Yeki

nedjelja, 04.06.2006.

....::::SKENER MALO SKENIRA:::::....

Evo moran pisat negdi post pa kad već neman ideje za na Alert.blog.hr onda ću ode napisat štagod... Da vidimo, pa danas san pokuša shvatit onu matematiku ali mi nije baš išlo i nisan zna šta ću kad ono zvoni telefon i ono Edita. Ja se javin i ona da joj je dosadno i da nema šta radit pa zivka okolo i mi dođemo na temu matematike i one _____________ (hrrrrr.... bolje da ne govorin šta je sve). Kad ona reće da ona ono koliko toliko razumi i da njima nastavnica super objašnjava i uglavnom mi se dogovorimo da mi daje repeticije.... Doša ja gori i mi malo to riješavali (više pričali, ali nema veze) pa san nešto skužija i valjda ću dobit 2 (moga bi dobit i tri ali meni se ne da to vježbat) i onda otišli izvest njezinog pasa Raina.
A štaš pas malo hiperaktivan (pitam se na koga), pa malo bali (pitam se na koga).... ovo nisan triba napisat ali shvatit će to Eda kao zafrkanciju...
E i da se vratin... vratili se mi doma (u nje) nakon ure vrimena i onda na s njena mater dočekala s palačinkama... A KO TO MOŽE ODBIT NEŠTO U EDITE... i sad mi bili na netu gledali posteve, komentirali.... i to je to!

P.S. Evo da svi budete sritni iman novi predložak... (nije moj ali...) naša san ga na blogu od EX TRI MUDRACA i pošto me optužujete (valjda u zafrkanciji..., ili....) da kopiran i kažete da san skener pa onda... EVO VAN I PRIGODNA POZADINA!


OVO ŠTA JE U OVOME SAN MISLIJA ALI NEŠTO NE VALJA S NJIHOVIN PREDLOŠKON PA ĆU SAMO PROMINIT NASLOB BLOGA.....!!!

I OVAKO ZAHTJEVAN DA ME OBAVEZNO KOMENTIRATE!!! Šta je ovo došlo da san spa na pišljiva 2 komentara!!! Je da iman 2 bloga ali komentirajte!!!! (Ivona je najbolja, ona ne može ostat bez komentara.) a ostali?
Di je Goleš (on neće da komentira, ili....), di je MOJA VARNICA (ona je razočarana,....) , a di je Maja, Deli, a Ninu da i ne spominjen!!!

04.06.2006. u 19:42 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (1)
Prosinac 2005 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli...

Ma ako nemate živaca bolje da ovo ne čitate jer ništa nećete razumit... Ode pišen ono šta je vezano za moj stvarni život a to se inaće odnosi na neke gluposti koje pišen tek tako da napišen a samo oni koji me poznaju mogu ih razumit...

Linkovi

100%Bitch
Anja

A ostale ću nadodat kad mi se bude dalo...

O meni...

E pa to mi se ne da pisat.... Možda kad mi se bude dalo...

Zasluge...

A neman šta napisat jer ovaj blog je mojih ruku djelo i ničijih više.... u slobodno vrime znan napravit koji design ali više mi se ni to ne da...


Watch live video from me on Justin.tv