu ih razumit...

Linkovi

100%Bitch
Anja

A ostale ću nadodat kad mi se bude dalo...

O meni...

E pa to mi se ne da pisat.... Možda kad mi se bude dalo...

Zasluge...

A neman šta napisat jer ovaj blog je mojih ruku djelo i ničijih više.... u slobodno vrime znan napravit koji design ali više mi se ni to ne da...


Watch live video from me on Justin.tv