...Koya Kuya!

četvrtak, 17.02.2005.

Dobro faking jutro

Uvijek zaboravim ugasit mob navecer. To je uvijek tako - kad ti nesto trenutno ne smeta, vrlo lako to zaboravis. Ali, cim te sjebe, odmah kunes kud se nisam sjetila... dakle, jutro, 8:00, zvoni mob. Veselim se, ko rijecna akvarijska ribica Zrmanji, koncertu U2-a u Milanu. Vec par dana koliko znam za taj dogadjaj, iscekujem detaljnije informacije o ulaznicama, i sta mi kvazi frend javlja u 8 ujutro? Otkazan koncert. A jebi ga, sta sad, ionako volim house i partijam non stop, prezivjet cu ja to. Jedino, nije mi jasno zasto ljudi nemaju kolegijalnosti javljat lose vijesti bar malo kasnije. Mrzim te kvazi frendove. To je ona kategorija "hodas ulicom ili si negdje vani i upoznas neke ljude koji ti ispricaju da doma u ormaru imaju carobni stapic, a ti si im bas simpa i hoce ti pomoc. Onda ti, onako, bez veze, ostanes u kontaktu jer jos takve nisi upoznao i naivan si. Mislis si nikad ne znas kad ce ti ko zatrebat. Na kraju cijela prica ispadne da te ekipa opsjeda pizdarijama, ti njima napravis gro usluga, a oni tebe zovu u 8 ujutro svaki drugi dan jer im je dosadno ili da te pitaju dal trebas mozda jednonogog skakavca iz juznog dijela Zimbabve i, ako trebas, dal ga usput mozes pokupit u Dugom Selu sa vlaka koji dolazi u 8:41." "Kvazi frend" je kategorija cak ispod onih starih tipova s rabljenim Audi A4-em koji bare klinkice, koje jos nisu postenog kurca ni auta vidjele, pa misle da su u raju (tzv "sponzorushe"). Dakle, kvazi frendovi su "wanna be sponzori", al ne ide im ni to, jer nemaju ni sredstva ni dovoljno nemorala za takve egzibicije. Buduci da ih odjebes u startu i lijepo objasnis da nema sanse da te ni pipnu, glume neko kvazi prijateljstvo i, kao, rade ti usluge te im je jako stalo do tebe, jer vi ste "veliki frendovi". A ti se kesish u pozadini i zanimljivo ti gledat kako netko moze bit tolko glup, primitivan i u kurcu. Davno sam ja prestala imat kontakte s takvom ekipom, cim sam skuzila spiku, ali stari kontakti.... nikako ih se rijesit. Kad jednom das nekom svoj broj, zaboravi ikakav nestanak. Ovaj je bas posebna ZwierChicca. Nikako da ga se rijesim. Najsmijesnije mi je bilo kad sam se javila s moba od frendice kao da imam novi broj, a idiot je zabrijo da je to fakat moj broj i zvao je nju par puta i prico s njom i nije nista kuzio. Toliko o prijateljstvu. Sad sam uspjela doc do toga da me zove jednom godisnje stvarno kad je neki koncert ili nesto slicno, da mi sredi upad, i ne moram ga trpit cijele godine. Zvuci odvratno, jel da? Nije to iskoristavanje. Sredila sam i ja njemu neke upade. Anywayz, da ne bi bilo zabune, ima i takvih zenskih bica, ja ih poznajem par. Dosta mi je psihološkog i sociološkog baljezganja za danas. Bacam se na politiku. Izmedju ostalog, to studiram, a ispit mi je u ponedjeljak. Bio bi red da nesto i znam.
- 10:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>